Geometria - pilna prośba o ocenę wyników raportu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pilna prośba:

Raport z pomiaru geometrii. Trzy pozycje są na czerwono. Wydano mi samochód z informacją, że nie ma się co tym przejmować, można bezpiecznie jeździć. Proszę niech ktoś potwierdzi (lub zaprzeczy) w geometrii to mnie tylko kolor zielony uspokaja.

Nie działa opcja "obrazek", wklejam link do raportu:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/dd2272418e1da0d4

[ wiadomość edytowana przez: Ravdarka dnia 2018-06-25 21:45:21 ]
  
 
Ciekawa sprawa wyszła - napiszę, może się komuś przyda
Zmieniałem kapcie, była okazja podnieść moją nastolatkę i obejrzeć łby śrub (4) regulacji kół - tył. Nikt nawet nie próbował... Co się okazało: Rav-ki w tym wieku już tak mają, że im się te śruby w tulejach zapiekają. Ruszyć można, ale jest ryzyko i możne być zabawa z wycinaniem... Dlatego jak zbieżność całkowita jest ok (środkowy dymek) to na wszelki wypadek nikt nie dotyka...
Tyle fachowcy.
To już tylko z kronikarskiego obowiązku: dużo jest przy tym zabawy - pytam o przywrócenie + regulacji + koszt całkowity przedsięwzięcia
  
 
Cytat:
2018-06-28 22:02:56, Ravdarka pisze:
Ciekawa sprawa wyszła - napiszę, może się komuś przyda Zmieniałem kapcie, była okazja podnieść moją nastolatkę i obejrzeć łby śrub (4) regulacji kół - tył. Nikt nawet nie próbował... Co się okazało: Rav-ki w tym wieku już tak mają, że im się te śruby w tulejach zapiekają. Ruszyć można, ale jest ryzyko i możne być zabawa z wycinaniem... Dlatego jak zbieżność całkowita jest ok (środkowy dymek) to na wszelki wypadek nikt nie dotyka... Tyle fachowcy. To już tylko z kronikarskiego obowiązku: dużo jest przy tym zabawy - pytam o przywrócenie + regulacji + koszt całkowity przedsięwzięcia


Juz Ci wyjaśniam skad takie podejście fachowcow i w tym przypadku sam ocen czy słuszne....
Masz lekko rozjechana geometrie co niema większego wpływu w tym samochodzie na prowadzenie i nie powinno powodować scinania opon.
Ravka nie trzyma się w zakrecie i wypada czterema butami z każdego zakrętu po przekroczeniu pewnej niewielkiej skądinąd predkosci .Ale ponieważ jest suwem z dobrymi wlasnosciami terenowymi wiec można jej to wybaczyc .Teraz gumy sa zwulkanizowane z tulejami a tuleje zrosniete ze srubami na mimośrodach i calosc pewnie pojeździ jeszcze długo.
Jeżeli jednak ktoś sprubuje ruszyc mimosrody to nie ruszy sruba w tulei tylko zerwiesz gume z tulei i samochod zacznie plywac a wachacze do wymiany natychmiast.Podaj vin to sprawdze ile kosztują oryginaly ale pewnie z 3000 najmniej lub lepiej ,kojarze tylko ze cena jest zaporowa dla większości posiadaczy.Zamienniki szkoda zakladac bo sa za miękkie i samochod będzie plywac po calosci.
Tyle z praktyki

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Dzięki za info!
Ravka fajnie się prowadzi i nic na razie nie wskazuje na rozjazd geometrii - to pewnie do czasu, bo liczby nie kłamią. Sposobów, żadnych aby bezpiecznie sprawdzić czy śruby da się rozruszać? (jakiś czas temu miałem robione amory) Nie ma tez opcji na zakup i wymianę samych tulejek?
Swoją drogą skąd te ceny w oryginałach: komplet wahaczy (FEBEST GMBH, NTV) to jakieś 500 zł.