Gaźnik lada 2107 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

człowiek pokrecić śrubkami, ustawił na słuch .. a mozęnawet na analizator zerkał..
ale uważam, że gaźnik nie jest naprawiony i jak pisałm przedmówca problemy się pojawią.

znasz rosyjski, albo masz kogoś kto moze ci przetłuamczyć ?
podesłałbym Ci linki do filmów na YouTube od Zeni Travnikova o tym jak zrobić kapitalny remont gaźnika, jest też o ekonomizerze.
  
 
Jak to w ładzie, wszystko proste. Tylko się nie bać. Tym bardziej, że masz nowy gażnik. A ekonomizer, to w zasadzie można ominąć. Albo skupić się na ustawieniu microwłącznika, bo to on głównie jest najważniejszy. Jeżeli masz książkę o ładzie, to bez problemu jesteś w stanie to naprawić. Więcej wiary w siebie.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
A wiec tak gaxnik stary.Książke mam tłumaczy tez mam.

W aparacie mam platyne do wymiany w gażniku było takie dziwne coś eh zapomniałem jak to sie nazywa ale wymienione pływak nie był ustawiony i to tyle a i zalozyl nowy przewod od odmy bo mi sie urwał.

Ja sie miałem za to brac ale do mechanika zmusil mnie doslownie brak czasu na dodatek samochod musi byc caly czas na chodzie a ja bym sie z tym troche bawil a mechanik zrobil to akurat jak bylem w pracy.

Jak temat sie pojawi znowu to będę wtedy grzebał sam wyjme gaźnik rozbiore w domu przemyje i tp i bd dzialał jak bd czas. przy kolektorze nic nie robił.
Nie trzymała wolnych obrotów po schowaniu ssania bo ją poprostu zalewała benzyna i dlatego.

Spalanie w chwili obecnej jakies 8-10 l na 100


[ wiadomość edytowana przez: Astro2107 dnia 2014-02-18 17:39:04 ]
  
 
Cześć i czołem A więc jak pisaliście problem się pojawił łada jak zimna strasznie czka szarpie i wogole jest tragedia nią jechac na zimnym mimo ze ssanie wyjęte. Ponadto 315Km na całym zbiorniku nie wiem czy to dobrze niemam pojęcia w chwili obecnej. A więc tak jako,że czasami strasznie smierdzi paliwem w samochodzie sugeruje ze nadal za duza dawka a wiec zakupiłem zestaw naprawczy gaźnika oraz uszczelke kolektora ssąco wydechowego. Tylko teraz mam pytanie z czym ten gaźnik się je jak się zabrać do wymiany wszystkiego bo do tej pory bawiłem się tylko i wyłacznie gaźnikami w skuterkach he he.
Ponadto czeka mnie wymiana wału dostałem nowiuteńki wał i teraz pytanie co mi będzie potrzeba ??
  
 
Wymontuj gaźnik z auta, rozbierz go, umyj np. w benzynie ekstrakcyjnej korpus i wszystkie części, złóż z powrotem na nowych częściach. Ważne tylko aby nie zamienić miejscami dysz paliwa i powietrza dla pierwszego i drugiego przelotu i aby dobrze ustawić poziom pływaka.
  
 
To co? kolejne 180PLN ?.
A tak na poważnie, to:
1. Aparat forograficzny
2. Rozebrać gaźnik robiąc fotkę przed i po każdym ruchu/wykręceniu/odłączeniu
3. Wszystko dokładnie umyć w benzynie ekstrakcyjnej
4. Przedmuchać sprężarką (bardzo ważne!)
5. Wymienić co zużyte (uwaga na lewe zestawy naprawcze. Kiedyś taki kupiłem i okazało się, że dysze były jak kacza d... Objawy po ich zamontowaniu podobne do Twoich)
6. Skręcić, wyregulować, cieszyć się jazdą oraz nowo zdobytą sprawnością harcerską.
  
 
fajna instrukcja Kamil

dodam, że każdy element gaźnika sprawdzić na np. szkle na płaszczyznę przylegania.
Jak zdeformowany, to papierem drobny albo wodny i szlifować do uzyskania idealnego przylegania..
  
 
I zaczynamy pomóżcie mi bo mnie szlak jasny trafi.

Zestaw naprawczy zmieniony samochodem wkoncu da sie jeździć na zimnym nie czuc jak bym prowadził 60 letni traktor ALE jak zawsze jest ale wróciłem do punktu wyjscia nieda sie zejsc ponizej 2 tys obrotów bo gasnie i wystarczy schować całkowicie ssanie i gaśnie po puszczeniu gazu nawet przy zmianie biegów. Jakas pomoc bo nie mam zamiaru prowadzać 2 raz do mechanika ba nawet za bardzo nie moge sb na to pozwolic $$$ ale o tym kiedy indziej
  
 
Pominąłeś zawór obwodu oszczędzacza? Jeśli nie to to zrób. Czyli element oszczędzacza w gaźniku połącz wężykiem bezpośrednio z króćcem na kolektorze dolotowym.
  
