126p konwersja swapa na MPI - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
na geometrii zawieszenia się za bardzo nie znam, więc o jakie kąty chodzi?
kąt wyprzedzenia zwrotnicy, czy kąt pochylenia zwrotnicy?

z trucka są niemalże nieosiągalne, czemu nie mogą być ze zwykłego poldka?
  
 
z traka ponoć są twardsze ale pewnie jak byś kupił starą albo jakieś rzemiosło to będzie i tak bania, polecam po prostu dorobić sprężyny na zamówienie, choć i tak swapy nigdy nie skręcają tak jak 2 cylindrówki
  
 
w sprawie sprezyn sproboj tutaj :

http://www.sniezek.nazwa.pl/index.php
  
 
Tył od Wartburga też jest oki.
Kąty pochylenia sw zwrotnicy.
  
 
ok, jak bd w domu to pojade na geo i podam kąty

odbiegając na moment od zawieszenia:
potrzebne mi cewki do systemu COP o jak najmniejszej łącznej wysokości, najlepiej z zabudowanym wzmacniaczem (4/5 przewodów)
jakoś nie umiem znaleźć katalogu cewek
  
 
Cytat:
2014-11-18 08:12:40, bolec666 pisze:
w sprawie sprezyn sproboj tutaj : http://www.sniezek.nazwa.pl/index.php



Dzwoniłem w spr sprężyn i poza dobrą ceną to się za dużo nie dowiedziałem dwa warianty progresywne na 17 i 19cm drut 14,5 cena 70/szt po za tym brak jakichkolwiek informacji. Czy ktoś używa tego wynalazku??
  
 
dobra, to będę niegrzecznym userem i ponowię pytanie

odbiegając na moment od zawieszenia:
potrzebne mi cewki do systemu COP o jak najmniejszej łącznej wysokości, najlepiej z zabudowanym wzmacniaczem (4/5 przewodów)
jakoś nie umiem znaleźć katalogu cewek
  
 
a dlaczego tak Ci zalezy na wysokosci? bierz cewki z tfsi, tanie i popularne
  
 
bo jak bd za wysokie to te z przednich cylindrów będą kolidować z kołami nierządu
  
 
chwilowo mam inną zagwostkę, wrzuciłem 650 która w sumie stała 2 lata i silnik sfiksował, 1/2/3 istny szatan, na 4 się z biedą do 100 rozpędza. zapłon na ~14*, przerywacz 0,5mm, świece 0,7mm
gaźnik wyczyszczony ultradźwiękami wczoraj, wszystko poustawiane, zawory się raczej nie rozregulowały od stania
pytanie moje jest następujące: co się mogło zwalić przez te dwa lata? pompka do przeglądu czy za wczesny zapłon?
gaźnik i dolot modzone, wydech seria, zapłon seria, rozrząd seria
maluch z tym silnikiem przed odstawieniem go zapinkalał 135km/h
  
 
Ktoś zna jakikolwiek patent na homokinetyki bez dzikich inwestycji? Z cc700 da radę?
  
 
Jeśli masz na myśli zabieraki, to zamiast nich, załóż sobie po dwa przeguby na stronę. Albo kup porządne zabieraki i przeguby. Przy 1.1 dawały radę, a zawsze lepiej jest zerwać przegub niż rozpieprzyć skrzynię.
  
 
No chodzi mi właśnie o rozwiązanie z półosiami zakończonymi obustronnie przegubami, albo chociaż na początek przeguby homokinetyczne przy piastach. Zabieraki, nawet oryginalne fiatowskie, nie dają rady i padają jak muchy. Wiem, że motomax kiedyś robił homokinetyki do malucha, ale coraz ciężej je kupić. Wiem, że ktoś z CC zakładał przeguby. Ktoś coś wie/pamięta?
  
 
motomax w toruniu cały czas działa i na ich stronie widziałem homo do 126p za ponad 500 zł
  
 
moze wina nie lezy po stronie zbierakow i przegubow? ja przez pare lat pałowania malucha nie ukrecilem ani jednego przeguba ani zabieraka, tylko poloske ukrecilo raz
  
 
wina leży w 95Nm (co najmniej) na skrzyni