Obniżenie, utwardzenie Łady - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Moje pytanie dotyczy też tematu utwardzenia i obniżenia 2107.
Mianowicie gdzieś przeczytałem że można założyć do tyłu przednie sprężyny od poloneza tylko trzeba gniazda przespawać na moście, Bo sprężyna sie kończy w innym miejscu.
Moje pytanie brzmi. Dlaczego? Skoro górną podstawkę z guma da się wyjąć i ustawić jak nam sie nam podoba pod naszą nową sprężynę?

Pozdrawiam
  
 
Ja mam właśnie na tył założone przednie sprężyny z Poloneza Kombi, siadły idealnie bez kombinowania ( nie wiem dlaczego, w innych moich Ładach tego wcześniej nie próbowałem), auto poszło w dól i się utwardziło - zdecydowanie polecam.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
A ja zrobiłem błąd, bo kierowałem się wskazówkami i uciąłem pół zwoju od razu i dopiero przy kolejnym wyjęciu wyciągnąłem tą górna podstawkę.
Kupiłem także amortyzatory od Renault mastera i okazał się za krótki
Max długość oryginału to ok 490mm a master ma 415mm . To zdecydowanie za mało nawet przy obniżonym zawieszeniu. Inne też są oczka na śrubę. Dolne w ładzie ma 12mm średnicy a w Masterze mam 14 mm.
Były różne wersje amorków w masterze?
  
 
Ja trochę poszukałem i znalazłem nowe seryjne amortyzatory do Łady ale produkcji Sachs i jest OK. Inna sprawa że ja nie potrzebuje auta do sportu.


-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986

[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2018-01-24 14:04:42 ]
  
 
Ja też nie potrzebuję do sportu, chciałbym poprawić trochę serię.