Fiat 128 3p w polskim sporcie na przełomie 75-80r. - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Bajki z tymi mocami piszecie,ale fajnie.
Ciekawe gdzie to hamowane było i jak.
Wtedy inne normy były z tego co pamietam.
  
 
Piotrek, w du..ie tam z mocami.
Pokaż fotki zastawy którą startujecie w Monte
  
 
Cytat:
2012-01-10 11:03:18, pioban pisze:
Bajki z tymi mocami piszecie,ale fajnie. Ciekawe gdzie to hamowane było i jak. Wtedy inne normy były z tego co pamietam.


Ja daze na razie do 120+ kucy na paliwie 98.
Jak tam gotowosc do Monte?
  
 
Cytat:
Ja daze na razie do 120+ kucy na paliwie 98.
Jak tam gotowosc do Monte?


dąże, nie dąże poka co tam kupiłeś nowego?
Będzie nowe auto?
  
 
Cytat:
2012-01-10 14:22:16, gregor125 pisze:
poka co tam kupiłeś nowego? Będzie nowe auto?


Jeszcze nie. Na razie bedzie nowa skrzynia i bilstein w zoltym a dalsze decyzje w polowie roku. koniec OT.
  
 
Byłem dziś w klubie Zoska alr cie nie było.
Z fotkami to nie wiem jak a zaraz sie odezwa głosy ze nie tan dział itp,itd.
  
 
wrzucaj pioban to prawie jak ósemka
  
 
tylko jak?? nigdy nie wstawiałem/
  
 
jak piszesz posta to pod białym okienkiem w którym piszesz masz pod uśmieszkami 10 przycisków w tym jeden z nich obrazek, jak go klikniesz wyskakuje ci okienko w którym musisz wkleić adres obrazka, ale tylko adres obrazka nie może być adres strony.
jak będziesz miał problem to podeślij mi te fotki na maila ja je wrzucę
cehuone@op.pl
  
 



Foty od Pioban
  
 
No i piknie
Śliczna.
Ciekawe jak to mocowo wygląda ? i przełożeniowo?
Widzisz Yapko, tak powinien wyglądać przygotowany samochód do sportu
Tylko już nie marudź , tylko się ucz.
Myślę że ukończenie Monte jest w zasięgu ...nogi kierowcy.
Będziecie się zmieniać za fajerom?
  
 
Mocowo nie wiem ,jestem realistą ,celowałem w jakieś 90 koni.
Jeszcze kółko regulowane potrzebuje,moze pod koniec tygodnia bedzie,to sie wałkiem pobawie bo jest mocno przestawiony.
Skrzynia jest Yugo działu sportu seryjne 1-2 reszt krótka,główne seryjne.Zmieniac sie pewnie bedziemy.
Tylko nie wiem jak z fotelem bo tak sobie ustawiłem ze mi wygodzniej nigdy nie było w wyscigówce.
Dla marcina może być za daleko.
  
 
Cytat:
Zmieniac sie pewnie bedziemy.
Tylko nie wiem jak z fotelem bo tak sobie ustawiłem ze mi wygodzniej nigdy nie było w wyscigówce.
Dla marcina może być za daleko.


trzymam kciuki.
Zdasz relację po powrocie?
A 90 KM wystarczy, ważne żeby było bez AWARYJNE
  
 
Piekna jest Gregor, ja przeciez do tego daze

Opony swietne, sam jezdze na takich tylko to chyba nie na Monte? Pomysl o felgach 7", z twingo sa tanie i pasuja klasyka albo ATS troche drozej.
  
 
6ki do tych opon sa wystarczajace,7mki sie nie zmieszcza na bank.
  
 
Cytat:
2012-01-11 23:47:40, pioban pisze:
6ki do tych opon sa wystarczajace,7mki sie nie zmieszcza na bank.


Kielce na 6"
Kielce na 7"

Ale nie zmuszam ani nie przekonuje, mi akurat najbardziej odpowiadaja.
  
 
Moje seje jeżdzą na 5,5 i jest ok,na 6 sie troche mniej i lepiej zuzywają.
Schodzi mi ok 30 takich opon na sezon wiec jakies doswiadczenie mam,małe bo małe ale jest...

Kątów nie masz z tyłu i opona na winklach idzie w pozytyw,
dlatego cie tak poniewiera.

[ wiadomość edytowana przez: pioban dnia 2012-01-12 10:31:12 ]
  
 
Katy tak, od dwoch lat Pavlusowi powtarzam w tym roku bedzie bilstein i katy w koncu.

W takim razie poslucham i nie wyprzedaje moich zapasow 6-calowych, jeszcze sie moga przydac.
  
 
Cytat:
Kąty tak, od dwoch lat Pavlusowi powtarzam


Ja bym po miesiącu stracił cierpliwość
A co jeszcze mu powtarzasz od kilku lat??????????
  
 
no coz, mnie sie znudzilo juz gadanie ze sprzet do sportu zaczyna sie budowac od podwozia a nie od silnika. Autem ktore prowadzi sie jak stara łajba na rozszalałym oceanie nie da sie jezdzic bo mozna zrobic sobie ziazi a jak nawet nie to zamyka sie zawsze tabele wynikow. Ale jak widac, jest wielu zwolennikow wywazania otwartych drzwi.