[131] poprawiona seria po mojemu. - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chuja tam stikerbomb

walnij tęczę!
  
 
koła dobre a maseczka w czarnym macie najlepsza no i logo na dachu sztos Nie ważne jak wygląda ważne że zapier...
  
 
aktualizacji nadszedł czas.











  
 
OK. A wiec nowości : po autonostalgii dmuchnęło uszczelkę pod głową. Zdarza sie. Niestety nie mam zdjęć z wymiany bo zapomniałem je zrobić z pośpiechu Oto nowy wygląd komory silnika i kilka nowych gadżetów do tematu ... Wspomaganie powoli wchodzi na seryjnych rozwiązaniach Lancisti. Miska olejowa własnej konstrukcji i modyfikacji oraz opony do testu wału napędowego i zwiększenia emocji na przyspieszeniu Reszta musi poczekać. Dolar słabnie ...











  
 
Oooo... żółte dekielki Zbieraj na wał napędowy, ten wytrzyma pewnie do 3go zrywu


[ wiadomość edytowana przez: pwr79 dnia 2012-06-25 09:27:15 ]
  
 
Nowa miska olejowa zmieści się. Kilka litrów dodatkowych nie zaszkodzi









  
 
jakieś zawody planujesz?
  
 
Myślę że najbardziej realne będą Kielce. Jeszcze nie miałem okazji go nigdzie potestować poza ulicą. Ogólnie to jedzie według mnie. Mam pewne plany do pokończenia zanim będę mógł konkretnie w palnik dać. Zobaczymy jak to będzie.
  
 
Jak na miskę samoróbkę uważam że temat mi się udał więc pokaże jak to wygląda. Wycieków oleju brak












Niestety zdjęcia nie są ostre. Trudno co zrobić ...
  
 
Ja bym zastosował większą osłonę miski.
  
 
Dziś zmieniłem skrzynie biegów i miskę na docelową. Na płytę mam materiał ale muszę przemyśleć czy będzie potrzeba. Na razie cieszy mnie że zdaje egzamin. Testy będą niedługo na mocne boki
  
 
bo trzeba było robić aparatem zdjęcia a nie domofonem
Nisko ta miska, ale jak ją osłonisz to będzie dobrze, na dakar to nie jest samochód
  
 
na tych kołach nie jest źle. Ale gwint jest rozkręcony maksymalnie do tego. Problem może być jak założe mniejsze koło z niską oponą. Na 13 z niskim profilem sypałem iskrami spod auta na ulicy gdzie były jakieś koleiny. Sanki dały rade. Ale w tym wypadku chyba jednak rozważę płytę bo to nie dużo roboty...
Zakładanie tej miski jest lekko mówiąc upierdliwe i wolałbym jej nie uszkodzić

[ wiadomość edytowana przez: fiatabarth dnia 2012-07-15 07:32:02 ]
  
 
Nowy filmik z wnętrza. Testy mocowania kamery do onboardu. Myślę ze ustawienie z drugiej części filmu jest lepsze. Pokombinuje żeby go jeszcze bardziej odsunąć do tyłu. Wrażenia raczej słuchowe ... nic specjalnego


test ustawien kamery
  
 
Wczoraj było lokalne spotkanie Youngtimer Warsaw. Fotograf fajnie uchwycił auto więc pokażę co nieco ...












  
 
Widzę, że coraz grubszy projekt robi się z Twojej gabloty. Widziałem ostatnio tego zielonego Borewicza w Centrum, normalnie kozak, suty poprostu urywa. Możesz coś więcej o nim napisać? Sorry za OT.
  
 
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=101956
  
 
Jaramsiewchuj!


P.s. Kozacka deska rozdzielcza
  
 
Deska typu lekka i uboga - tylko to co niezbędne. Trochę bałagan ale mniejsza o szczegóły. Chce żeby mnie ktoś nagrał z zewnatrz bo kamera ze środka nie oddaje tego co się dzieje... Studiuje sporo samochodów o podobnych parametrach silnika i ich przyspieszenia testowe. Che jakoś wstępnie wyliczyć przyspieszenie ale moje obliczenia mogą nie być miarodajne. Przykładowo nowe Scirocco 2.0T o mocy 210 KM i 280 NM ma wg jakiejś gazety 6.3 do 100 przy wadze prawie 1300kg.
Ja mam seryjnie jeżeli trzyma parametry 285NM przy masie 1120 według ostatnich pomiarów choć wcześniej wyszło na tej samej wadze 1050 a dużo w masie się nie zmieniło. Nieważne. Nawet jak ma 1120kg to prawie 200kg mniej. Oczekuję okolic 6.0- 6.5 do paki To strzał z powietrza ale to nie jedzie jak nic innego co wcześniej miałem .
  
 
ja też się jaram tą deską choć w chuj nie pasuje do tej kasty jest tak spartańska i brzydka że aż ładna