Rozwiercenie kanalów w głowicy - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jedyna różnica chyba taka ze 1500 było na łańcuchu i jest troche więcej żelastwa, bo jest obudowane wtedy koło rozrządu
  
 
1200 też jest na łańcuchu
  
 
Pierwsze 1200 były nieco inne, pozniej, chyba gdzieś od 1980 je zunifikowali z 1500, 1600 i 1300 w wersji lancuchowej

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Różnica jest w komorze spalania. Stara głowica ma numer 2101....,nowsza 21011......,taka to różnica.
  
 
Jedyne, co właściciel znalazł na głowicy, to 8 BA3 2105-1003015 AN3
Niestety, nie wiadomo, jaki to był silnik. Ale najprawdopodobniej chodził w 2107, bo sprzedający ma jeszcze części blacharskie od tego modelu. Zdarzał się tam silnik 1200? Wydaje mi się, że nie...

SzokoLada, z ciekawości: w starej głowicy komora spalania była większa czy mniejsza?

andrzej_krakow, nawet nie wiedziałem, że był 1300 łańcuchowy
To była jakaś rozwiercona wersja 1200?
  
 
2105 to pasek
  
 
Cytat:
2015-03-26 17:42:32, Pereira pisze:
Jedyne, co właściciel znalazł na głowicy, to 8 BA3 2105-1003015 AN3 Niestety, nie wiadomo, jaki to był silnik.


1300 na pasku
Cytat:
SzokoLada, z ciekawości: w starej głowicy komora spalania była większa czy mniejsza?


mniejsza
Cytat:
andrzej_krakow, nawet nie wiedziałem, że był 1300 łańcuchowy To była jakaś rozwiercona wersja 1200?


tak, to był 1200 rozwiercony do 79 mm - silnik o oznaczeniu 21011


-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986

[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2015-03-26 22:01:59 ]
  
 
Dziękuję za info
Kurak blady, a na zdjęciu głowica wyglądała jak łańcuchowa, aż muszę fotkę jeszcze raz obejrzeć
  
 
No tak, jak teraz się dokładnie przyjrzałem, to widzę za wąski kanał z przodu na łańcuch- a na pierwszy rzut oka było O.K.
  
 
Pereira, jako że nie takiej głowicy szukałeś i ta akurat już ci jest nie potrzebna, to się spytam ile gość sobie życzy za nią ?
  
 
morphio, za głowicę z kolektorem i gaźnikiem sprzedający chce 100 PLN. Jeśli jesteś zainteresowany, masz tu link: OLX
Za głowicę 1300 to dość dużo, moim skromnym zdaniem
  
 
dzięki napisałem do ziomka
  
 
morphio, z tego co kojarzę kopi ma do sprzedania obrobioną głowicę 1300 na dużych zaworach, za podobną cenę. Tylko zawory byłby do wymiany. I miał do tego używane garbate tłoki.
Jego ogłoszenie jest jeszcze w dziale sprzedam.
  
 
Pereira, nie stać mnie
poza tym, lubię sam dłubać
  
 
Morphio, piszę dużymi literam: ZA TE SAME PIENIĄDZE. Jak to możliwe, że na jedno cie stać, a na drugie nie?
  
 
Cytat:
2015-03-22 22:01:46, rafal125p pisze:
te frezy to można sobie wsadzić kolego , mają za małą średnicę niestety



Cytat:
2015-03-22 23:32:42, SzokoLada pisze:
Te freziki są dobre na zaparcie.



Cytat:
2015-03-23 16:42:52, morphio pisze:
Lukasz1t'u drogi, niestety ale muszę się zgodzić z moimi kolegami, te frezy to sobie można podarować, nam generalnie chodzi o coś takiego jak to lub to



Ja wiem, że te frezy szału nie robią, ale do obróbki jednej głowicy i dwóch kolektorów od biedy chyba powinny wystarczyć. Toż nie chodzi tu o otwieranie warsztatu i seryjnej obróbki głowic, tylko jednorazową robotę A jak ktoś sprytniejszy i ma odrobinę zdolności manualnych to pewnie i kompletem pilników by załatwił sprawę

Ale skoro tak mówicie, to nie będę się spierał, jak wspominałem wcześniej, nie używałem ich osobiście, to tylko była moja propozycja