[126]RALLY MALAR by Hellmanns - Strona 9

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jest meta jest pudło , jednak we Franky Garage nie wróżą z fussów
  
 
Kolejna porcja zdjęć z ostatnich zawodów








Podziękowania dla Pirania sport serwis za techniczno-mechaniczno-gastronomiczną stronę zawodów.


[ wiadomość edytowana przez: Hellmanns dnia 2015-03-01 23:58:14 ]
  
 
Jest filmik tylko proszę nie zasypiać w trakcie

MRC 1 2015
  
 
W ten weekend podobnie jak Fuso i Gie wystartowaliśmy w 2 Rajdzie Przedwiośnia w Pruszczu,pierwszy dzień trening i Prolog,niedziela 17cie odcinków na terenie tej miejscowości.

Udało się KJS ukończyć na 2 miejscu w klasie 1 i 25 w generalce na 40tu zawodników.

Oczywiście dwa razy złapałem kapcia i spaliły się dwa bezpieczniki,oraz niedomagał gaźnik bo kupiłem na Shellu syfiastą Vpower racing i trzeba było rozebrać go i przemyć.

Skrzynia od Parnela żyje i działa idealnie,jestem wyraźnie szybszy od właścicieli krótkich 34.

Wyniki

po wynikach widać,że podgryzałem pierwszego w klasie w końcówce rajdu i udało mi się wygrać kilka odcinków.

Trzecia załoga z pilotem Bachleda,tak właśnie z tym z Maluch Trophy,świetnie przygotowane auto,duża moc,zero problemów technicznych,bardzo przyjemny kolega,wymieniliśmy wiele uwag technicznych w strefie serwisowej,pomógł przywrócić ładowanie bo znikło na kilka odcinków,także należą się podziękowania.

Onboard z OS Lotnisko

także wreszcie zaczęło się coś dziać w temacie "Dobry wynik na zawodach maluchem"

[ wiadomość edytowana przez: Hellmanns dnia 2015-03-16 06:03:21 ]
  
 





Kilka fotek jeszcze
  
 
Fajnie pocina wóz na tej skrzyni . Wpadniecie do Bednar sprawdzimy się ?
  
 
Cytat:
2015-03-16 23:16:35, Karcio86 pisze:
Fajnie pocina wóz na tej skrzyni . Wpadniecie do Bednar sprawdzimy się ?



No już myślę nad wyjazdem do Bednar,być może się uda.
  
 
szykuj się na najbliższe bo zapowiada się że będzie więcej maluchów
  
 
Cytat:
2015-03-17 06:53:26, Try3ek pisze:
szykuj się na najbliższe bo zapowiada się że będzie więcej maluchów



Aktualny kalendarz imprez przedstawia się nastepuąco:

31.01.2015 POWER STAGE BEDNARY 1
14.02.2015 POWER STAGE BEDNARY 2
07.03.2015 POWER STAGE BEDNARY 3
11.04.2015 POWER STAGE BEDNARY 4
09.05.2015 POWER STAGE BEDNARY 5
06.06.2015 POWER STAGE BEDNARY 6
27.06.2015 POWER STAGE BEDNARY 7
18.07.2015 POWER STAGE BEDNARY 8

No sam nie wiem czy to się uda 28.03 jest Rallyland ale w każdej chwili z roboty może być telefon i nici z rajdowania,jadę teraz wszystko po kolei bo siedzę w domu

Szkoda że wy nie przyjeżdżacie na RL bo właśnie kolega z białego Tico zakupił c2 i jest szansa, że klasa 1 będzie obsadzona wyłącznie maluchami,a macie zaledwie 200km także zapraszam na 28go do RL a potem się zobaczy

[ wiadomość edytowana przez: Hellmanns dnia 2015-03-17 08:08:52 ]
  
 





A jeszcze kilka fotek na pamiątkę
  
 
Filmik akurat jak łapie kapcia,czyli przebita opona naprawiona łatką nie wytrzymała sportowej jazdy

Były jeszcze dwa odcinki asfaltowo-szutrowe coś tam kumpel nagrał komórką to może zamieszczę.

[ wiadomość edytowana przez: Hellmanns dnia 2015-03-19 16:06:03 ]
  
 
Przecież to nie kapeć tylko zwyczajnie zdarło oponę z felgi
  
 
na jakim ciśnieniu jeździsz?? bo po filmie widać jak byś miał z przodu i z tyłu za mało powietrza opona się podwija i potem są tego efekty.
  
 
Spokojnie,spokojne już wszystko tłumaczę:

ciśnienie z przodu 1.6 a z tyłu 1.9 tylko że poprzedniego dnia był trening i prolog i na treningu ją przebiłem,pojechałem do wulkanizacji,nalepili łatkę.

Rajd odbywał się w systemie 4 odcinki jeden po drugim z dojazdówkami i 20 do 30min strefa serwisowa nie było czasu nawet się napić,ciśnienie mogłem skontrolować tylko w strefie serwisu i po prostu to był czwarty OS z pętli i łatka nie wytrzymała,życie i nauczka że do sportu opon naprawianych nie używać
  
 
No to jechałeś na za małym ciśnieniu, tak jak pisze Cichy.
Jazda na takim niskim w takich warunkach (suchy asfalt) to też strata spowodowana gorszym prowadzeniem.

  
 
Cytat:
2015-03-19 22:27:40, rallyfilip pisze:
No to jechałeś na za małym ciśnieniu, tak jak pisze Cichy. Jazda na takim niskim w takich warunkach (suchy asfalt) to też strata spowodowana gorszym prowadzeniem.



ok poproszę w takim razie o przepis na ciśnienie w oponach w takich warunkach doświadczonego kolegi
  
 
wszystko zależy od opony i warunków ale patrząc że maluch seryjnie ma 1.4 przód i 2.0 tył to 1.9 zdecydowanie za mało. przód zacznij od 1.8 tył 2.5 to tak bezpiecznie dla podwijania a nie będzie za duże. Zresztą jak masz dużo takich miejsc gdzie idziesz wolnym bokiem gdzie opony mocno pracują na boki to trzeba mieć duże ciśnienie. Mniejsze można mieć gdy asfalt jest gładki jak na torze i leci sie dłuższymi zakrętami jak np super oes w poznaniu, tam ciśnienie miałem najczęściej mniejsze niż napisałem ale brak nawrotów wyrypu pozwala bezpiecznie zmniejszać.
  
 
Kolejna runda II Motul Rallyland Cup zakończona,autko nie ucierpiało wcale,zero widocznych zniszczeń,jedna opona standardowo przebita,tym razem najechałem na jakiś pręt który jest w środku opony,temat zostanie dokładnie zbadany na wulkanizacji

Jest progres tym razem 2gie miejsce w klasie na 3 zawodników,niestety ten trzeci czyli SC odpadło z powodu awarii.

Walka natomiast w klasie 1 odbyła się nie z byle kim a ze starym wyjadaczem wszelkich rajdów Mariuszem Markszem,niestety jeszcze nie teraz jest mój czas by z nim wygrywać,jeszcze trzeba się uczyć,leje mnie na odcinkach do 10s

Wyniki

  
 


  
 
Onboardzik