Wartość Łady Samary.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie i panie mam do Was następujące pytanie. Jaka jest na dzień dzisiejszy wartość Łady Samary z 92 roku silnik 1500 w idealnym stanie (seria) z przebiegiem niecałe UWAGA: 25 000 km?
  
 
Wrzuć fotki wewnątrz/zewnątrz/komory silnika to coś więcej będzie można powiedzieć.

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
Jest warta tyle ile da za nią najlepszy nabywca - filozoficznie, ale szczerze. Co ponadto będzie tylko wartością subiektywną, nieważne jak wysoko oceniasz sam wartość auta.
  
 
Na wartość Łady chyba nie ma reguły Ostatnio była wystawiona Samara w idealnym stanie (przynajmniej tak wyglądała) za 1500 zł. Cena śmieszna. Auto w takim stanie za marne grosze, ogólnie Samary chyba najmniej trzymają wartość. Pokaż zdjęcia tak jak emde pisze.
  
 
Może się okazać, że wartość użytkowa samochodu, który prawie w ogóle nie jeździ jest niewielka. Jak go ruszysz to połowa mechaniki będzie do wymiany:
- hamulce,
- wydech,
- opony,
- remont silnika (korozja powierzchni w cylindrach).
- korozja w nietypowych miejscach*

Dużą różnicę robi czy samochód był w miarę regularnie jeżdżony, czy stał nie używany przez wiele lat. Najgorsze co może być to modne na allegro hasło: po 15 latach odpalił bez problemu - a po takiej akcji silnik do remontu ze względu na zapieczone pierścienie. Więc warto dokładnie obejrzeć, bo może się okazać, że pozornie bardziej zużyty samochód, ale regularnie serwisowany ma większą wartość użytkową.

* polonez ponad dwudziestoletni, zawsze stał w tym samym miejscu, lekko przechylony na lewą stroną. Stan blach dobry, podczas remontu nie wyszła ani jedna dziura, tylko odpryski lakieru i powierzchniowa rdza. Można powiedzieć nieco poważniejsza kosmetyka. Ale, w jednym miejscu zawsze gromadziła się woda. Pod lewą krawędzią maski oraz w lewym rogu przedniego podszybia stali w ogóle nie było, błotnik zdjęliśmy bez użycia narzędzi.
  
 
za IDEALNA 3-drzwiową w ładnym kolorze
ja byłbym w stanie dac 3 tysie...
za ideał uważam środek i blachy, potem robię ją na ruskich gratach

jak bym miał 20 (hehe) to kupiłbym z niemiec cabrio za 10 i 2 tylw włożyl.. ale nie mam i garazu tez nie mam
Samary sa super.. ale rdza je mocno zjada :/
ostatnio swoja zezłomowalem ;-(
  
 
Mój temat sprzed kilku lat. Próbowałem wtedy sprzedać moją brykę. Miałem bardzo dużo chętnych, głównie z Ukrainy. Powiedziałem sobie że za mniej niż 3 tys nie oddam. Nie udało się sfinalizować transakcji, chociaż było bardzo blisko. Na szczęście. Auto mam do dziś
  
 


Tak trzymaj.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Planuję jeździć nią najbliższych kilka lat, a potem się zobaczy. Intensywna eksploatacja ją czeka, zobaczymy jak się sprawdzi
  
 
Intensywna praca, to jazda po rosyjskich drogach. W Polsce to ona ma urlop. Chociaż ostatnio, jak ja byłem w Rosji, to drogi są czasami lepsze niż w Polsce. Ale tu mam na myśli główne, bo boczne to masakra.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Tam gdzie jeżdżę w Polsce to różnie to bywa. Lekki teren też się zdarza