Amortyzatory 2107 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ja teraz będę montował na tył gazowego Sachsa od Mastera ,bo na ostatnim rallysprincie przesadziłem z napadaniem na hopę i te które miałem się ... połamały razem z drażkiem reakcyjnym BTW. Morphio też ma Mastery z tyłu i nie narzeka
  
 
Witam
Temat dość stary ale mój problem aktualny 😊 Znalazłem podpowiedź że tylne amorki pasują od Mastera, więc kupiłem ostatnio 2 szt i okazało się że są za krótkie. Max długość oryginalnych to ok 490mm a te które kupiłem mają 415mm . Długość min mogłaby być.
Były jakieś różne wersje amorkow do Mastera?

[ wiadomość edytowana przez: SzokoLada dnia 2018-01-24 18:14:03 ]
  
 
jak komu nie pasuję amory kombinowane typu master czy t4 czy movano czy jeszcze coś innego typu żuk to niech sobie kupi B6 i po temacie
  
 
To by było najprostsze rozwiązanie, ale niestety juz nie takie tanie
  
 

Piterska fabryka Plaza spłonęła.
Obecnie dostepne sa dedykowane -50 mm
Asomi Sport -50 mm
Cena za parę nie jest jakaś zabijająca.
  
 
Bartku rozumiem że muszę do tego być też stosowne spręzyny. Są może jakies -30 ?
  
 
Teraz już sam nie pamiętam, ale był wątek o tych amortyzatorach. Nie pamiętam od jakiego Mastera, ale któregoś napewno. Tyle że, one są bardziej pod obniżenie, niż seria. Pamiętam jak sam osobiście montowałem od Żuka. Było dużo twardziej, ale one były chyba za długie w minimalnym położeniu. W dawnych czasach montowano dwa seryjne amortyzatory, żeby było twardziej. Może to będzie wyjście po taniosci?
  
 
Tak jak piszesz Szoko ale z Żuka były jednostronnego tłumienia podobno acz nie testowałem. Moje Mastery były w dupę długie, do tego stopnia że przy podnoszeniu auta tylne sprężyny były luźne, tak na 5 centymetrów. Zamieniłem je ... tylko już nie pamiętam czy na przednie z Opel Movano czy jeszcze coś innego. Polecam sprawdzić w moim wątku bo mi się nie chce szukać
  
 
W innym poście piszą że nie pasują.

A wogule piszesz że pasuje przód i tyle czy jak ?

Cytat:
2012-02-12 12:18:02, SzokoLada pisze:
Odkręcasz, przykręcasz.

  
 
A o czym mowa?
  
 
a włożeniu amortyzatorów z poloneza do łady.

Jak je przełożyć. Gdzieś czytałem, że od tracka z przodu do łady z tyłu. Tak ?

Cytat:
2020-07-02 15:33:29, SzokoLada pisze:
A o czym mowa?

  
 
Czesc,

możesz mi polecić i podać cenę i le za zestaw sprężyn i amorków, tak żeby zawiedzenie w dół o o 50mm

Cytat:
2018-01-26 16:44:49, bartixr pisze:
Piterska fabryka Plaza spłonęła. Obecnie dostepne sa dedykowane -50 mm Asomi Sport -50 mm Cena za parę nie jest jakaś zabijająca.

  
 
Od Poloneza tracka przód na przód, a tył na tył.
  
 
Dzięki.

A jeszcze pytanie mam. Auto poszlo trochę do dołu i stało się twardsze?

Cytat:
2020-07-03 12:14:58, SzokoLada pisze:
Od Poloneza tracka przód na przód, a tył na tył.

  
 
Ja miałem przednie od Poloneza trucka, założone na tył Łady. Było... idealnie
  
 
A ż przodu co miałeś. Nive ?

Cytat:
2020-07-03 22:17:12, A13 pisze:
Ja miałem przednie od Poloneza trucka, założone na tył Łady. Było... idealnie

  
 
Cytat:
2020-07-03 23:13:25, digers pisze:
A ż przodu co miałeś. Nive ?



Mercedesa beczkę, ucięty cztery zwoje.

Teraz i merol i truck są jakieś dziwnie drogie i niełatwe w zakupie.
Ja osobiście w tym roku poszedłem na łatwiznę i zakupiłem na tył oryginał - standard (pomazane żółtym sprejem - jeżeli to coś oznacza). Czekam z założeniem. Chyba z 80 zł kosztowały za parę.

A13