Gaźniki Motocyklowe - Bike Carbs Regulacja - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zolo - gaźnik to Mikuni wnoszę po konstrukcji - jakby moje w fiacie porozdzielać to pierwszy by tak wyglądał właśnie. Te wąskie króćce to faktycznie podgrzewanie korpusu. Pytanie czy Ty wiesz gdzie jest króciec paliwowy skoro masz pojedynkę?
  
 
Gaznik to Mikuni G412 A T879 (KAWASAKI ZX6R)
Reszta jest jasna. A paliwo doprowadze zapodajac krociec do gaznika, a z drugiej strony zrobie chyba odplyw i nie bede bawil sie w trojniki.



Ps

Furiosus czyli te dwa krocce mozna olac?



[ wiadomość edytowana przez: zolo dnia 2015-02-12 09:39:54 ]
  
 
mając malucha musisz olać bo skąd tam niby ciepłą wodę wziąć?

Z odpływem się zastanów bo te gaźniki pracują w Kawie na pompie z ciśnieniem 0,3 bar. Nie wiem czy mechaniczna z malca produkuje takie ciśnienie. Elektryk daje ok 0,2 bar - wiec wydaje mi się, że raczej nie powinno przelewać komory.

PS: I jeszcze jedno - otwór, który zaznaczyłeś jako odpowietrzenie komory wymaga założenia filterka bo to nie tyle odpowietrzenie komory ile zasys powietrza pod membranę (normalnie idzie do airboxa) wiec trzeba zrobić, żeby brało bez piachu.

[ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2015-02-12 09:57:34 ]
  
 
Dzieki.
Maluch w ktorym ma pracowac ten gaznik ma pompe elektryczna Facet 40106 i z tego co wyczytalem daje ona cisnienie 0.28-0.48 bar. To moze bez powrotu paliwa to zadziala.
  
 
Powodzenia bez powrotu