Jaka instalacja LPG do Suzuki Swift

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, jestem nowy na forum więc na początku chciałem się przywitać. A teraz do rzeczy. Chciałem zagazować Suzuki Swift z 2006r. silnik 1.3. Autem jeździła będzie żona, głównie po mieście. Także zależy mi na tym, aby instalacja była jak najbardziej wytrzymała i nazwijmy to "prosta w obsłudze". Tak, żeby nie grzebać przy niej zbytnio. Możecie coś polecić? Lokalizacja woj. lubelskie.
  
 
Akurat w przypadku tego silnika nie powinno być żadnego problemu z instalacją lpg, koszty z jakimi musisz się liczyć na dobre podzespoły to około 2500zł powiedzmy Zenit czy BRC.
  
 
Dostałem kilka propozycji. Jak na razie się zastanawiam. Zenita wśród nich nie było, ale było BRC, dokładnie SQ32. I kilka kombinacji w oparciu o Staga. Ale chyba ostatecznie zdecyduj się na BRC bo i cena mi odpowiada i termin. Poza tym jak czytałem to instalacja najczęściej zakładana w nowych fabrycznie autach więc coś w tym musi być.
  
 
W takim razie koniecznie daj znać na forum na jaką instalacje ostatecznie padł wybór oraz czy jesteś z niej zadowolony, będziemy czekać na Twoją odpowiedź. Tak z ciekawości zapytam: jakie będą koszty założenia BRC w Twoim aucie?
  
 
Jeżeli chcesz postawić na jakość instalacji to możesz zastanowić się na BRC, mają instalacje dobrej jakości i są wytrzymałe. Z tego co wiem ich wtryski wytrzymują znacznie więcej czasu niż w przypadku innych producentów i z serwisowaniem też nie będziesz miał problemów.
  
 
Myślę, że instalacja firmy BRC spokojnie spełni Twoje wymagania, zbiera pozytywne opinie na forach, a poza tym nie kosztuje majątku. Podstawą będzie znaleźć dobrego gazownika który się tym zajmie.
  
 
A ja myslę że BRC mimo że to dobra firma to kiepski wybór.

Koszty, serwis lpg do BRC jest bardzo drogi.
Mała liczba dostepnych w kraju warsztatów gazowych, które potrafią cokolwiek przy BRC zrobić.
Naprawa gazu jest droga, na przykład wtryskiwacze lpg są bardzo drogie.
  
 
Moim zdaniem wręcz przeciwnie: BRC czy Stag to dobre wybory jako instalacja lpg, ich koszt uzależniony jest od wersji silnikowej i konkretnego modelu auta do którego chcesz założyć gaz, wiadomo ze drożej bezie w przypadku silników z turboładowaniem. Z serwisem też nie ma problemu, trzeba mieć tylko dobry zakład który się tym zajmie.
  
 
pytanie powinno brzmieć gdzie założyć instalację, a nie jaką. Bo to jest klucz. Zastanówmy się jaki jest sens zakładania najlepszej instalacji przez jakiegoś JanuszaLPG? Lepiej podjechać do renomowanego specjalisty, który doradzi, założy i ustawi wszystko jak należy. Fakt zapłacisz mu więcej ale masz robotę wykonaną pewnie, samochód nie cierpi, a i zużywa relatywnie mniej LPG niż niewyregulowana instalacja
  
 
To oczywiście racja i fakt- jeżeli już decydujemy się na instalację lpg, to raz muszą być to bardzo dobre podzespoły, a dwa musi być to również odpowiedni serwis oraz fachowiec który się tym zajmie, to niezwykle istotne.