Szybkie pytanie, szybka odpowiedź - Strona 165

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Potrzebuje info na temat dwusiarczku molibdenu
Będę składał 1.5 dci (niestety ) i chciał bym jakoś zaradzić tym obracającym się panewkom, Gregor kiedyś wspominał o wcieraniu dwusiarczku w panewki w ohv może ktoś coś podpowiedzieć co i jak?
myślałem żeby wetrzeć proszek w panewki
http://allegro.pl/dwusiarczek-molibdenu-mos2-dodatek-do-oleju-20g-i5729166441.html o taki

przejechać jakiś tysiąc km, zmienić olej i dolać dwusiarczku od LM do oleju?
http://allegro.pl/liqui-moly-dwusiarczek-molibdenu-zmniejsz-tarcie-i5085139484.html

było by coś z tego? czy "szkoda sensu"?
  
 
jeśli chodzi o 1,5 dci raczej proponował bym częstszą wymianę oleju np co 10 kkm. to powinno wydłużyć ich życie

1,5-1.9-2.0 dci panewki padają z racji wydłużenia przebiegów miedzy wymianami oleju do 30 kkm przez producenta

oczywiście dwusiarczek nie zaszkodzi ale nie cudował bym z nacieraniem panewek tylko dodawał przy wymianie oleju lub lać olej z mos liqui moly
  
 
Koło zamachowe z 1800 jest identyczne jak to z 2000 DOHC ?
  
 
Cytat:
2015-11-12 17:37:46, Junit pisze:
jeśli chodzi o 1,5 dci raczej proponował bym częstszą wymianę oleju np co 10 kkm. to powinno wydłużyć ich życie 1,5-1.9-2.0 dci panewki padają z racji wydłużenia przebiegów miedzy wymianami oleju do 30 kkm przez producenta oczywiście dwusiarczek nie zaszkodzi ale nie cudował bym z nacieraniem panewek tylko dodawał przy wymianie oleju lub lać olej z mos liqui moly



no to tak zrobię
  
 
Elo, czy ktoś kojarzy do czego jest taki kpl sprężyn? Na pewno jakaś włoszczyzna typu stara Panda Ritmo 127 itp

EIBACH
  
 
Panda bez 4x4
http://www.webkat.at/webkat/bilder1/0839/04/3005140.PDF
  
 
Cytat:
2015-11-17 13:19:23, pavlus pisze:
Panda bez 4x4 http://www.webkat.at/webkat/bilder1/0839/04/3005140.PDF



Przednie niby pasują do opisu tylne nie koniecznie ale załóżmy że to Panda. Dzięki !
  
 
Po czym poznać, że mam do czynienie z przełożeniem głównym od BISa? Po ilości zębów? Po jakimś numerze na części? Czytałem, że BIS ma 9 a FL 8 zębów na wałku atakującym, prawda to?
Ogólnie rzecz biorąc to mam skrzynie z BISa i chce ją do 650tki włożyć ale była wyciągnięta z BISa który miał już wahacze ze zwykłego 126p a więc i skrzynie też ktoś mógł założyć od 650tki.
  
 
Czy w CC z końca 1995 roku mogła fabrycznie występować poduszka powietrzna?
W sensie kierownica z SC z poduszką, łącznie z przełącznikiem zespolonym i obudową kolumny?

[ wiadomość edytowana przez: jacekes dnia 2015-11-22 23:20:59 ]
  
 
W '96 już bywały.


[ wiadomość edytowana przez: szymon1977 dnia 2015-11-23 23:03:09 ]
  
 
Cytat:
2015-11-21 11:24:20, grzesiol pisze:
Po czym poznać, że mam do czynienie z przełożeniem głównym od BISa? Po ilości zębów? Po jakimś numerze na części? Czytałem, że BIS ma 9 a FL 8 zębów na wałku atakującym, prawda to? Ogólnie rzecz biorąc to mam skrzynie z BISa i chce ją do 650tki włożyć ale była wyciągnięta z BISa który miał już wahacze ze zwykłego 126p a więc i skrzynie też ktoś mógł założyć od 650tki.



Rozebrałem jedną i drugą skrzynie, dla szukających w przyszłości potwierdzam.
BIS- 9
650- 8
zębów na wałku atakującym.
  
 
czy jest komuś znany ten fiacior
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5818507283
zamierzam kupić wszelkie opinie mile widziane
  
 
CC900. Pali olej.
Da się jakoś poznać, czy winne są pierścienie, czy np. uszczelniacze zaworów?
  
 
Kiedy dymi?
  
 
Wizualnie nie jestem w stanie stwierdzić, tylko na węch - czuję olej w spalinach, na wolnych obrotach, jak silnik jest nagrzany. Jak zimny, to nie.

[ wiadomość edytowana przez: jacekes dnia 2016-01-17 21:38:48 ]
  
 
Odczep odme i zobacz czy sie nie poprawi, ale zasadniczo imo pierscienie
  
 
Panowie szybkie pytanie.
Czy wał poloneza atu w porównaniu z fiatem 125p zmieniły się ?
Dokładniej interesuje mnie Czy zmieniła się średnica rozstawu śrub montażowych do przegubu skrzyni ?

Fiat ma 85 mm - a Atu?
  
 
Już sobie odpowiedziałem...
ale gdyby ktoś szukał informacji, to tak różnią się i to sporo.
Średnica rozstawu śrub ( mocowania przegubu ) na wale późniejszych polonezów jest taka sama jak na skrzyni - czyli 100mm . Stąd przegub w odróżnieniu od fiatowskiego (który ma dwie różne średnice ) ma jednośrednicowy rozstaw śrub.
  
 
Panowie, czy ats classic 7' pasują plug&play do fiata 125p? Nic nie będzie ocierać mając seryjne,nie obniżone zawieszenie? Zakładam,że opony będą w rozmiarze 175/60 lub 175/55 bo takie też są dostępne.
  
 
Pasuje bez problemu, nawet 8 wchodzi.