Rozwiercenie kanalów w głowicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć

Mam pytanie czy ktoś może rozwiercał u siebie albo słyszał o tym u kogoś, dokłądniej chodzi mi oto ile można je rozwiercić, aby troche poprawić fabryke robić to będe na silniku 1,5 z góry dzięki za wszelkie wskazówki

pzdr
  
 
słyszałem że ktoś rozwiercał 2107 z 1500cm3 na 1600 ale podobno potem się grzała mocno.
  
 
hehe nie pojemność nie chce powiększać, tylko kanały dolotowe
  
 
kup nowe uszczelki , przymierz do głowicy, ołówkiem odrysuj uszczelkę ( wewnętrzny okrąg ) to co wystaje poza uszczelkę usuń przy pomocy wiertarki, pilnika lub co tam masz pod ręką

to samo zrób z kolektorami
  
 
Dobre doświadczenie w rozwiercaniu ma Tomek 2107, pisz do niego.
  
 
żeby nie było że się nie udzielam



bardzo proszę
  
 
wygląda pięknie tylko gdzie szukać zaworów do tego ?

pzdr
  
 
Ssące możesz spokojnie rozwiercić z 31 mm na 36
Wydechowe z 28 na 32 z tego co pamiętam.
Ja tak mam i jest ok.
  
 
przejrzyj ten link:
duze zawory i inne w tym kierunku - KLIK


ciekawe ogłoszenie:
głowa na dużych zaworach 12000 rub:
KLIK ogłoszenie- głowa

[ wiadomość edytowana przez: bartixr dnia 2012-10-24 10:57:18 ]
  
 
paradowscy (warszawa-ursus)
stal austeniczna, zdaje sie kolo 50 zl / sztuke, robione na wymiar...
ja sie juz od roku zbieram aby zamowic :/
  
 
Cytat:
2012-10-18 00:43:22, morphio pisze:
żeby nie było że się nie udzielam bardzo proszę


Masz resztę od tego "przepisu" ? To wg. jakieś homologacji ? Jak masz więcej to podziel się na bing17@o2.pl z góry dzięki
  
 
Oddawałeś gdzieś głowicę czy sam robiłeś skracałeś prowadnice ?

Cytat:
2012-10-23 12:13:06, Tomek2107 pisze:
Ssące możesz spokojnie rozwiercić z 31 mm na 36 Wydechowe z 28 na 32 z tego co pamiętam. Ja tak mam i jest ok.

  
 
"obcy" w moim aucie mogą zrobić tylko zbieżność albo opony, ale pod kontrolą a na poważnie to wszystkie mody oprócz prac szlifierskich itp to wszystko sam dłubałem a prowadnice są nie cięte
  
 
a do ilu powiększałeś swoje kanaly ?
  
 
wydech 32 a ssący 36 dopasowane do zamawianych kolektorów i docięta do tego na wymiar uszczelka z ? zapomniałem jak to się nazywa
  
 
ostro, dolotowy w serii ma chyba 30 a uszczelka w sensie ta między kolektorami a glowica ?
  
 
si, spytam się kolegi jak to się nazywa i napiszę jeszcze
  
 
hehe nie no spoko, wiadomo oco chodzi a na jakim to silniku, na jakiej pojemności ? i nie mogę znaleźć to na standardowych zaworach, czy większa średnica ?

  
 
Ja mam na stole w garazu glowice z 1.7

I faktycznie na wylocie z glowcy do kolektora mozna ujac troche materialu pod idealne spasowanie.

Najwieksze zwezenie na wylocie jest w okolicy prowadnicy zaworowej.

Ale to chyba nie moza sobie tak sobie rozwiercac tam dremelem bo sa plaszcze wodne?

Spotkalem sie ze w PF126p prowadnice tez odchudzali te wystajace krawedzie.

Ma ktos moze w czelusciach kompa jakies ciekawe linki z ze zdjeciami z obrabiana tych kanalow? Na razie wszytsko wyczyscilem a nie chce niczego zepsuc!
  
 
Ruskie 32/29

Inne ruskie