Kultowe Auta PRL-u - Archiwum 2014 - Strona 51

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2014-07-04 08:17:39, marianok53 pisze:
Sroczka jestes THE BEST Mam nadzieje ze w kolejnym twoim info dasz nam radosne informacje o polskich modelach . Siedemnascie zachodnich modeli pod rzad to juz przesada. Czekamy na polskie auta i ciezarowki. Pozdrawiam



jak siedemnascie pod rząd? przeciez międzyczasie będzie tatra i skoda?

mnie martwi brak samochodów większych gabarytów - dostawczaków, tenerówek ARO i ciężarówek. Jaki problem wydać wreszcie niebieską avię, która była nawet w rosyjskiej serii? Gdzie pozostałe nysy i żuki? Dlaczego w specjalnych nie ma czegoś naprawde "specjalnego" czyli nowego od podstaw, coś jak ursus i star, tylko ostatnio droga po najmniejszej linii oporu - zmiana malowania i tyle?

Sroczka na ten temat milczy, więc coś ciężko w tym DeA i zaczyna mnie to trochę irytować...bo już przestałem wierzyć w fajne modele, nie będące przeszczepami z zachodnich serii, a już tym bardziej w kolejne ciężarówki i dostawczaki...
  
 
Czekajmy cierpliwie na to co bedzie. Nikt nie kaze nam kupowac wszystkich modeli ktore wychodza pod bandera KAP, ja biore tylko te ktore sa wg mnie tego warte. To ma byc hobby i pasja a nie irytacja i nerwy na to co powinno wyjsc a nie wychodzi. To tylko moja opinia i nikt nie musi sie ze nia zgadzac.

pozdrowki.

[ wiadomość edytowana przez: skuderia dnia 2014-07-04 11:00:20 ]
 
 
Cichy zgadzam się z ttobą zamiast np. Fiata 126 nauka jazdy bardziej wolałbym np poloneza analoga pozdrawiam i czekam na info od sroczki
  
 
Co do aktualizacji to modele i fajne i w zasadzie kultowe, ale czekam na Nysy, Żuki, Tarpany, Warszawy, Syreny i Fiaty no i ciężarówki np. Zily, Zisy oraz auta rumunskie np Aro czy Awie.
  
 
Kadrowiec - Avia to ciężarówka czeska , nie rumuńska .
  
 
Fakt niezaprzeczalny - czeska.
  
 
A tak dokładnie to czechosłowacka

Co do aktualizacji to jestem jednocześnie zadowolony i rozczarowany, bo modele fajne, ale znowu zachodnie. A ja czekam na coś polskiego.

[ wiadomość edytowana przez: Kazik353 dnia 2014-07-04 20:26:24 ]
  
 
Cytat:
2014-07-04 20:25:56, Kazik353 pisze:
A tak dokładnie to czechosłowacka


A jeszcze dokładniej francuska

A tak już w temacie aktualizacji, szkoda że dalej nic polskiego ; / Cieszę się że nie mam prenumeraty. Wiadomo że część będzie zadowolona że pojawia się tyle aut z zachodu ale mimo wszystko nazwa "Kultowe Auta PRL-u" sugeruje głównie "demoludy" i z takim założeniem większość starych prenumeratów decydowała się na subskrypcję.... a zachodnie auta powinny stanowić jedynie niewielki procent w celu urozmaicenia A obecnie jest na odwrót...
  
 
Cytat:
2014-07-04 21:12:21, poldon82 pisze:
A jeszcze dokładniej francuska



Jak już chcecie być dokładni - to Avię produkowano w Czechosłowacji a później w Czechach na licencji francuskiej
  
 
A jeszcze dokładniej to piszecie o Renault Saviem. A tak w ogóle to
Avia przydałaby się w kolekcji, zwłaszcza w kolorze niebieskim.
  
 
Renault Saviem to już mam, ale Avia też by się przydała









[ wiadomość edytowana przez: Kazik353 dnia 2014-07-04 23:49:24 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kazik353 dnia 2014-07-04 23:52:26 ]
  
 
Cytat:
2014-07-04 22:23:51, robo72 pisze:
... Avia przydałaby się w kolekcji, zwłaszcza w kolorze niebieskim.



Nie idzie sie nie zgodzic ... nie wszyscy moga sobie pozwolic na sciaganie Avii z Rosji. ... lub Saviema z Francji heh
  
 
Ja też mam w kolekcji sAVIEmkę z Michelina i muszę powiedzieć że model naprawdę fajny, dobrze wykonany i niesamowicie ciężki
  
 
ciekawe kiedy bd nowy nr specjalny i co to wgl będzie?może autobus Autosan H9 lub Star N52?co o tym myślicie?
  
 
Nr. specjalny ma byc podobno po wakacjach.

Sroczka powiedzial ze bedzie to Fiat 126p Nauka Jazdy !!!

Ile razy bedzie potrzeba to powtarzac na forum??
  
 
Sroczka pisał kiedyś, że wydania będą się pojawiać co 2, 3 miesiące.
Duży Fiat taxi był w kwietniu to Maluch powinien być teraz w lipcu, a nie we wrześniu, bo minęły 3 miesiące. Chociaż W tamtym roku ostanie wydanie specjalne w którym była Nysa z pomocy drogowej było w grudniu a już miesiąc później w styczniu był Ursus. Dwa miesiące później był Fiat 130 Papamobile, no ale po nim był ten duży Fiat czyli znowu minął tylko miesiąc. To może teraz wydania specjalne będą rzadziej, ale moim zdaniem jak byłoby rzadziej to powinni się lepiej przyłożyć i zrobić nowy model najlepiej jakąś ciężarówkę a nie Naukę jazdy bądź taxi, bo to nie ma sensu, bo ot jedno i to samo tylko w innym kolorze, a cena jest o wiele wyższa.
  
 
Czytałem na innym forum, że w Chorwacji narzekają na pojawiające się polskie auta w ich serii i uważają je za zapychacze i dziwactwa hehe. Jak widać poza Rosja w innych krajach Dea ma problem z okreslaniem kultowych aut.
  
 
Czytałem na innym forum, że w Chorwacji narzekają na pojawiające się polskie auta w ich serii i uważają je za zapychacze i dziwactwa hehe. Jak widać poza Rosja w innych krajach Dea ma problem z okreslaniem kultowych aut.
  
 
Kupię gazetki od rosyjskich Autolegend CCCP i Automobilii na służbie. Jeżeli ktoś z Was chce sprzedać to podam jakie potrzebuję
  
 
Moje najbardziej wyczekiwane modele wg kraju (po 3)
-Polska: żuk a16b, nysa 522 furgon, beskid
-Czechosłowacja: skoda 100, skoda octavia, avia
-NRD: wartburg 353 sedan (starszy), robur furgon, emw 340
-ZSRR: uaz 452 skrzyniowy, moskwicz 434, moskwicz 2137
-Jugosławia z Rumunią: rocar, yugo florida, aro 241
-RFN: vw t1, audi 100, opel ascona
-Wielka Brytania: humber hawk, mini, triumph spitfire
-Francja: renault 1000kg, peugeot 504, renault 4
-Włochy: fiat 500, fiat 1100, fiat 1300
-Japonia: nissan sunny, daihatsu charade, toyota carina