Problem z silnikiem 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam problem z silniczkiem, tzn. nie chce mi się kręcić na wysokie tak jak powinien. Otóż miałem dysze 117/185 kręcił na 3 po dotarciu tylko 85, dzisiaj po poradzie Madcara zapodałem dysze 115/190 i poszedł mi prawie 100km/h na ustawach 7/15. Dodam że gaźnik jest po Maziku dolot na max odetkany. Ludzie co jest nie tak bo zwariuje. Wałek ma max moc przy około 6800 a ja mam problem to uzyskać co za dziadostwo? Aparat zapłonowy zapodam w poniedziałek od ziomka Gariego zrobie próbe bo już mnie szlag trafia. Jeśli ktosik może pomóc to bardzo prosze, w poniedziałek zapodam też świece zimniejsze może to cosik pomoże. Ważne to dla mnie, bo chce się pościgać z kolegami a silnik po dotarciu a nie jeździ mi na max. Pozdro. Bardzo mile widziane wszystkie pomysły. Pozdrawiam serdecznie....
  
 
ja nie wiem, ale...
mój szedł na trzecim biegu 100km/h bez zadnych pzerobek...seria silnik...kwestia aparatu zaplonowego u mnie była. teraz moze 90 pójdzie na nowym aparacie...(na trzecim biegu)..teraz mi przerywa na wysokich obrotach (tylko jak dusze na maxa poszczególne biegi...takie odciecie zaplonu )
  
 
No oki, seria mówisz ale do tej 100km/h zakładam rozpędza się mój szybciej, chodzi mi o to aby to jeszcze bardziej wkręcić. Pozdrawiam
  
 
No co tu powiedzieć, aparacik może pomóc. Myśle że to kwestia ustawień bo nic innego nieprzychodzi mi na mysl przeprowadź eksperymenty ustawienia zapłonu i gaziora. Miłej pracy i osiągnięcia odpowiednich obrotów!!
  
 
sprawdz zapłon...miałem podobnie i krzemowy sie za głowe chwytał

zapłon na 25 St.
brak przerwy na przerywazu
i na dodatek zle ustawione zawoy
  
 
Cytat:
2003-10-26 08:11:55, DaymoN pisze:
No oki, seria mówisz ale do tej 100km/h zakładam rozpędza się mój szybciej, chodzi mi o to aby to jeszcze bardziej wkręcić. Pozdrawiam


istnieje takie prawdopodobieństwo.
  
 
Zapłon na 6 stopni na tym wałku, zaworki 0,20 dolot i wylot, przerwa 0,25 na module i gaźnik po czyszczeniu i regulacji. W poniedziałek zapodaje świece zimniejsze i aparat zapłonowy. Zlookam i powiem. Pozdro