Szybkie pytanie, szybka odpowiedź - Strona 171

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy oryginalna, nieprzerabiana poduszka skrzyni biegów od 132 z dużą piątką będzie pasować bez przeróbek do 125p po 83r z tą skrzynią ?
  
 
1. Bez odpalenia pedał twardy.

2. Odpalamy, pedał robi się miękki i nieco wpada, a więc serwo działa.

3. Ruszamy spod domu, jedziemy powoli i niby jest ok.

4. Rozpędzamy się do sporej prędkości (np 100km/h). Wciskamy pedał niezbyt mocno, tak aby delikatnie zwalniać. Powinno być mniej więcej tak, że gdy trzymamy pedał cały czas wciśnięty, to auto cały czas tak samo zwalnia. A tu pedał powoli opada. Jeśli nie będziemy pedału głębiej wciskać, to auto przestanie hamować.

5. Nie trzeba używać dużej siły, tylko wciskać głębiej, w zasadzie to noga sama się wsuwa w dół jeśli trzymamy tą samą siłę. A więc na mój gust serwo jest sprawne.

6. Gdy pedał wpadnie już dość nisko, zwolnimy pedał i szybko wciśniemy to łapie wysoko, a później znów wsuwa się w dół.

7. A czasem działa zupełnie normalnie.

8. Płyn hamulcowy jest.

9. Nie zauważyłem, aby jakoś mocno ściągał.

10. Hamulce grzeją się równomiernie.
-----
Co się zjeb.ło?
  
 
Mój szerszeń ma probkemy z praca na wolnych obrotach. Chodzi tak jakby miał zejścmć. Natomiast po wejściu na obroty jest elegancko. Może ktos z Warszawy ma analizator lub sondę do badania spalin. Mam podejrzenia, że kulejacy silnik na wolnych to problem paliwa lub powietrza.
  
 
Panowie Admini. Może by tak odpiąć z pierwszej strony kilka tematów które są nieaktualne. Myślę że 5 lat do dobra granica?
  
 
Cześć, pytanko takie mam. Przy wkładaniu 2000 DOHC do 125p na ile opuścić i cofnąć silnik na belce. Słyszałem że 2cm do tyłu i 1cm w dół, ale wolę potwierdzić.
  
 
Cześć
Pod jakim kątem ustawione są prowadnice zaworowe w głowicy 126p.
11* czy 15*. bo pamięć mnie myli