Poszukuję homologacji FIA fiat 125p i polonezów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
szukałem na forum i na stronie lecz nie mogłem nic znaleźć więc zwracam się do osób dobrej woli co mogą podzielić się swoimi zbiorami... dokładnie poszukuję homologacji
Fiata 125p monte carlo
Fiata 125p tzw. Bartoś czyli 1600 OHV
Poloneza 1500 turbo
poloneza 2000
fiata 126p dodatkowo mam pytanie czy fiat 125p akropolis otrzymał homologację????? jeśli tak to takowej też poszukuję

z góry dzięki za pomoc w uzyskaniu tych materiałów

pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: jarecki1983 dnia 2011-10-06 22:34:02 ]
  
 
Powiem Ci tyle, że Acropolis nie uzyskał homologacji. Z homologacją tych auta związana jest niemała afera podczas Monte Carlo.
  
 
Acropol, a właściwie Akropol bo taka była nazwa handlowa tego auta, miał jedynie dopuszczenie ASN, został zgłoszony do homologacji,ale nie zostały wpłacone odpowiednie pieniądze więc FIA nie wydało dokumentów. Natomiast w Monte Carlo trudno to nazwać aferą, była to próba powtórzenia chwytu marketingowego Mini ale zmieniły się przepisy i plan spalił na panewce
  
 
Wg. informacji od Bartosia, FSO otrzymała zgodę/aprobatę na start niehomologowanych wersji 1800 DOHC w rajdzie Monte Carlo, jednakże ktoś podczas samego rajdu nie był zadowolony z zaskakująco niezłych wyników tych egzemplarzy i FISA zdyskwalifikowała załogi.
  
 
Nie sądzisz chyba że Bartoś się przyzna do takiego numeru? Homologacja a raczej rozszerzenie na MC zostało wydane w marcu i obowiązywało od Kwietnia a rajd jest w Lutym, nigdy nic nie było w FIA załatwiane na "gębę". Chcieli zrobić taki numer jak BMC z Mini, czyli auto jedzie, wygrywa klasę, wszystkie agencje informacyjne to podają a po kilku dniach jest informacja małym drukiem że nastąpiła dyskwalifikacja,ale się chłopcy przeliczyli bo po numerze Mini zmieniły się przepisy i można było wykonać BT w dowolnym momencie rajdu, i tak się też stało. Nie dość że puścili MC to jeszcze 2 auta poszły z silnikami 1,8 i własnie one wzbudziły największe zainteresowanie sędziów bo różnice czasowe były znaczne.A Bartoś nie pamięta czy było MC w budzie MR-a a pamięta takie szczegóły? Hipokryta stary
  
 
A poza tym, Bartoś jeszcze w tamtych czasach nie miał nic wspólnego z OBRFSO, tylko pracował chyba w Polmocie ( dział eksportu) i to za biurkiem. Więc raczej chyba nie jest dobrym źródłem jeżeli chodzi o starty i homologacje Fiata MC i Akropolis ??
A własnie jeżeli chodzi o homo MR -a z silnikiem DOHC.
Mruku, teoretycznie były takie auta i takowe było zgłoszone do homologowania z silnikiem i 1600 i 1800.
Jak to się skończyło ?
Czy to chodziło o Poloneza ?
Pierwszy Poldonez 1500 homologowany był w 1979 r, grupa N, A .
Potem była homo z silnikiem 2.0 dohc.
Gdyby coś to mam pełną homo Fiata 125 P , grupa N i A.
Mogę udostępnić.
  
 
Ja poproszę te homologacje na bing17@o2.pl
  
 
Na forum wklej, po co wysyłać wszystkim.
  
 
Gregor i co z tymi homologacjami ?
  
 
bing - chłopaku maila sobie zmacaj. trochę z opóźnieniem ale coś Ci podesłałem.
  
 
Homologację mam w domu, a jestem do końca tygodnia w Firmie.
W sobotę przekaże ksero homologacji jareckiemu w Wawie.
Dalej niech rozdaje, wysyła, czy tam wrzuca.
  
 
homologacja w sobotę przekazana Jareckiemu - także ma wrzucić i rozdać.
  
 
dzięki uprzejmości gregora
zamieszczam link do homologacji fiata 125p
http://www18.zippyshare.com/v/66338828/file.html

dzięki wielkie gregor
  
 
również sobie ściągnąłem dzięki gregor.

a miałby ktoś homologację do FSO 1600 125p A5142

z góry wielkie dzięki,pozdro Kuba
  
 
Cytat:
2011-11-02 07:48:06, gregor125 pisze:
homologacja w sobotę przekazana Jareckiemu - także ma wrzucić i rozdać.



a nie masz czasem A-5142 do 125p 1600?
  
 
Cytat:
a nie masz czasem A-5142 do 125p 1600?


Chyba, nie mam
A to nie jest rozszerzenie do N/A 125 ?
trzeba sprawdzić....
  
 
odkopię temat,poszukuję homologacji do PN 1500 Turbo,gdyby ktoś miał taką,prosiłbym o udostępnienie jej
  
 
odgrzebie trochę temat, chcę zamówić sobie homologację do 125p z silnikiem 1600 dohc jakiego numeru mam szukać??
  
 
http://web.archive.org/web/20050301224020/http://www.dasu.dk/Historiske-Homologeringsattester/GR1-5300-5599/5557-74.TIF
Tu masz do ściągnięcia.
  
 
już mam , a chcąc zbudować a grupę - grupe2?? jakie mody są dozwolone bo w tej homo jest chyba dohc seria

w sensie można modyfikować silnik wg załącznika J z tamtych lat?? bo w załączniku jest dość duża dowolność modów