Słabe grzanie w carina e 94 2.0D - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Do płukania jak najbardziej tak się robi.
  
 
wesołych świąt
  
 
Dzięki
Dałeś sobie radę z nagrzewnicą?
  
 
jeszcze się nie bawiłem. Na razie opanowałem piszczek od świateł.
  
 
Płukanie gorącym octem nic nie dało. auto po przejechaniu 4km osiąga temp nominalną, rurki do nagrzewnicy gorące a pomimo to w aucie szału niema. czy jest taka opcja że nagrzewnica jest już tak zakamieniona że tak sie dzieje. jakoś nie uśmiecha mi się wyciąganie nagrzewnicy. wiecie jakie są oringi (chyba) które są w połączeniu między nagrzewnicą a rurkami co idą do komory silnika? i wogóle czy to są oringi. podczas płókania 3-krotnego leciał czysty ocet i nic więcej.
  
 
A powietrze porządnie dmucha (nie czytam już od początku) - bo może są kłopoty z przepływem powietrza ?
  
 
przepływ powietrza ok. nie podam w m/sek bo nie mam miernika ale wiucha ładnie może dla tego że nie ma założonego filtra kabinowego.
  
 
Przesłałem Ci cały opis na mail wraz ze zdjęciami i jeśli jest tak jak u mnie to długo byś się nie bawił. Ale jak chcesz.
Oringi będą całe więc się nie martw.
Rurki idące z nagrzewnicy bardziej powinny Cię interesować, bo to jest grzanie. Jeśli nagrzewnica jest zapchana to nie będzie gorąca na tyle aby był gorący nadmuch.
Jeśli już, to nagrzewnicę czyści się poprzez ciśnienie wody, a nie przelanie, tak jak Ty to zrobiłeś octu.
  
 
moge mieć nagrzewnice z rozbitej cariny co stoi u kolegi i zastanawiam sie czy będzie w lepszym stanie i czy wogóle jest sens sie bawić w podmiane czy kupić nową. ale chyba spróbuje podmienic bo mam ją za flaszke lub free :p
  
 
czy da się rozłączyć te rurki co idą od komory silnika do nagrzewnicy czy to jest całość lutowana bo jeśli by sie dało tak jak kolega pisał to było by dobrze.
  
 
U mnie wciśnięte są przewody gumowe. Nie wiem jak jest u Ciebie.
  
 
u mnie do nagrzewnicy dochodzą 2 rurki i są łączone w jakiś sposób nie wygląda to na lut lecz na połączenie które jest jakby na wtyk i oring
  
 
Źle zrozumiałem. Przewody gumowe wchodzą na rurki w komorze silnika, a nie przed. O to mi chodziło.
Tobie natomiast, że tak jest w kabinie.
Jeśli jest inaczej jak mam ja (zdjęcia Ci wysłałem) to to najlepiej jakbyś i Ty mi wysłał zdjęcia na mail.
Zobaczę jak to jest połączone i może coś wymyślę.
  
 
grzeje?
  
 
Witam! ja mia?em to samo! javascript:%20x()zanim kupi?em to kto? w uk?adzie mia? wod? zalan?, przez to skorodowa?a nagrzewnica. Zdziwi?o mnie to ?e nagrzewnica ma stalowe kana?y przez które przep?ywa p?yn, boki mosi?dz a radiator mi?dzy stalowymi kana?ami miedziany.
Ja u siebie zrobi?em ci?cie tego ?miesznego po??czenia nagrzewnicy i wstawi?em gumowe przewody javascript:%20x()
Nagrzewnice zala?em du?? ilo?ci? wd 40 potrz?sa?em kilka razy sta?o tak oko?o 1h, potem benzyna do p?ukania i znowu wd40 +piasek drobny 50-100g d?ugo to miesza?em, znów benzyna po tym woda z w??a w jedn? i w drug? stron? a? lecia?a czysta.
100% u mnie pomog?o
  
 
No witam serdecznie. temat stary ale nareszcie doszłem do tego co było uwalone i czemu mi płyn umykał. Okazało się że jest mikro dziurka na róże dolnej łączącej chłodnice i silnik. i chyba tantendy się układ zapowietrzał. kupiłem nowa w aso za całe 86zł bo nie chciałem dawać używki bo za chwile było by to samo. zlałem płyn wymieniłem rurke wlałem płyn uzupełniłem poziom iiiiiii jupi płynu nie ubywa a auto grzeje jak oszalałe. wreszcie zima mi nie straszna. a już były podejrzenia o głowice o nagrzewnice itd a tu taka pierdoła i wyszło samo.