Końcówki wymiana - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
SzokoLada pisze: Tak samo. Tylko podkladasz z drugiej strony większy młotek.


i walisz w odpowiednie miejsce
  
 
Dobrze jest jeszcze wyprzeć jakąś przedłużką wybijaną końcówkę.
  
 
Panowie pytanko mam. Wymieniłem końcówki krótkie długie i wspornik układu kierowniczego i jest pewien wydech nakrętka która jest przykrecona długa koncowka trze o wydech i to bardzo.
  
 
.
Cytat:
2015-08-02 14:42:00, Astro2107 pisze:
Panowie pytanko mam. Wymieniłem końcówki krótkie, długie i wspornik układu kierowniczego. Jest pewien.... wydech, nakrętka którą jest przykręcona długa końcówka trze o wydech i to bardzo.



Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji. Kiedyś kupiłem źle wykonaną dwururkę (portki) i ona wchodziła w kolizję z drążkiem środkowym.... ale ze wspornikiem i nakrętkami... to nie wyobrażam sobie.

Jakiś wspornik masz inny? - nie od Lady?

[ wiadomość edytowana przez: A13 dnia 2015-08-02 15:17:23 ]
  
 
.Zwykły rosyjski do łady. W lewo skrecam jest ok w prawo i Odraunakretka trze o portki właśnie. A na starym zestawie tego nie było.



[ wiadomość edytowana przez: Astro2107 dnia 2015-08-02 16:00:54 ]
  
 
Czy to możliwe, że wspornik jest dłuższy, bo mi na to wygląda.
  
 
Porównaj wspornik, ewentualnie zmień ramię.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Drążki wyglądają jak Krosno. Mi padły gumy w takich po 1 roku.

Jeździć nie można, bo się guma sfajczy