 
Takonpominalteniinnypostnieczytachybaniczegojakitoniebylgaznikszrottoitakpowinienbylejakalechodzicterazniechastro2107poczytaisprobujezrozumieccotutajjestnapisane

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Cytat:
2014-03-24 23:30:54, mylkus3 pisze:
Pominąłeś zawór obwodu oszczędzacza? Jeśli nie to to zrób. Czyli element oszczędzacza w gaźniku połącz wężykiem bezpośrednio z króćcem na kolektorze dolotowym.


a można to bardziej jakoś rozjaśnić lub zobrazować ?? bo nie mam pojecia o co sie rozchodzi.
  
 
Chłopaku, marnujesz nasz czas, mój. Opisałem ci parę postów niżej jak to zrobić. Czytaj, czytaj, czytaj. Piszesz, że nie masz czasu na postawienie kropki, przecinka, a myślisz, że my będziemy tutaj pisać prace magisterskie jak przełożyć wezyk?! Ogarnij się.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Cytat:
2014-02-10 17:47:37, SzokoLada pisze:
Istnieje też taka możliwość. Najlepiej ominąć ten układ. Trzeba połączyć króciec od kolektora z ekonomizerem w gażniku. Wtedy omijamy układ oszczędzacza. Nawet nie brałem tego pod uwagę, bo to pierwsze co robie, a potem szukam dalej.



króciec od kolektora to które to ??

Pod gaźnikem takie coś wystajace czy jak i gdzie do ekonomizera ??
  
 
Cytat:
Chłopaku, marnujesz nasz czas, mój. Opisałem ci parę postów niżej jak to zrobić. Czytaj, czytaj, czytaj. Piszesz, że nie masz czasu na postawienie kropki, przecinka, a myślisz, że my będziemy tutaj pisać prace magisterskie jak przełożyć wezyk?! Ogarnij się.




Cytat:
króciec od kolektora to które to ??

Pod gaźnikem takie coś wystajace czy jak i gdzie do ekonomizera ??


Są dwie cienkie gumowe rurki z gaźnika (u mnie szare) i jedna taka sama rurka z kolektora. Tak więc nie ma dużo kombinacji.
  
 
ja w gaźnik umam tylko 2 rurki
jedna z aparatu do gaźnika


2 od odmy
  
 
Wężyk oszczędzacza powinien być na króćcu który zaznaczyłem. Jeśli go nie ma to nie powinno być obrotów jałowych. Skoro są to iglica pewnie się zacięła albo membrana w oszczędzaczu stwardniała.



[ wiadomość edytowana przez: mylkus3 dnia 2014-04-07 12:18:18 ]
  
 
obroty sa ale na ssaniu wystarczy że schowam i gaśnie momentalnie.
Czyli powinienem to połaczyć z ekonomizerem ale ale zawsze jest jakieś ale ekonomizer to ten 2 gruby wężyk na zdjęciu.

Wybaczcie ale w gaźnikach jestem dosłownie zielony.
  
 
Nic dziwnego ze gaśnie króciec który zaznaczyłem połącz bezpośrednio z króćcem na kolektorze dolotowym. Na lewo od gaźnika, nieco niżej. Jeśli będą obroty jałowe to połącz przez elektrozawór na prawym nadkolu. Wtedy obroty tez powinny być i będzie poprawnie działał oszczędzacz. Pod warunkiem ze zawór i elektroniczny sterownik są sprawne. Z reszta wszystko jest opisane i zaznaczone na rysunkach w książce która jest dostępna w pdf. Wystarczy poszukać i poczytać.


[ wiadomość edytowana przez: mylkus3 dnia 2014-04-07 12:49:01 ]
  
 
Wiesz co mam problem bo w książce mam gaźnik typu 2107-1107010 oraz 2106-1107010-10 od silnika 1,6 z tego co wyczytałem,a ja mam gaźnik typu 2105-110710 i w książce tego gaźnika nigdzie nie mam


a nie nie sorki czekaj znalazłem schemat to jest tą rurke prowadzi się do zaworu powietrznego na hmm z tego co widze jak patrzec od kierownicy na lewym błotniku to jest chyba to ??


[ wiadomość edytowana przez: Astro2107 dnia 2014-04-07 13:22:16 ]
  
 
Mam wrażenie, że Astro2107 chce żeby ktoś do niego pojechał i to zrobił. Chłopaku, proszę cię, kup sobie książkę napraw, to koszt zaledwie 20 zł. Więcej spalisz benzyny, zanim to w końcu ktoś za ciebie ogarnie. Nie próbujesz niczego zrobić sam. W necie tyle jest informacji, że po obrazkach byś to naprawił.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим