Wiera 2107 by Broda - Strona 10

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tytuł strony

i mozna skrecac
  
 
no coś takiego ale niestety nie tylko zawieszenie wtedy trzeba. Dochodzą hamulce i jakies pierdoły jeszcze. Nie mam pomysłu gdzie kupić zaciski hamulcowe
  
 
Ten setup wymaga cięcie błotników.
  
 
Na tej samej stronie też są hamulce z adapterami
  
 
Hej,
Nie wiem ile tam masz broda porobione przy tym bzykaniu bokiem radze sprawdzić stan mocowania drążka poprzecznego do budy. No i stabilizator jak nie masz...
  
 
Mocowanie drążka panharda już zdążyłem urwać więc jest wzmocnione Stabilizatora póki co nie mam ale jak będzie okazja to na pewno kupię.
Zaś co do cięcia błotników to nie jest to problem, z tyłu sa już powycinane

Póki co Wiera stoi, brak czasu a każda wolną chwilę grzebię przy Datsunie żeby wyjechać nim z garażu na sezon
  
 
Możecie mi podpowiedzieć jaki łańcuch rozrządu kupić żeby był naprawdę porządny? Kupiłem nowy łańcuch, nowe koła i po 6 tyś km łańcuch się naciągnął... Jakiś k.... żart
  
 
Ciężko powiedzieć, kiedys porządne rozrządu do Ład robił Sachs.
Ale może rozciągnięcie to nie wina samego łańcucha tylko napinacza?

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
tylko że napinacz działa prawidłowo, oba ślizgi były nowe, koła rozrządu też. Łada nie ma u mnie lekkiego życia no ale bez przesady, 6 tyś km żeby łańcuch wytrzymał to chyba przegięcie...
  
 
Dam sobie rękę uciąć, że to wina ślizgu, banana.
  
 
No fakt, na bananie lubią odpadać te zgrzane blaszki na których opiera się trzpień napinacza i od reki masz luz jakby łańcuch się rozciągnął ponad wszelkie normy.
Szoko dobrze prawi, na początek wyjmij banana.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
No super Wadim ale to nadal jest wkurzające bo wszystko było nowe a starałem się kupować tylko te lepsze rzeczy....
  
 
Taki lajf, jakoś z Ładami tak to jest im bardziej się napinasz i wymieniasz wszystko żeby było nowe i super tym bardziej się chrzani.
Jakoś moja 2101 nad która się doktoryzowałem i dopieszczałem, wymieniałem wszystko na nowe, wiecznie coś niedomagała, a Samara do której tylko lałem benzynę i olej przeleciała bezproblemowo 100 tys km (a kupiłem ją 16 letnią z przebiegiem niewiadomym ale co najmniej 120 tys.)

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Z tymi ślizgami jest odwieczny problem. Problem jest w kiepskiej jakości gumie na ślizgu. Ja wole stosować używane, sprawdzone ślizgi, bo kiedyś była dobra guma. Ewentualnie można zastosować mechaniczy ślizg, zrobiony z zębatki.
  
 
Łukasz, mi strzelil banan- guma wytarta do cna. Pozostaje ci tylko kupic banam starego zapasu. W nowym guma miekka, nie tylko u nas takie banany bo na Cz/Sk w sklepach tez miekkie gumy na bananie. U mnie przebieg 6 krotnie mniejszy





  
 
ale to co, wymieniać tylko ślizg teraz a łańcuch zostawić stary?
  
 
Tak


Cytat:
2017-07-18 12:26:53, Broda240z pisze:
ale to co, wymieniać tylko ślizg teraz a łańcuch zostawić stary?

  
 
Wsadź swój stary od 1,5
  
 
Wcześniej miałem 1,3 a oryginalny slizg z obecnego silnika wyrzuciłem. Na dniach to porozbieram to zobaczę co i jak
  
 
No to żeś dał dupy. Trzeba było nie wywalać.