PIERWSZY FIAT 125p GTJ - Strona 12

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie myślałeś żeby poszycia drzwi zrobić aluminiowe jak to było np. w 131 Abarth ? Nie wiem jak było w oryginalnym GTJ, ale jak już tak grubo walczysz z masą to może spróbuj
  
 
A pewnie że myślałem.
Ten samochód nie powstaje od początku do końca jako zamknięty projekt.
Po pewnym czasie, odpowiedniej ilości przejechanych okrążeń będzie rozwijany.
Przednich drzwi dotykać nie wolno, natomiast tylne najprawdopodobniej znikną.
Wóz z czasem będzie coraz bardziej przypominał egzemplarz Ksawerego Franka.

Nie będzie to łatwo przeskoczyć na niektórych zawodach, gdyż wątpię aby pozwolili jeździć samochodem bez grama oświetlenia zewnętrznego , wydechem bocznym, czy wielu innych rzeczach, o których pozwólcie na razie nie wspomnę...

Ale gdybym choć raz mógł wystartować gdziekolwiek w tak "czystej" formie, to od razu wóz zmienia wygląd.


Jakieś 15 lat temu właśnie ta forma tego samochodu zakwitła w mej podświadomości, i dziś przekuwam marzenia w formę.
  
 
Jeśli auto będzie posiadało ważne badanie techniczne i ubezpieczenie, to sądzę że na GP Kamionki nie będzie problemu wystartować w takiej specyfikacji.
  
 
W Czeskim Maverick Rescue Euro Cup pojedzie bez przegladu i OC. Ale musisz miec klatke, kombinezon, buty, wylacznik pradu, zaczepy holownicze, kask, pasy i fotel z (utracona) homologacja.
  
 
Ja podałem Polską, tanią opcję, a Ty Yabol zaraz z rozmachem i światowo
  
 
Najbardziej żmudne przygotowania w całym procesie tworzenia samochodu.



... Ale w jakich okolicznościach









  
 
A aj myślałem że to Ty te laminaty i nadkola... a tu proszę bardzo, pewnie tylko podawałeś narzędzia
  
 
Ano tak to już w życiu jest ...
Człowiek by się nie spodziewał, że tak wspaniałą Kobietę pozna.
Bo tu nie tylko wsparcie emocjonalne dostaję, ale i wyśmienitej jakości laminowe części
To nie żart. Sam zrobiłem tylko formy i maskę - reszta jest dziełem Natalci.


Diabeł nie dziewczyna

Fiaty klei, a i jeździ nie gorzej. Możecie zobaczyć sami.

Ostatnie Kielce - Startowaliśmy razem, ale każde z nas swoje punkty zdobywało

https://www.youtube.com/channel/UCCiIAtTe2lBhJPhBshCdPlA
  
 
GT po polsku
  
 
czytająć ten tekst można śmiało stwierdzić, że autor pan Andrzej Jakubaszek nie grzeszy wiedzą techniczną a dysponuje jedynie jakimiś historiami internetowych onanistów
  
 
Nie dość że technicznie Pan redaktor jest do d... to jeszcze wymieszał fakty historyczne wplatając w to jakieś opowieści z pod kawiarnianego stolika
  
 
Jak zwykle wybiegam z tematem wcześniej, gdyż czas realizacji zadania potrwa.
Drodzy przyjaciele, jak dobrze wiecie staram się jak najdokładniej tylko potrafię odwzorować tą maszynę, więc tu moja ogromna prośba o pomoc.

Na poniższym zdjęciu jest kilka ciekawych naklejek ( a właśnie te mnie najbardziej interesują ), które są dziś nie do zdobycia, i trzeba będzie je sobie zrobić. Nie posiadam jednak zbyt dokładnego zdjęcia, z którego mógł bym sobie je przygotować. Gdyby ktoś posiadał w swoich zbiorach takowe zdjęcie, bądź dysponował wiedzą na temat możliwości zdobycia gotowych naklejek, bardzo proszę o info.

Dokładnie chodzi o tą naklejkę UNITRY w tym wykonaniu, oraz TEXTAR

  
 
Na aledrogo jest gościu który ma skopiowane i bardzo ładne naklejki
textara , unitry i pewexu - poszukaj.
Aha i zastanów się nad hamulcami ..
Bo chodzą słuchy , że masz koncepcję na wentyle
A to niestety nie jest dobry pomysł...
  
 
.
Tak. Myślę o tarczach wentylowanych na przednią oś.
Trzeba tylko odpowiednie znaleźć. Piasta, zwrotnica FSO

[ wiadomość edytowana przez: Lukasz_Wais dnia 2015-08-20 08:11:06 ]
  
 
Jak wnioskuje że zaciski z fiata 125 można włożyć do 126p to by założyć wentyle to uno turbo lub bardziej osiągalne siena, palio średnica 240mm jak w SC tylko że wentylowane. Stosunkowo tanio do kupienia.
  
 
Tylko w żadnym GT-j nie było wentyli z przodu
  
 
.Jak oni budowali je na bazie rajdówek to po co zmieniali hamulce na niewentylowane ?

[ wiadomość edytowana przez: bing17 dnia 2015-08-21 08:00:15 ]
  
 
Może pozostań na razie przy niewentylowanych tarczach, buda nie będzie ciężka. Pojeździsz, zobaczysz, ewentualnie będziesz modernizował. Po co od razu dokładać sobie roboty.
Może zostawisz lite i dorobisz chłodzenie... To wyjdzie "w praniu"

http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/skoda-120s-rallye-part13/detale22.jpg


Podoba mi się Łukasz Twoja praca i nieszablonowy koncept budowy. Trzymam kciuki.
  
 
Cytat:
2015-08-21 09:46:53, Rudiger pisze:
Może pozostań na razie przy niewentylowanych tarczach, buda nie będzie ciężka. Pojeździsz, zobaczysz, ewentualnie będziesz modernizował. Po co od razu dokładać sobie roboty. Może zostawisz lite i dorobisz chłodzenie... To wyjdzie "w praniu" http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/skoda-120s-rallye-part13/detale22.jpg Podoba mi się Łukasz Twoja praca i nieszablonowy koncept budowy. Trzymam kciuki.



Chłodzenie hamulców w tym samochodzie będzie wyjątkowo ciekawie wyglądające...
po rozmowie z Mrukiem, jak to było, i analizie tej budy z jej mechanizmami, rozwiązanie aż samo się nasuwa...

A tarcza, to dwie śruby które ją trzymają, i nawet dla niewprawionego człowieka który lubi kluczem obracać, to zaledwie 10 minut
  
 
Możesz rozwinąć swoją myśl z rozwiązaniem chłodzenia hamulców ?