Remont silnika łada 2106

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie.
Piszę do Was ponieważ jesteście moją ostatnią deską ratunku. Mianowicie od zeszłego roku jestem prze szczęśliwym posiadaczem Łady 2106 1500s, która wymagała dopieszczenia.
Po sezonie auto oddałem w ręce blacharza, który po nowym roku skończył swoją robotę (łącznie z rozebraniem auta na części pierwsze i wyjęciem całego silnika). Od niego auto trafiło do lakiernika. W tym samym czasie zacząłem poszukiwania mechanika, który podjął by się kapitalnego remontu silnika. Zdecydowałem się na niego z racji, że łada brała olej i przy tak dużych nakładach czasu i pieniędzy grzechem by było nie zdecydować się na kapitalkę silnika. Jeździłem od speca do speca i nic... trwało to miesiącami i dalej nie udało mi się nikogo znaleźć.
Stąd przyszła mi chęć zrobić ten remont samodzielnie. Nie jestem mechanikiem, ale jestem zapaleńcem jeżeli chodzi o motoryzację , lubię grzebać przy aucie i nie mam dwóch lewych rąk. Jednak czy to nie za mało by podjąć się remontu silnika? Nie mówię tutaj o szlifie głowicy czy bloku ponieważ to to rzecz jasna, że idzie do wyspecjalizowanego warsztatu.
Wszystkie części kupiłem, by móc złożyć silnik i później go zamontować w ładzie wraz z nowym sprzęgłem.
Jak myślicie jest szansa zrobić remont właściwie złożyć silnik samemu?
Jest jeden problem mianowicie silnik został już rozebrany i mam go w częściach w kartonach.
Jeżeli ktoś miałby jakiekolwiek cenne uwagi, schematy bądź książkę, gdzie jest opisane lub jakiekolwiek wskazówki, które mogłyby pomóc mi obiecuję odwdzięczę się
  
 
Zrobisz sam, wystarczy ksiazka sam naprawiam oraz zdjecia zrobione przy rozbiorce.

Nie trzeba byc nie wiadomo jakim specem by poskladac, wystarcza checi i troche czasu.

Sam wykonałem remont, z zerowym doswiadczeniem i autko smiga. Oczywiscie najwazniejsze jest czyjekolwiek wsparcie, bo czasem bywa tez zalamka.
  
 
No właśnie jedyny problem jest taki, że nie mam zdjęć silnika, który był rozbierany.