125p 73" - pierwszy samochód dziadka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Wreszcie po wielu miesiącach (a nawet latach - ostatni raz samochód jeździł o własnych siłach w okolicach 98 roku) udało się wyjechać fiacikiem i nawet zdążyć na własny ślub .

Samochód jest z 1973 roku, jestem 3cim właścicielem, drugim był mój dziadek, który kupił go w latach 70.

Nadwozie przeszło kompletny remont (dużo tego nie było ) i dostało nowy lakier (wcześniej był orginalny smutny szary).
Pod maską zamiast 1300 jest DOHC ale roverowy .

Od strony mechanicznej większość części jest nowych, zawieszenie poskładane na nowych częściach. Przód sprężyna truck -2 zwoje + amortyzatory duo control, tył amortyzatory gazowe + na razie seria (będzie kolumienka na zero i ewentualnie klepany resor).
Dołożone jest wspomaganie kierownicy - pompa rover+przekładnia polonez.
Hamulce przód Łada+klocki Ferrodo, tył seria + Ferrodo.
Wydech seria mieszana poldorover+2 końcowe 125p.
Koła: 7,5 cala przód +2cm dystansu (tłoczki od łady niestety), 8 cali tył, opony Nankang 165/55/13.

Plany na najbliższą przyszłość - niestety żeby zdążyć na swoje wesele nie udało się tego wprowadzić przed wyjazdem

-zawieszenie tył trochę w dół (przód zostaje, bo i tak jest problem na progach zwalniających),
-lusterka Vitaloni Sebring na przednie błotniki
-obrotomierz z lewej strony deski
-poprawki we wnętrzu - dołożenie wygłuszeń
-listwy progowe
-felgi Minilite 7"
-stabilizator tyłu

Większość części czeka tylko na montaż, no i czas wolny niestety...

Podsumowując - jeździ się tym genialnie, odejście ma ładne, w zakrętach trzyma się przyjemnie. Wspomaganie kierownicy i wydajniejsze hamulce nie powodują szoku po przesiadce z dupowozu .

A teraz zdjęcia niestety robione przy kiepskiej pogodzie. Z sesji weselnej coś też się pokaże w tzw międzyczasie .











  
 
Gratulacje !

A myślałem że go potniesz
  
 
Na początku faktycznie nie wyglądał ciekawie





  
 
aa zajefajny przyjedz w czwartek pod plaze to będą 3 kanty
  
 
Ładny Jakie wymiary felgi? Co to za oponki z przodu?
  
 
Piękny !
Fiaciory z tą "przejściową" atrapą przednią są chyba najpiękniejsze . Cudo.

  
 
Gratulacje, jest świetny!!
Mam słabość do yellow bahama
  
 
Jest dobry... Prace poszły i idą w dobrym kierunku
  
 
Co do obniżania: przód niżej nie pójdzie, tył będzie w dół zdecydowanie.
W myśl starej szkoły .
Oponki jak już pisałem przód i tył Nankangi Sport Tour 165/55/13 - ale mierzone miarką mają wymiar jak 175/50. Felgi 7,5 przód, 8,5 tył - niedługo będą do sprzedania bo na autko wlecą minilite (wzór jak B&G na Monte Carlo).

A tutaj jeszcze coś z weseliska Obstawę mieliśmy też ładną 3 Junaki - 2 z Warszawy i 1 z Niemiec




2011-06-29 21:13:53 ]

[ wiadomość edytowana przez: Piatka dnia 2011-06-29 21:15:27 ]
  
 
Dobrze się prezentuję!
Taki miałem plan na fiata (może poza silnikiem), ale trafiła się kremowa kupa i już tak zostało.
Nie chcesz się może zamienić?
  
 
Gratulacje ukończenia projektu Konkret wyszedł No i ładnie idzie nie ?
  
 
Fajny. Tył w dół i będę zazdrościł
  
 
Super. Zdziera papę z ryja gratuluje
  
 
Genialny jest ten Fiat. Gratulacje.
Ps. Gdzie znajduje się taki fajny kościół?
  
 
Widziałem go ostatnio na ARGE koło ul. wyki ale nie miałem czasu żeby się zatrzymać i obejrzeć maszynę z bliska...
  
 
  
 
hehe szkoda że wyglądu aut nie można patentować
  
 
A ja myślałem ze ktoś kupił stasiowego musiałem poczekać na wywiad...
Dla mnie jest bomba tyłu nie obniżaj bo będziesz maił tak jak wszyscy, ja bym tylko większy felunek włożył zamiast poszerzanej 13 z manty.
  
 
Felunek jest mega

  
 
Bardzo fajny, ale felge zastosował bym fiatowską i tył niżej.