Szybkie pytanie, szybka odpowiedź - Strona 167

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Za to głowica w starym 1.6 jest oszpilkowana

złoo to złoo , ważne żeby założyć wałki ponad 300 stopni
  
 
uszczelki głowicy już idą , pompa wody też także myślę że damy radę
  
 
Cytat:
2016-02-03 20:19:54, mar125 pisze:
Za to głowica w starym 1.6 jest oszpilkowana złoo to złoo , ważne żeby założyć wałki ponad 300 stopni




Hemi u mnie na oponie 16/530 R13 i feldze 7j et 23 trzeba było tylko linkę od ręcznego przytrytkować do resora

Fur z pompą oleju zależy, jak miałes tą z owalnym otworem to może pasować tu i tu.
  
 
Cytat:
2016-02-03 21:07:56, pavlus pisze:
Fur z pompą oleju zależy, jak miałes tą z owalnym otworem to może pasować tu i tu.



No była owalna - teraz jest z dwazero - więc można powiedzieć Pawle, że zasadniczych, konstrukcyjnych różnic nie ma - części pasują - diabeł tkwi w szczegółach... K_O_C_H_A_M D_O_H_C_E
  
 
Czasem pasują
  
 
Pany, kupiłem w biedronkowej cenie podwójne gaźniki Webery, ale 36.
I teraz pytanie: jest sens pakować je do lekko podrasowanego silnika 1600? Czy lepiej sprzedać i kupić np. 40?
Dodatkowym utrudnieniem jest to, że są pionowe (Matra Bagheera).
  
 
Jaki to w koncu model?
  
 
Zależy jak lekko zmodzony ma być i jakie moce/przy jakich obrotach chcesz osiągać.
Jakie parametry ma seryjny silnik?
Jak byś chciał sprzedawać to daj znać.
  
 
flapjck1, jak wieczorem wrócę do domu, to dokładnie sprawdzę oznaczenia, bo nie pamiętam.

Cytat:
2016-02-05 22:26:48, pavlus pisze:
Zależy jak lekko zmodzony ma być i jakie moce/przy jakich obrotach chcesz osiągać. Jakie parametry ma seryjny silnik?



Hmm, co do obecnych parametrów, to trudno powiedzieć. Podczas sprzątania garażu odnalazłem pod stertą śmieci taką hybrydę- blok silnika Golfa 1,6 EW (75 koni w serii, odelżone koło zamachowe) ze splanowaną ośmiozaworową głowicą od 2,0 (większe zawory, porting kanałów), wrzuciłem do tego seryjny wałek rozrządu od 1,6 gti. Zasilane jest to na obecną chwilę zwykłym gaźnikiem, lekko dłubniętym (obie przepustnice otwierają się równocześnie). Silnika nie otwierałem, więc wszystkiego nie wiem, modyfikacje robione przez poprzedniego właściciela. Ale jest zdrowy, napędzał moje dawne auto w momencie jego zakupu.

Będzie to napędzać niskobudżetowe auto treningowe, złożone głównie z zapomnianych klamotów znalezionych w garażu, bez żadnych kosztownych modyfikacji. To nie będzie wyścigówka, nawet wygłuszeń nie wyrzucę (czasem pojadę tym na kołach na trening do Kielc, a to 180 km w jedną stronę...).
Szacowana moc pod 90 koni, przy obrotach rzędu 6000- 6500. Gdyby dzięki Weberom 36 udało się przekroczyć setkę koników, to już były nadmiar szczęścia
  
 
Odczytałem oznaczenia: 36DCNVH 5-101-0A
Na szybko wygooglałem, że poza Bagheerą stosowany był również w Maserati Biturbo i Peugeotach.
  
 
Panowie na BK będą sie czepiać takich pasów, w jakich Wy śmigacie?
  
 
replika hehe

biorąc po uwagę ze ma metki na każdym pasie to powinno przejść

ja bym wolał trochę dołożyć i mieć coś takiego

RRS
  
 
Cytat:
2016-02-06 22:29:53, mauzer64 pisze:
Panowie na BK będą sie czepiać takich pasów, w jakich Wy śmigacie?



jak jest homa FIA i napis po niemiesku to będą konia walić na widok pasów i głową z aprobatą kiwać...
  
 
Cytat:
2016-02-06 21:56:39, Pereira pisze:
Odczytałem oznaczenia: 36DCNVH 5-101-0A Na szybko wygooglałem, że poza Bagheerą stosowany był również w Maserati Biturbo i Peugeotach.



Pug 205 gtx silnik 1600 mial 90KM na tych gaznikach
  
 
Cytat:
2016-02-07 12:34:08, flapjck1 pisze:
Pug 205 gtx silnik 1600 mial 90KM na tych gaznikach


Dzięki za info, jak zwykle jesteś niezawodny.
Przyrost mocy na kolana pewnie nie rzuci...
Myślę, że zamiast rzeźbić kolektor i dłubać w gaźnikach zamienię je na brzęczącą monetę. A tą z kolei na jakieś sensowne zawieszenie, bardziej się przyda w treningówce
  
 
Poduszka dużej skrzyni od 132 pasuje do 125p ?
  
 
Cytat:
2016-02-25 16:16:46, bing17 pisze:
Poduszka dużej skrzyni od 132 pasuje do 125p ?



po drobnych modyfikacjach
  
 
Co dokładnie trzeba przerobić ?
  
 
Pytasz bo chcesz poduszkę wraz ze skrzynią 132 zamontować w nadwoziu 125, czy poduszkę od 125 do skrzyni 132?
  
 
Cytat:
2016-02-26 09:08:52, bing17 pisze:
Co dokładnie trzeba przerobić ?



otwory i gięcie - weź do ręki taką i taką i zobacz - żadna to filozofia taki swap zrobić.