[126]RALLY MALAR by Hellmanns

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,chciałbym stworzyć wątek który upamiętni istnienie mojego rajdowego Malara i mojej rajdowej pasji





Odkupiłem go we wrześniu tego roku od kolegi z Sopotu który miał go jako treningówkę,czyli zero inwestycji,miał jeździć,silnik już miał coś dłubnięty i odpychał się przyzwoicie,ale po tygodniowym użytkowaniu zaczął krwawić olejem.

Silnik oddałem w dobre ręce i prawie 5mc był remontowany,malowany,szkiełkowany,ulepszany





zdjęcia z auta kolegi jeszcze

ogólnie 2tygodnie go rozebrałem do gołej blachy i z innym kolegą pomalowaliśmy go,potem 3tyg go składałem i jeszcze inny kolega wstawił mi silnik i zrobił elektrykę oraz zasugerował i pomógł wykonać wszystkie patenty które znał i które wpływają na przedłużenie życia rajdówki

Ostatnio wypróbowałem możliwości mojego Malara na Motul Rallyland Cup VII który odbył się 14.12.2013
od razu po pierwszym odcinku wyszły wszystkie niedoróbki,mimo to silnik miał moc i Malar szedł dobrze.Oto zdjęcia








a więc debiut w F126p zakończyłem na 5 ostatnim miejscu w klasie
WYNIKI
ale tylko dlatego że na jednym z odcinków poniosła mnie fantazja i poślizg na liściach skierował nas do rowu po czym wypychanie trwało 6 min i już po rajdzie,gdyby nie to było by 3cie miejsce.

Jest temat do przemyśleń i sprzęt do walki w klasie

Onboard z pierwszego w życiu odcinka Malarem

Reakcja kibiców na start mojego Malara

Jeśli chodzi o silnik to jest A grupa na krótkiej 3,4 skrzyni Kałuży
Zawieszenie obniżone amorki na razie seria wszędzie tylnie KYB olej
Ze smaczków filtr i chłodnica oleju,elektryczna pompka paliwa,wskażnik temp powietrza w komorze silnika,wskaźnik temp oleju(na filmiku jeszcze nie działa)

cdn.

[ wiadomość edytowana przez: namlehc dnia 2013-12-17 22:32:02 ]

[ wiadomość edytowana przez: fuso dnia 2014-08-06 21:50:54 ]
  
 
No i jest żeby nie było pochwalę się że i ja przyłożyłem rękę do tego auta


[ wiadomość edytowana przez: fuso dnia 2013-12-18 07:37:47 ]
  
 
potwierdzam,Fuso wymienił mi pas przedni który poprzedni właściciel połatał
  
 
O jak miło do zobaczenia na odcinkach
  
 
no prosze, trojmiasto sie rozkreca
ladny bobek
  
 
The best of by gomotorsport
  
 
Tak jak już pisałem na priv powodzenia w startach.
Niech moje graty się spisują.
  
 
Filmik z zawodów

jakby szału nie ma ale do przodu
  
 
A co Ty go tak wysprzęglasz przed nawrotami/zakrętami? Przez to Ci zgasł na tym nawrocie.
  
 
na tym nawrocie była walka o uspokojenie auta bo tam mnie coś podbiło,zarzuciło i potem nawrót już był jakby konsekwencją rozkojarzenia zdarzeniem przed
  
 
Czemu nie używasz ręcznego?
  
 
spokojnie miałem plan na jazdę na okrągło,szanując prędkość i zapoznawczo ze sprzętem,ogólnie mam dobre wrażenie z jazdy i super się trzyma drogi,ale promień skrętu ma zabójczo duży do czego nie jestem przyzwyczajony,sprawdzę jeszcze zbieżność bo coś mi nie pasuje
  
 
jak masz zamiar startować w rally landzie to powalcz z przerywaniem gaźnika, może się tam zobaczymy na najbliższej rundzie.
  
 
gaźnik już opanowany,bardzo się cieszę,że pojawi się ktoś z maluchem,jest plan na stworzenie osobnej klasy F126p w rallyland i np zaproszeniem kilku znanych nazwisk na poziomie dla rozpropagowania ścigania się Malarami
  
 
290tka
  
 
Właśnie Malar został poddany próbie na hamowni jest 41kucy wykres wkleję wieczorem
  
 
Obiecane wykresiki z hamowni



proszę znawców tematu o analizę i o ocenę tego motoru

hamownia

[ wiadomość edytowana przez: namlehc dnia 2013-12-21 02:22:23 ]
  
 
Jeżeli masz A grupową 3/4, to z tego co pamiętam, przy 7K powinno być ~130km/h.
  
 
skrzynię kupiłem z tego forum jako krótkie 2,3,4 ale podczas jazdy wyje tylko 3,4 i na obudowie jest wybite MIKE 3 4
więc siłą dedukcji doszliśmy do wniosków takich iż to są krótkie 3,4

na filmie było 123km/h przed odcinką,na drodze jechałem 130km/h i było 6500obr/min no ale błędy licznika itp.
  
 
no i gitara a ja nie wierzylem ze wypluje 40KM