Usuwanie rdzy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jeśli kogoś interesuje oczyszczeni elementów swojego auta np. felgi, ramy, karoserii, z rdzy lub każdej innej powłoki to proponuje piaskowanie. Polecam chłopków którzy się tym zajmują we Wrocławiu na ul. Strzegomskiej solidna robota kontakt na priv: the_sandmans@op.pl
  
 
A jakby ktoś szukał kogoś podobnego w Warszawie to ja polecam serwis-lakierniczy.pl Dzięki nim rdza nie zeżarła mi auta do końca

[ wiadomość edytowana przez: gadek30 dnia 2012-08-19 19:31:10 ]
  
 
Szczerze jak masz czas to zrób to sam
  
 
Jest to jakieś rozwiązanie, troche fatygi ale jaka satysfakcja jeśli zrobisz to samemu
  
 
Sam czas niestety nie wystarczy do tego aby usunąć rdzę,tutaj polecam sprawdzone środki i preparaty,jak i narzędzia w tym celu. Na własną rękę nigdy nie uzyskasz takiego efektu jak u fachowca.
  
 
witajcie od ponad 7 lat pracuję jako lakiernik przemysłowy co do rdzy no piaskowanie to najlepsze rozwiązanie ewentualnie wycięcie skorodowanego elementu osobiście polecam te alternatywy trochę agresywne ale 100% skuteczne . do tego fosfor bezpośrednio ma goły metal + podkład epoksydowy lub, hybryda typu novatik zg59 zg90 ,bezpośrednio na rdzę jedynie środek łączący typu fosol lub wytrawiający . ale tutaj to nie więcej niż 60% skuteczności zgnidolcom życzę powodzenia bo korozję nie jest łatwo wypędzić .
  
 
ja też nigdy nie robię takich rzeczy sama, chłopakowi też nie pozwalam, bo jak on coś naprawia, to zawsze wychodzi gorzej, niz wczesniej;p
  
 
Honda Prelude gnijące progi sprzedać czy naprawić ?
  
 
Mi się zrobiły ostatnio takie pęcherzyki na progach przy przednich kołach z obu stron. Auto Renault Megane CabrioCoupe 2004. Po przejechaniu Karcherem odleciał na nich lakier. W sumie rdzy tam nie widać, ale skądś to się przecież wzięło i nie wiem co z tym zrobić?