[125p] Kałczuk 125FP - Franky Garage

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W miniony weekend zanabyłem w Sosnowcu Fiata 125p w "pięknym" brązowym kolorze.
Auto odkupiłem od Mara125 z myślą o budowie z niego rajdówki





rano w niedziele zaskoczyła nas pogoda podczas wyjazdu pierwsze kilometry jechaliśmy w tragicznych warunkach



do auta wziąłem komplet gratów do swapnięcia na Monte Carlo


inspiracją całego pomysłu był ten oto fiacior



nie wiem czym dysponował ten egzemplarz pod maską ale strasznie mi się spodobał wizualnie , dlatego powstał plan by kałczuk podobnie wyglądał z zewnątrz ::


[ wiadomość edytowana przez: fuso dnia 2015-02-10 10:26:06 ]

[ wiadomość edytowana przez: fuso dnia 2015-03-31 07:57:40 ]

[ wiadomość edytowana przez: fuso dnia 2016-01-25 09:56:31 ]

[ wiadomość edytowana przez: fuso dnia 2016-02-05 21:24:04 ]

[ wiadomość edytowana przez: fuso dnia 2021-01-24 19:16:56 ]
  
 
No to grubaśnie...
  
 
Ładny MR, powodzenia przy pracach.
Fajna ta rajdóweczka
  
 
fiat orginalnie był ex OBRSO
A Polak jeżdził nim prywatnie w WSMP
silnik 1600 OHV grA
  
 
Trzymam kciuki za projekt kolejnego ślicznego fiata.
Bardzo podoba mi się ten pomysł

Do niedawna myślałem ze Marcin sam zamierza coś na nim budować
  
 
nazwa tematu do poprawki, toc wyraznie widac ze ZLO jest OUTSIDE
  
 
Ładny Mr,który rocznik?
Nie szkoda? Lepszy byłby po 83r.
  
 
To mam zdjęcia Twojego Fiata jak był na lawecie
  
 
Rocznik 79 zło narazie obok ale mam nadzieje ze nedlugo zawita do srodka

Jak jechalismy na trasie na radyjku pytali za ile do sprzedania , wiec chyba rzuca sie w oczy taki oldschool
  
 
Zanim rozpoczniesz przemianę może Maja zrobi mu klasyczną sesję na łonie natury,jakieś foty ze środka tak na pamiątkę ori wyglądu.
  
 
No to wróciłem z 3city.
Mam nadzieje ze plany uda się szybko wprowadzać w życie , bo baza jest ,a reszta do wypracowania.

Pomysł z sesją początkową jest super bo jest tam kilka fajnych prl-owych smaczków.

  
 
A jakie to złoooo jest, że tak nieśmiało zapytam 1585 czy 1592???
  
 
Zło to zło Dariusz, po co drążyć temat
  
 
bo z 1592 centymetrów złaaa można zrobić więcej złaaa
  
 
A z 1585 nie można ?
  
 
Cytat:
2015-02-11 17:43:12, bing17 pisze:
A z 1585 nie można ?



a jak? i czy o jakąś sensowną cyfrę? Bo z 1592 zrobisz 1756 albo 1840 a z 1585 ile? 1660?
  
 
no , Fuso , trzymam kciuki , zrobić jednego kanta to jak zrobić trzy maluchy
złooo to złooo , trza sprawdzić czwartą panewkę
  
 
Cytat:
2015-02-11 18:13:04, Blady pisze:
no , Fuso , trzymam kciuki , zrobić jednego kanta to jak zrobić trzy maluchy złooo to złooo , trza sprawdzić czwartą panewkę



i przewiercic kanaly olejowe w wale
  
 
Cytat:
2015-02-11 18:13:04, Blady pisze:
złooo to złooo , trza sprawdzić czwartą panewkę



Blady zapomniałeś o panewach na wałku pośrednim, pierścieniach, luzie na wałkach rozrządu, wytartym łożysku ślizgowym zębatki napędu pompy, samej zębatce i samej pompie, wydymanych panewkach w główce korbowodu i pierdyliardzie innych rzeczy....

Cytat:
2015-02-11 18:18:27, flapjck1 pisze:
i przewiercic kanaly olejowe w wale



i jak podpowiada doświadczenie niektórych co zatarli 3 razy pod rzad - wyczyścić magistralę olejową także



K-O-C-H-A-M D-O-H-C-E



[ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2015-02-11 18:20:47 ]
  
 
Cytat:
2015-02-11 18:09:50, Furiosus pisze:
a jak? i czy o jakąś sensowną cyfrę? Bo z 1592 zrobisz 1756 albo 1840 a z 1585 ile? 1660?


Homa do 125p mówi o pojemności do 1.6 (1592) więc tuningi ze zwiększaniem pojemności nie przystoją bo najnormalniej w świecie wali się wtedy w ch*a a nie o to chyba chodzi

Fuso został poinstruowany na co zwrócić uwagę. Dopiero rozpoczyna przygode z dohc - nie zniechęcajcie go tak odrazu. Przy 3-4 silniku będzie już wiedział co i jak

Trzymam kciuki