126p Jaki sportowy wałek wybrać ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Jaki sportowy wałek polecacie do tego silnika od 126p ?

Planowane modyfikacje:
Splanowana głowica -2mm
Koło zamachowe ok. 4.5-5.0kg
Zmodyfikowany gaźnik
Turbinka Kowalskiego
Lekki rozrząd
Wydech Michael ST
Strumienica Speeder
Duże koło alternatora
  
 
taki zeby mial nisko moment obrotowy
hmm moze 555
  
 
Ja bym zapodał klasycznie 385 Światka
  
 
A ja bym zaczął od tego do czego Ci to potrzebne , na ulicę , do lansu, na kajtki " kręcioły" czy też "sprinty "?
  
 
Witam. Trzeba to do buggy na las i pola Ale już zakupiłem 290 Halczyńskiego
  
 
Jako, że dawno nie bawiłem sie w 126pe to muszę się podpytać jaki wałek polecacie do cywilnego auta, tak żeby poleszym mu osiągi?

Wiem ze były kiedy 114 ale to lipa straszna, 385 też szału nie robi, to co innego ?

Dojdzie lekki zamach, obrobione kanały w głowicy, na seryjnych zaworach i plan i gaźnik i wolny wydehc
  
 
Do cywila na miasto to tak jak wyżej 385, 290 lub 555. Te walki w zupełności wystarcza, ważne jest aby dobrze złożyć motor na danym walku a autko będzie fajnie śmigać. 385 i 290 są do siebie podobne.
  
 
290 to rewar?

kiedyś miałem 555 z głowicą na dużych zaworach i lekkim zamachem i nic więcej zapier... az miło, ale czy aby to nie za dużo? czy taki wałek pod seryjne zawory będzie dobry?
  
 
Jasne ze tak przeciez a grupa ma seryjne zawory i 555 . Ja mam taki zestaw od dawna i bardzo sobie chwale.
Jezeli chcesz to robię zestaw mikuni w opcji dla zielonych typu plug&Play szczegóły wkrótce
Na 555 i mikuni silnik ma bardzo fajna charakterystykę.

[ wiadomość edytowana przez: Karcio86 dnia 2016-01-22 00:51:10 ]
  
 
zestaw do mikuni czyli co podstawe i cale mocowani itd? no chetnie jakies szczegoly pdoaj, moze foto i cene

masz jaksi filmik jak to lata 555 na seryjnej czapce?

Co bylo dokladnie w A grupie?
  
 
U mnie siedzi gaźnik mikuni i wałek 105 na wiosnę będą jazdy próbne. Już teraz widzę ze po wstępnych regulacjach auto dość ładnie się wkręca na obroty.
http://obrazki.elektroda.pl/3851078600_1453464346.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=F71UWFG2ogE
  
 
Na początek filmy jak jedzie na moim mikuni + Kałuża 555:
Silnik na tym bez problemu osiąga 7tyś obrotów i zamyka krótką skrzynia A grupową 34.

www.youtube.com/watch?v=0XLNTWneE2Q

Na tym wypluło 45Km i 53Nm ale na wydechu praktycznie seria (tor poznań ma chore wymogi głośności na super oes) na bredzie był by lepszy wynik.

Będę miał do zaoferowania plug&play zestaw do montażu gaźnika mikuni czyli:

- ustawiony gaźnik mikuni 36mm
- kolektor
- cięgno gazu
- śruby , sprężyny
- trąbka (opcja)
- trójnik do paliwa

Elementy są cięte laserem oraz spawane tigiem. Jakość na 5, co wielu może potwierdzić.
Jak tylko odbiore kolektory ze spawania to daje foty.

[ wiadomość edytowana przez: Karcio86 dnia 2016-01-22 21:22:31 ]
  
 
jak chcesz poprawiać lajtowo seryjny silnik to wałek 385 będzie miał dużo momentu ale obroty max 5,5tyś jak coś co wyżej to 555 ale tutaj trudniej złożyć dobry silnik, przy 385 praktycznie nic nadzwyczajnego nie potrzeba, zresztą jeździłem na tym wałku bardzo dużo i jakoś dawałem rade klepać te wszystkie wiertareczki na mikuni

A Karco jak tam mój gaźnik i szczelinówki? nie wspominając o innych klamotach...?
  
 
Try3ek to żeś popłynął z tym klepaniem haha .Kiedy niby mnie klepłeś w 2014 ? Przejrzałem wyniki i ani razu ziom


offtopic:

wyniki --> http://superoes.chronotec.pl/wyniki/

Try3ek - Bogucki Patryk
Karcio86 - Zalewski Robert

  
 
a sprawdź sobie końcówkę 2013 6 i 8 runda byłeś za mną a w 2014r na 3,4 super oesie najlepszy czas porównywalny więc w pewnych warunkach gdy próba nie miała długich prostych to dawał radę gaźnik z malucha, choć widać postęp mikuni i dopieszczenia tego gaźnika, szkoda że nie będzie już okazji w jednej klasie pojeździć, chyba że kupisz BMW i pobijesz mój wynik na ostatnich bednarach.