Mondeo 1993 dziwne zachowanie LPG po wyjęciu akumulatora

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam taki problem postanowiłem podładować akumulator przed zimą i go zabrałem do ładowania ,przed tą operacją silnik na benzynie jak na LPG pracował idealnie - po zamontowaniu akumulatora zapaliłem go i trzymałem 3 minuty na wolnych obrotach a potem 2 minuty na 1300-1400 obr . W efekcie gdy skręcam w lewo auto zachowuje się jak by mu brakowało gazu wciskam pedał gazu a on nie zbiera się i czasami na prostej przy dojeżdzie do skrzyżowani też potrafi się tak zachować ale nie zawsze w efekcie gaśnie. Na benzynie nie ma tego problemu. Może mi ktoś wyjaśnić co się stało . Reset kompa ponad 30 minut robiłem kilka razy odpinanie klemy o aku. 3minuty i 2 minuty pracy silnika po resecie - ale dalej jest to samo. Proszę pomóżcie . Reduktor ma dopiero 1 i 1/2 roku ( Lavato)
  
 
A więc dalej drążę temat - byłem u gazownika twierdzi ze do wymiany lambda - hmmm. We własnym zakresie wykręciłem ją z kolektora wylotowego nawet lekko poszła WD40 było wcześniej lekko nagrzany kolektor(ciepły ) była lekko okopcona ale całkiem ładnie wygląda. opis na niej to Ford 93BB-9F472-AA NTK japan na śrubie 3A 16 sprawdziłem jeszcze raz grzałkę 4,8 Oma ( 2 białe) szary do obudowy ma przejście -czarny sygnał do obudowy jak i do grzałki przerwa i OK. z powrotem ją zabudowałem ale nic się nie zmieniło . Wyjąłem sterownik BINGO spryskałem go kontaktem sprawdziłem luty OK zabudowałem no oczywiście na początku pełen fix a potem się trochę uspokoił no i dalej jest usterka. Wyjąłem silnik krokowy -tj pomiędzy reduktorem a kolektorem ssania na wężu gumowym. Rozebrałem go ( da się od góry podważając plastiki na kołkach no i ukazał mi się aluminiowy cylinder ( może silniczek)z czterema przewodami dwa po prawej i dwa po lewej żółty-siwy , żółty-czerwony . Sprawdziłem oporności tak jakby na początku coś bardzo płynnie pokazywało omomierzem od 68-45 Ohm między przewodami ale potem lipa . Złożyłem zabudowałem i na gazie lipa dopiero jak wcisnąłem na siłę tłoczek w krokowcu to na gazie zaczął pracować . Mierzyłem też napięcia do ty cewek jest po jednej i po drugiej stronie około 13,5 V o różnej polaryzacji przy pracy na gazie na PB 0V. Może mi ktoś wyjaśnić jak działa to urządzenie (krokowe). Według mnie albo przy pomiarze go zepsułem choć nie wierzę aby omomierz dał temu radę .Czy powinny być jakieś oporności na tych wyjściach z cylinderka. pozdrowienia