Szybkie pytanie, szybka odpowiedź - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a ja mam pytanie gaźnikowe:

to jest stary gaźnik:


"Nowy gaźnik" ma trochę więcej rurek w które najprawdopodobniej trzeba coś wetknąć. Prosiłbym o pomoc:



Pod numerek 2 zapewne rurkę od aparatu zapłonowego, a co z resztą?
  
 
2 to do aparatu wyprzedzenie.
1 można zaślepić albo wsadź górę ze starego gaźnika
4 kiedyś niechcący ułamałem i nic sie nie stało
3 wygląda groźnie (i nigdy nie wiedziałem co to jest)


[ wiadomość edytowana przez: Piotrek42gv dnia 2009-04-14 17:58:24 ]
  
 
1 z 4 ma byc połączona, 2 jest do aparatu a 3 do obudowy filtra


[ wiadomość edytowana przez: Poramancza dnia 2009-04-14 20:21:29 ]

[ wiadomość edytowana przez: Poramancza dnia 2009-04-14 20:24:42 ]
  
 
znaczy 3 nie pamiętasz a 2 do aparatu?
  
 
tak jak Pamarańcza pisze
2 to do aparatu wyprzedzenie.
1 połączyć z 4 ale można zaślepić albo wsadź górę ze starego gaźnika
4 powinno sie połączyć z 1 albo zaślepić
3 podpinasz do obudowy filtra powietrza w obudowie z dfa chyba nie ma miejsca żeby go podpiąć
  
 
Panowie, w którą stronę się odkręca nakrętkę koła pasowego w 899??
  
 
dobra już sobie sam odpowiedziałem - jest zwykły prawy gwint
  
 
Czy czujka ciśnienia oleju z poloneza, podejdzie mi do DOHC ?
  
 
Cytat:
2009-04-17 00:05:51, JOZEF_STALIN pisze:
Czy czujka ciśnienia oleju z poloneza, podejdzie mi do DOHC ?



czujka - tak
grucha - nie
  
 
Dlaczego. Miałem gruchę z OHVy w DOHCU?

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2009-04-17 09:55:22, OLO pisze:
Dlaczego. Miałem gruchę z OHVy w DOHCU?


gwint pasuje ale podpięta pod kabla od lampki nie działa - tylko wskaźnik
  
 
Cytat:
2009-04-17 07:08:04, Furiosus pisze:
czujka - tak grucha - nie


gówno prawda czujnik też nie podchodzi dziś mi sie zjebał i owszem podchodzi jak kttoś sobie nagwintuje na normalny wymiar taki jak w ohv polonezach lanciach itd oryginalny czujnik ma sporo mniejszą średnicę niż te inne czujniki jutro będę gwintował to podam wam jakie są dokładnie wymiary można zastąpić czujnikiem ciśnienia oleju z ursusa c330 lub c360 lekka obróbka gwintu czujnika i pasuje jak ta lala
  
 
POMOCY P w niedziele zawody w pracy siedze do 19 i powiedzcie mi co zrobić w 903 z 127'ki żeby nie przerywała na lewych łókach i nawrotach, w prawo jest prawie normalnie choć czasami też przygasa. A i na hopkach na chwile traci paliwo. Zbiornik pełny.

Może jakaś szybka modyfikacja pływaka??

aha pompkie mam od 125p.


pozdrawiam i dziekuje za wypowiedzi
  
 
Kagit - nic nie rób - przynajmniej będę miał większe szansę cię objechać A tak na poważnie to podałem Ci namiary na tokarzy to podjedź albo skołuj kogoś żeby podjechał i coś pomodził. Wg mnie nic innego jak flansza i obrócić go. Popytaj jeszcze innych właścicieli swapów to Ci doradzą - chill do niedzieli zdążysz
  
 
jak sie jest w pracy do 19 to niestety nie mam jak zdążyć... jutro rozbiore gaźnik i pomyśle.
  
 
Witaka

Mogę dostać za 80 zł dwie nówki yokohamy 165/60/12. Były założone do Tico, ale zdjęte po jednym dniu bo tarły o nadkole.

Po pierwsze czy założe takowe na zwykłą felgę od malucha 12'?
Po drugie czy warto kupować takie opony z 2004, które praktycznie te 4 lata leżały w magazynie?
Po trzecie czy jest jakiś sens zakładać takie oponki na tył?

Z góry dzięki

Ps. Takie, tylko że 12 cali.
http://moto.allegro.pl/item608715236_nowe_letnie_opony_185_60r13_80h_yokohama_a539.html

[ wiadomość edytowana przez: kredke dnia 2009-04-22 22:52:17 ]
  
 
jak masz okazje to bym brał, jak by co to moge je od Ciebie odkupić bo na zwyjła felge będzie chyba dziwnie wygladać na poszerzaną będzie idealnie
  
 
Mój znajomy miał to na zwykłej feldze od tico, wiec raczej na zwykłą się da
  
 
WItam szybkie pytanie padł mi napęd pompy oleju w dohc )ten dłuższy) znalazłem w gratach taki sam tylko deko krótszy czy mogę go założyć czy będzie pasował czy coś sie stanie niedobrego??

[IMG=http://img151.imageshack.us/img151/2092/image00001d.jpg][/IMG]


[ wiadomość edytowana przez: Piotrek42gv dnia 2009-04-25 14:27:34 ]
  
 
czy wal w 126p ( praktycznie nowy silnik, nowe uszczelniacze, rozrzad itd....) powinien miec opory przy obracaniu? ( cylindry, tloki jeszcze nie zalozone), czy jak sie obroci kolem zamachowym to powinien sie chwile krecic