Zawór nagrzewnicy - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2012-02-21 21:16:39, grzehu pisze:
Jeb...y zawór, jego awarię zna chyba każdy Ładziarz Tzw. typowa usterka klasyka.



podejrzewam, ze każda łada, która to spotkało była już pełnoletnia i wierz mi to pikuś w porównaniu z naprawa cieknącego układu ogrzewania i klimatyzacji w sharanach/alhambrach/galaxy.. jeszcze w klimatroniku. Miałem taka awarią i kląłem naprawę niemiłosiernie.
Mechanicy w moich rodzinnym mieście odmawiali naprawy, po tym jak zaczelismy robić zrozumiałem dlaczego. Naturlanie wola zmienić paseczek, klocki, półós itp i trzepac kase a nie 2 dni walczyć z wyciągnieciem całego klimatronika....
pierwszy raz to robiliśmy, bazując na wsześniej zebranej wiedzy z forum sga (fotostory takiej wymiany) i wszelkich info z neta i instrukcji i zajęło to 4 dni!!
Powtórnie nigdy więcej nie chciałbym tego robić, ale myślę że w 2 dni idzie się ułożyć.

Reasumując zmiana zaworka, który kosztuje 30-40 złotych (porządny) w ładzie to poranna gimnastyka
  
 
Witam. Przymierzam się do zabawy z zaworkiem oraz nagrzewnicą. Czy jeśli chce odkręcić zaworek oraz przewody doprowadzające płyn do nagrzewnicy to muszę spuścić cały płyn z układu czy tylko z przewodów oraz nagrzewnicy?. Chciałbym wiedzieć, aby nie zalać całego garażu . Pozdrawiam
  
 
Wystarczy tylko z nagrzewnicy.
  
 
Cytat:
2012-12-23 20:48:27, SzokoLada pisze:
Wystarczy tylko z nagrzewnicy.



Dziękuję
  
 
Cytat:
2012-12-23 21:55:02, Bartek2106 pisze:
Dziękuję



Proszę.
  
 
Cytat:
2015-07-30 21:35:37, Astro2107 pisze:
Jak wymienić zawór nagrzewnicy tzn jak go odkręce nie będzie leciała woda??? Bo mam cały czas otwarty nieda się go zamknąć i musze wymienić.

  
 
Dzięki ja sUkalem niemoglem znaleć nawet przez wyszukiwarkę. Gdzie się spuszcza ten płyn z nagrzEwnicy.
  
 
Witam, odświeżam wątek
Po zapoznianiu się z tematem dowiedziałem się, że to dość typowa przypadłość w Ładzie. U mnie objawia się ona zaparowanymi tłustymi szybami i ochlapaną wykładziną. W związku z tym mam kilka pytań:

- Czy zawór ceramiczny to dobra opcja, czy może modyfiakcje z częściami z poloneza (opisane na pierwszej stronie) to najlepsze wyjście?
- Czy ktoś zamawiał taki zawór z jacarsu (LINK) i czy może być on podobny do tego od Bartka z Rosji?
- Czy powinno się przy okazji przeczyścić rury doprowadzajce powietrze do kabiny?
- Czy trzeba smarować linkę w pancerzu lub na co jeszcze warto zwrócić uwagę przy tym zabiegu?

Pozdrawiam!
  
 
- ceramiczny od Bartka to najlepsza opcja bo podchodzi od strzała. Poza tym każdy inny oryginał zepsuje się prędzej czy później. Raczej prędzej.
- Rury od powietrza to zupełnie inna bajka, ale można. Nikt nie broni
- Ja nie smarowałem a różnica była kolosalna po samej zamianie. Chodziło bez porównania.
Warto z tego co pamiętam zaopatrzyć się w uszczelki między zawór/nagrzewnica bo przy zaworku nie ma. Oczywiście jakiś pojemnik na płyn bo będzie ciekło No i trochę mocnych nerwów z tego co pamiętam bo upierdliwy temat dlatego dobrze robić raz a dobrze
  
 
Mam takie zaworki jak w linku w Nivie i 2107. Póki co trzyma 3 lata. Normalne blaszane ciekły po roku.
  
 
Dzięki za porady, trzeba będzie się za to wziąć jak najszybciej.


Pozdrawiam