Serwo z Cinquecento w 127

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy któryś z Kolegów ćwiczył montaż serwa wspomagania hamulców w 127 900? Trzeba mocno rzeźbić mocowania? Skąd wziąć podciśnienie?
  
 
Dokładnie dzisiaj o tym samym myślałem. Przyłączam się do pytania.
  
 
a po co robić serwo jak hamulce w 127 chodzą leciutko i nie trzeba używać wielkiej siły
  
 
Przerabiałem to kiedyś, w temacie mojego byłego auta (127 mkI do sportu) powinny być zdjęcia. Podpasowaliśmy serwo od CC. Da się zrobić, ale czy koniecznie trzeba?
  
 
Nie ma sensu tracić czasu na żeźbe, lepiej pieniadze spożytkowac na nowe elementy istniejącego ukladu. Daj nowe fabryczne bebny, szczeki brembo, na przód możesz dac zaciski od cc, a tarcze/klocki od brembo ferrodo i daje Ci słowo ze bedziesz zadowolony.
Daj nowe przewody i zregeneruj pompe (groszowe sprawy)
  
 
a ja się zgodzę z Try3ek. hamulec w moim A112 (bliźniak 127) chodzi "w sam raz". jeżeli chcesz zrobić serwo poszukaj schematów tego w A112 Abarth - tam było fabryczne i duża szansa, że w np. 127 1,3 też było. ale moje osobiste odczucia do jazdy ze wspomaganiem hamulców i bez w tym samym aucie są bardziej przy tej pierwszej opcji - jeździłem z oboma systemami i takiego czucia hamulca, jak bez serwa, nie ma nigdzie indziej. a wcale nie trzeba zapierać się o fotel, żeby mocno zahamować lub zablokować koła.