Głowica fiat 127 mk III 13000 w silniku 1050

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Mam pytanie, czy ktoś rozbił taki zestaw - dół: silnik 1050 (70 HP) a głowica: fiat 127 1300 (75 HP)? Wałek rozrządu jest taki sam, w głowicy 1300 zawory są na pewno większe.

I jeszcze - wałek rozrządu - czy ma ktoś parametry fabrycznego wałka do Fiata 127 Sport, tzn czas otwarcia i wznios?

W zakładzie w Bydgoszczy oferują dwa wałki - "rajdowy" o czasie otwarcia 259 stopni/259 stopni i wzniosie 10,40/10,40 mm oraz "wyczynowy" o czasie otwarcia 290 stopni/290 stopni i wzniosie 11,00/11,00 mm. Obydwa w tej samej cenie 1169,77 zł szt.

Chciałem trochę ulepszyć fabrykę, ale nie wiem na który wałek się zdecydować - rajdowy czy wyczynowy. Nie chciałbym, aby po zmianie wałka był problem z wolnymi obrotami i praca silnik.

Będę wdzięczny za opinie i porady.

Pozdrawiam