[125p] Kałczuk 125FP - Franky Garage - Strona 12

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zrób najprostszą i możliwe jak nalżejszą klatkę.
I nie rób zatrzałów do moc amortyzatorów.
Rozpory tak - jak najbardziej.
Jak go konkretnie obspawasz to nic pękać nie będzie.
Tylko go postaw na kobyłkach jak będziesz obspawywał nadwozie.
Musi być odelżone.
Winiar pokaż mu swoją klatkę
  
 
Cytat:
Winiar pokaż mu swoją klatkę



dobry pomysł
  
 
Cytat:
2015-04-23 09:41:02, winiar7 pisze:
wszyscy co robią te auta popełniają ten sam błąd



Raz, że tak jak piszesz spawacz chce zarobić jak najwięcej się da - to naturalne.
Dwa, że każdy patrzy na Fiestę i inne WuRCe i też chciałby, żeby tak wyglądało. Nikt się nie zastanawia po co i na co i do jakiej mocy. Bo filozofia budowania samochodu zaczyna się od - "będzie klatka", dohc, i będzie pomalowany na MR montecarlo.

Mnie się podoba filozofia Marcina w tym zakresie:
1. Będzie lekki
2. Będzie lekki
3. Będzie lekki
4. Będzie miał najmocniejszy motor jaki się da zbudować
5. Czymś się go tam pomaluje, ale cienka warstwa bo patrz pkt 1, 2, 3.
  
 
Cytat:
2015-04-23 11:06:53, fuso pisze:
dobry pomysł



masz tu kilka klat :
  
 
dobra dobra już jestem sprowadzony na ziemie że nie mam wrc 125p

będzie lekka klatka
dobrze zrozumiałem?? takie coś ? czy jeszcze dać rurę pod deską rozdzielczą i na dole bramki głównej?


a co do OHVki to prace trwają wpadły nowe uszczelki oraz zanabyłem komplet panewek od kolegi MCQUEENa



a Gie dalej jedzie z głowicą

  
 
pod deską masz fabryczną poprzeczkę
  
 
[quote]
2015-04-23 19:50:36, fuso pisze:


bardzo dobrze jeszcze bez dwóch rurek w tylnej części
te na dole pomiędzy pałąkiem głównym a tyłem
innymi słowy podstawowa klatka
i tak rozbudowana w stosunku do OBRSO
  
 
czyli taka


i nie spinać pałąka głównego na dole niczym?? a poprzeczka w dachu??
bo szczerze to mnie dach w kancie trochę przeraża
  
 
U mnie będzie jeszcze dodatkowo spięty dołem pałąk główny i poprzeczka na dachu (w połowie szerokości, w osi samochodu - nie po skosie).
  
 
Z klatką a'la wrc faktycznie przesada.. ale osobiście zastrzałów bocznych w przednich drzwiach bym nie żałował. Najgroźniejsze dzwony nie są walone przodem, tyłem czy dachem tylko właśnie bokiem...
Przecież klatka to nie ozdoba (chociaż w zasadzie dla większości osób chyba tak..).
Zrezygnować można z lansiarskich dziurkowanych łączeń krzyży czy klatki do słupków ale krzyże w drzwiach możliwie najwyżej bym puścił.
  
 
U mnie jest tak:



Takie minimum...


[ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2015-04-24 00:04:30 ]
  
 
Cytat:
2015-04-19 18:43:03, fuso pisze:
Coś tam powoli się dzieję Gie nakur... węgorza czyli obróbka i pasowanie głowicy i kolektorów


Szkoda pracy no obróbkę tego g. poszukajcie właściwego kolektora.
  
 
Cytat:
U mnie jest tak:


I bardzo ładnie - tylko brakuje poprzeczek do pasów z tyłu- na mocowanie szelek.
  
 
Dwa słowa do szlachetnego trunku czyli do Bimbra Ale myślę że skorzystają wszyscy. Panowie, kąt mierzony pomiędzy plecami załogi a pasem bezpieczeństwa mocowanym za oparciem fotela powinien wynosić 90* lub więcej! Kto dostał choć raz "klapsa" w podłogę pod fotelem ten wie o czym mowa. Jak nie chcecie siedzieć w wózkach inwalidzkich lub chodzić o kulach to zmieńcie mocowania pasów za fotelami!
  
 
Czyli gdzies minimum na wysokości tylnej pułki w fiacie? Trzeba bedzie popracowac nad tym
  
 
Bez tytułu by karolfux, on Flickr
  
 
Cytat:
Czyli gdzies minimum na wysokości tylnej pułki w fiacie? Trzeba bedzie popracowac nad tym



No właśnie o tym pisałem.
Nigdy do podłogi.!!
Mruk jak zwykle ma rację
  
 
w FG dziś się działo
  
 
Jakis HomeLess sie zadomowił ...
Lepiej poka poka co sie dzialo
  
 
OHVka prawie całkiem rozgrzebana





graty ze środka silnika leżą w spa w kąpieli odmładzającej
ponoć "oranżada" działa cuda na cerę


Michał podpicował barana



i dokończył głowicę




teraz splanować głowę i blok , domyć to wszystko i składać z powrotem a no i za waszą podpowiedzią już do nas jedzie ori kolektor ssący z fiata 125p


[ wiadomość edytowana przez: fuso dnia 2015-04-25 18:44:18 ]