Gaźnik lada 2107 - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2014-02-10 17:35:37, Kamil_H pisze:
O, jaki ładny Ja stawiam na układ "oszczędzacza". Steruje nim ten biały mikrostyk. Trzeba ominąć elektrozawór. Idą do niego dwie rurki - jedna od gaźnika, druga od kolektora dolotowego. Już nie pamiętam dokładnie w którym to jest miejscu podłączone, ale powinieneś rozpoznać. Zdejmujesz rurkę z elektrozaworu (jeśli dobrze pamiętam to jest przykręcony na nadkolu) i bezpośredniu wtykasz w miejce gdzie idzie druga rurka od elektrozaworu. Tym sposobem masz jedną rurkę w zapasie . Mam nadzieję, że dobrze to wytłumaczyłem. Jeśli jednak coś jest nie jasne, to opisywałem kiedyś to dokładnie na tym forum. Trzeba poszukać.


Chłopaki, do tego przełączniczka idą 2 przewody- czerwony i niebieski. Który jest z góry a który na dole?

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
A to ma jakieś znaczenie?
  
 
A nie mam zielonego pojęcia 😃. Odpiąłem a teraz nie pamiętam czy dobrze podpiąłem.

[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2016-05-15 21:59:15 ]
  
 
Bez różnicy.
  
 
Tak też myślałem bo działa i tak i tak

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Doczepię się do wątku. W swojej Ładzie wymieniłem gaźnik na nowy. Znaczy nie ja, mechanik, na szczęście znalazłem człowieka, który ogarnia Łady i sam jeździ 2110 kombi. Silnik mam 1500, a gaźnik był od 1300. Skończył się problem z uruchamianiem itp. I jedyny problem to to, że czasami gaśnie na luzie po zdjęciu nogi z gazu. Nie jest to regularne, ale zdarza się. Dziś z kolei zgasł po wyłączeniu ssania. Silnik już niemal rozgrzany, dotaczam się do skrzyżowania, wyłączam już szczątkowe ssanie i cisza. Jak nie zgaśnie, obroty są tak 500, na kolejnym skrzyżowaniu 800. Czy idzie to jakoś ustawić? Ekonomizer mam podłączony i pokazuje.
  
 

W Słupsku masz Adama "kropi"
Na forum kiedyś był, nie pamiętam pod jakim nickiem
Ma i 110 i 111. Miał 2108

Ma warsztat, napewno blacharka, ale i mechanikę w tych autach ma dobrze opanowaną.
  
 
Cytat:
2016-05-20 16:26:38, bartixr pisze:
W Słupsku masz Adama "kropi"


U niego robię
  
 

No to on to opanuje.

Jakby jakichś dziwnych (niedostępnych w kraju) części potrzebował to i Adam i ty wiecie gdzie mnie znaleźć.
  
 
Powrócę do tematu, bo może czegoś nie umiem, nie wiem....
Uruchamiam zimne auto na ssaniu. Jest OK. Ustawiam je tak, że silnik ma 1500 obrotów. Wskaźnik temperatury dotyka zielonego pola, czyli silnik się rozgrzał. Wyłączam ssanie całkowicie. I teraz jest loteria: albo będzie 800 obrotów, albo będzie się dusić. Dziś jeździłem, to się dusił, aż na jednym rondzie zgasł. Odpaliłem ze stacyjki - jest 800 obrotów i trzyma. Załatwiłem na mieście jeden temat i wracam. Obroty trzymają. Po przejechaniu 5 km znów się dusi na wolnych. Zrobiłem przegazówkę i puściłem gaz - mam 800 obrotów.
Dawno temu miałem Skodę Favorit, która miała automatyczne ssanie, powiązane właśnie z pedałem gazu i takim przegazowywaniem. Ale tu tego nie ma. Więc co? Jeszcze jakaś regulacja? Pompkę paliwa mam wymienioną, więc raczej nie ona. Filtr paliwa też nówka. Gaźnik, jak pisałem poprzednio, też nowy.
  
 
Rozbieraj gaźnik. Przedmuchaj. Ustaw poziom paliwa. Wyregulować gaźnik na nowo. Wkrecając śrubę mieszanki do końca, silnik ma zgasnąć. Powinno wszystko działać.


[ wiadomość edytowana przez: SzokoLada dnia 2016-09-06 21:43:41 ]
  
 
Ja ostatnio tak miałem, jak jedna z membranek była dziurawa i przepuszczała paliwo. Tak jak pisze Szoko - trzeba rozkręcić, wyczyścić, wymienić..
  
 
Witam
Podobne się pod temat bo nieche zaczynać nowego. Mam lade 2107 1.3 od niedawna i biorę się za gaźnik i na gaznika są oznaczenia. 2017- a według instrukcji powinien mieć oznaczenia 2105 -. Czy ten gaźnik będzie Oki.
  
 
Nie ma takich gaźników. Podaj dokładny numer
  
 
Dokładny numer zainstalowanego gaznika to 2107-1107010, a w instrukcji wyczytałem że powinien być zamontowany przy tym silniku 2105-1107010
  
 
W gaźniku który masz jest zainstalowany elektrozawór paliwowy który po zapłonie otwiera się aby paliwo mogło docierać. W gaźniku o oznaczeniu 2105 tego nie ma
2105.


2107
  
 
Wiesz co w miejscu gdzie jest ten elektrozawór mam wkręconą śubę.
  
 
Panowie będę regenerował gaźnik ozon w 2107. Powiedzcie proszę procedurę po ponownym zamontowaniu? Zakładam gaźnik i dysze paliwa i powietrza jak mam odkręcić aby ustawiać i odpalić? Co pierwsze i jak potem wyregulować mieszankę? Mam podobny problem bo auto dymi jak smok i jak spuszczę ssanie to czasem a raczej często gaśnie na wolnych obrotach. Jeździ ok ale strach dać na luz
  
 
Forum umarło
  
 
Wykluczam możliwość zaistnienia takiej sytuacji technicznej w twoim samochodzie zwłaszcza że jesteś klubowiczem od oohohohoo. Możemy porozmawiać o pogodzie.