Ładzianka--janjestemjan / michalwlo/ sztreker2107 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytam bo widziałem parę razy na Allegro "stary" wał opisany ze jest do 1,7

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
No bo to pan Kaziu wystawia. Jemu bez różnicy który i gdzie.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
tak,,,zlozylem juz na nowym bloku,,,
ciezko pali na cieplym ,,,
na zimnym od strzala

na gazie nie pronowalem jeszcze
  
 
Dociera się.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
bylem dzisiaj w kielcach,,,spoko
tylko slabo pali,,,i ma niskie obroty ale równe,,,
ten mój wkaznik cisnienia oleju >>>>?????jest z poloneza caro
ma podzial 1/2 wkaznika to 0,4(czegoś tam) iii i dalej 0,8(czegoś tam),,,jak wlaczam zaplon to jest 1/5 wkaznika jak chodzi to 1/4 wkaznika a na 3000 jest 0,4 czyli polowa wskaznika i dalej nie idzie??

tak tez bylo na starym bloku

czekam na regulowane kolo rozrządu od bartka
przy skladaniu zauwazylem ze
nie da sie zgrac idealnie znakow bo trzeba by gorne kolo przesunąc o pół zęba,,,


[ wiadomość edytowana przez: janjestemjan dnia 2015-05-08 09:31:11 ]
  
 
te uszczelki glowicowe smaruje ktos jeszcze smarem czy tylko na sucho
  
 
po pierwsze to czujnikiem lub namacalnie okresl gmp i zrob swoj znak.
uszczelka na sucho.
za slabo dokreciles pierwsza, pytalem w serwisie ts, nie maja z nimi klopotow.
  
 
powtórka z rozrywki:::



uszczelka na sucho dokręcona na 112,,,plus nowe sruby,,,
teraz nie bulgocze i jest uszczelka sucha,,,
jak trochę pojeżdze to jeszcze ją dokręce...
  
 
przedstawiam świeeeeże fotki,,,






pozdr
  
 
temat spalania gazu opanowany,,,udalo mi sie na razie zejsc do 10l w cylku mieszanym przy dobrej dynamice(((przy 14 byla o wiele mniejsza),,,

niestety kopci z odmy,,,przy pracy na gazie,,,
tyle że od początku tak kopcilo,,,

może faktycznie te pierścienie sie żle dotarly,,,ręce opadają

Wyrażam maksymalne uznanie dla WAS za te modyfikacje w Ladach,,,swapy itp,,,

Ja chcialem miec nowy silnik,,,i coś mi slabo poszlo,,,
  
 
Cytat:
2015-06-25 18:05:05, janjestemjan pisze:
Wyrażam maksymalne uznanie dla WAS za te modyfikacje w Ladach,,,swapy itp,,, Ja chcialem miec nowy silnik,,,i coś mi slabo poszlo,,,


po pierwsze, nie dociągnąłeś głowicy
po drugie, nowy silnik w Ładzie trzeba docierać ostrożnie, uważać na temperaturę chłodzić itp.,chyba że sam go robiłeś i zrobiłeś większy luz, ew. poskładałeś na porządnych markowych tłokach i pieścieniach
po trzecie i to najważniejsze - kto dociera nowy silnik na LPG?????

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
powie ci andrzej że co do tego gazu zdania są podzielone,,,

osobiście dodam ze w firmie mojego brata w 2000 roku polawiły sie nowe polonezy trucki z fabryczna instalacją lpg,,,
jeden ja dostałem i jeździłem tak jak byl do tego stworzony czyli palil na benie i potem przelaczal na lpg,,,
drugi polonez tak samo,,,
ten moj jak umarl mial 359000 przebiegu na lpg
glowice robioną 2 razy a dol był nie ruszany,,,nie brał oleju i nie kopcil...po prostu umarl,,
ten drugi jeszcze by jeździl ale mu sie most zatarl i mega zardzewial,,

tak że poloneza chyba dobrze dotarlem a tu w ladzie



pozdr
  
 
Bylem jakiś czas temu w chińskim centrum w celu znalezienia zabawki,,,która spodobala się mojemu synkowi...
Zabawki już niestety nie było ale przy kasie leżalo pełno breloków....



trochę mnie zagieło,,,i oczywiście kupiłem,,
  
 
Cytat:
andrzej_krakow pisze: po pierwsze, nie dociągnąłeś głowicy, po drugie, nowy silnik w Ładzie trzeba docierać ostrożnie, uważać na temperaturę chłodzić itp.,chyba że sam go robiłeś i zrobiłeś większy luz, ew. poskładałeś na porządnych markowych tłokach i pieścieniach po trzecie i to najważniejsze - kto dociera nowy silnik na LPG?????



głowic już się niei dociąga drugi raz po 500 kilometrach tak jak kiedyś, dokręcasz porządnie i dziękuję, inny materiał się teraz wykorzystuje, który tego nie potrzebuje

co do dotarcia to jest to zależne od szlifierza - jak zrobił go ładnie na ciasno to 500 kilometrów trzeba zrobić bez pałowania i tak jak piszesz uważać na temperaturę, jeśli zrobił go na lużno to można w pizdę mu wstawić już na drugi dzień bo się nie zakleszczy tak czy siak

co do eLPeGie to nie mam zdania, paliwo jak paliwo, tyle że bardziej suche, swoją drogą bezołowiówka też jest sucha

a jeśli kopci z odmy to ewidentnie nie trzyma komprechy na pierścieniach bo tylko z tamtąd (cylindry) może wpływać powietrze do skrzyni korbowej nawet jeśli na narzędziu masz ładne sprężanie, znaczy to że gdyby cylindry/tłoki/pierścienie były szczelniejsze to było by jeszcze lepiej na zegarze
  
 
pokopcilo i Przestalo...dymek znikl
  
 
POZDRAWAM Z ŁEBY....!!!

niestety pogoda jak naraize Hu...wa...

jeździmy sobie troche ogółem zrobiłem 1200km w tym 600 po okolicy...
ogólnie jestem zadowolony...z pracy mojego autka...silniczek ma teraz 3600km

a ludziska gapią sie co nie miara....



POZDR
  
 
Pics or didn't happen.

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
jes siur!
  
 
malbork,,,




  
 
a w sprawie tych poniekąd zle dotartych pierścieni,,,co mi radzicie>>>????