1.2MPI 8v 75KM sportowy pasek rozrzadu -czy istnieje ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czesc

Czy do silnika 1.2MPI 8V 75KM (z punto 75 96r) kupie gdzies wyczynowy pasek rozrzadu ? Gates Racing chyba nie ma do żadnego fiata

pozdrawiam
Piotrek
  
 
a co taki pasek by miał mieć wspaniałego? tak z ciekawości szczególnie przy bezkolizyjnym rozrządzie?
  
 
A co jest wyczynowego w pasku rozrzadu?
  
 
nie smiac sie

sa takie, inne materialy uzyte do produkcji, kevlar w osnowie itepe
  
 
Sa sa ja do dohaca mam taki jest duzo szerszy i mocniejszy na cale kola rozrzadu
  
 
Nie wiem Panowie co was tak dziwi - contitech pekł mi nagle podczas jazdy na 4./6300 obr po jakiś 10-15tys. km był.

Wiec nie chciałbym żeby to się powtórzyło.

Wiec ktoś coś wie czy nikt nic ?
  
 
nie można wykluczyć wady produkcyjnej paska, ale osobiście sugerował bym błąd montażu albo któraś z rolek zatarta przyczyniła się do awarii... osobiście montuje paski conti i nie ma z nimi problemu... mój. dupowóz też na takim lata i kręcę wyżej niż 6300obr 30 tys od wymiany przejechane...


[ wiadomość edytowana przez: Junit dnia 2014-11-12 21:29:22 ]
  
 
może słaby naciąg albo się poluźnił? jakiś tarcie o osłonę, lepiej to posprawdzaj zanim założyć jaki kolwiek kolejny.
  
 
Zakładam tylko dayco i prędzej korba sie urywa niż pasek.
Moje silnik jeżdzą non stop w okolicy 7tys
  
 
Powiem tak rozrząd w tym siniku wytrzymuje karygodne zaniedbania prace w oleju, z zatartym napinaczem, przepięty, luźny. Poza tym przy koszcie 20 kilka zł za pasek kup serie sprawdź czy żadna śrubka od pokrywy nie ma ochoty się wkręcić i ciesz się spokojnym upalaniem.
  
 
Tak jak pioban pisze. Dayco i najlepiej HT jak dostępny.
  
 
dokładnie tak jak Ruff pisze te rozrządy są mega odporne na wszystkie ludzkie głupoty.
Znam uno 1.0 gdzie dopiero po 19 latach pękł pasek choć raczej wysokich obrotów to nie widziało.
  
 
stawiam na za mocno, za luźno napięty pasek, ewentualna wada materiałowa, która niestety trafiła na Ciebie...


[ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2014-11-13 22:49:57 ]
  
 
Ja stawiam na brak smarowania na górze lub kamień pod paskiem.
To są dwie przyczyny które spotkałem w karierze.
Twierdze że w tym silniku sa to jedyne przyczyny.