NIVA Dziwne zachowanie układu kierowniczego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Układ kierowniczy bez wspomagania, i tak:
- koła na wprost lub trochę skręcone - OK luzu brak
- koła skręcone maksymalnie lub prawie maksymalnie - luz na szerokość dłoni
- podczas przyśpieszania i jazdy ze stałą prędkością kierownica musi być lekko w prawo żeby jechać prosto
- podczas hamowania muszę skręcić ją lekko w lewo, bo inaczej samochód ucieka w prawo

Co sprawdzić? Na tą chwilę problem przy przyśpieszaniu i hamowaniu wygląda mi na gumy w układzie zawieszenia (wahacze), ale mogę się mylić. A co z tym luzem? Co dokręcić?
  
 
Co do luzu w przekładni, to wszystko prawidłowo. Co do jazdy i hamowania, usuń zużyte elementy i zrób zbieżność.
  
 
Czyli luz pod koniec skręcania taki ma być?
  
 
No cóż. Napiszę jeszcze raz. Luz masz prawidłowy. To jest ślimak, a ślimak tak ma. Dlatego też nowoczesne auta mają przekładnie zębatom., bo brak luzów w całym zakresie pracy.