Rezystor wentylatora chłodnicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
szukam rezystora wentylatora chłodnicy do ford escort 1.6 16V. taki sam jest w orionie. nr części 94-9A819-AB.ktoś coś?
  
 
Chcesz tanio, to uzylbym tego i jakoś znalazł na niego miejsce:

rezystor tani

Zależy Ci na oryginalności to tu jest we wiarę dobrej cenie:

rezystor drozszy
  
 
rewelacja. dziękuję.
  
 
a tam nie ma w nim jakiegoś opornika termicznego?
Może wystarczy jego wymienić.
przykładowy Klik
W citroenie tak to jest rozwiązane ale cena wynosi ok 150 zł. gdzie wystarczy wymienić ten bezpiecznik.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2017-05-16 12:40:06 ]
  
 
Jest termik, ale sprawdzałem miernikiem i przejście ma. Narazie wziąłem 2 stare kable akumulatorowe, dorobiłem wtyczke i skręciłem. Oporność maja podobną jak oryginalna opornica (0,23 OHM). Hula aż miło, ale nie ma zabezpieczenia przed przegrzaniem, więc kupilem ten tanśzy opornik z allegro (chociaż wydaję mi się że jest on do dmuchawy nawiewu ale wtyczka ta sama więc będzie działać.)

Starą opornicę rozebrałem i kable były w tragicznym stanie. Ciężko to zreanimować w domowych warunkach bo nie mogłem zwykłą lutownicą przylutować nowych kabli do drutu oporowego. W środku jest też jakiś proszek termiczny. Chciałem to zasypać startą cegłą. Dużo zabawy więc olałem to.

Pozdrawiam
  
 
Ten tańszy na pewno jest z wentylatora chłodnicy, Puma taki miała i fiesta, Escorty może niektóre też, w obudowie wentylatora chłodnicy na dole jest na niego miejsce jeśli oczywiście posiada się dedykowana pod niego obudowe.
  
 
Ja miałem taki rurowy (droższa opcja od Wiesia666). Skoro tak to znaczy że ten tańszy tez pasuje, aczkolwiek nie wiadomo czy ma tą samą rezystancję.

Ciekawostka. Pytałem wcześniej o przekaźnik klimatyzacji. Ja miałem taki z 6 pinami(bardzo drogi i równie niedostepny w Polsce). Okazuje się że taki z 8 pinami też działa tylko trzeba go troche przyciąć brzeszczotem, żeby pasował do wtyczki. Może komuś przyda się ta wiedza.
  
 
Sprawdz tylko dobrze czy na pewno wszystkie biegi wentylatora chodzą poprawnie.

Pamiętam że jak kiedyś klime zakładałem to miałem wiązkę z przekaźnikiem od nowszej wersji gdzie bez podania masy lub +12V na jeden z dodatkowych pinów nie startował kompresor, to chyba jakieś obcinanie kompresora pod pełnym obciążeniem silnika sterowane przez komputer. Ale ile on miał pinów to nie pamietam.
  
 
i troche dowodow na to,ze ten tani rezystor wystepowal w escortach

LINK