Peugeot 406 LPG (fabryka)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Mój ojciec ma od jakiegoś roku Puga 406 rocznik 98 z fabrycznym LPG,gdy go kupił miał przejechane 78 tys. (auto było serwisowane przez pierwszego właściciela) i na gazie strasznie szarpie autem na dolnych obrotach (poniżej 2.5 tyś.) niewiemy co to może być,na benzynie jest wszystko ok,za to na gazie jadąc np. 20 na dwójce zaczyna strasznie szarpać całym autem i dopiero jak przekroczy granicę około 2.5 tyś. obrotów zaczyna normalnie jechać...
zatem ojciec wymienił świece,filtr powietrza i filtry gazu ale sytuacja niewiele sie poprawiła (choć jest ciut lepiej).
Ojciec był w jakimś zakładzie i powiedziano mu że to prawdopodobnie będzie reduktor i że trzeba będzie wymienić (koszt około 800 zł) czy to faktycznie może być to ?
Auto ma przejechane obecnie 96 tyś...
Czy ktoś posiada puga z fabrycznym gazem i miał podobne problemy ?
Z góry dziękuje
Pozdro
  
 
No moze to być reduktor. Ale co to za instalka ? II generacji ?? reduktor 800 zł ?? toż poczciwy Lovato kosztuje 350 zł nowy do II gen. instalacji.. ufff.. a zestaw naprawczy 70 zł.
Moze cos wiecej o tej instalacji ?
  
 
No właśnie. Producent tego reduktora i symbol (bo może się nazywać Peugeot). A cena chyba dlatego taka, bo za firmę trzeba dopłacić nie wiadomo dlaczego. Prosimy o bardziej szczegółowe informacje dotyczące instalki.
  
 
eee... tak myśle.... w sumie jaki by nie był - jeśli to II generacja - zapychac po reduktor LOVATO, albo BRC, albo Landi albo coś i założyć zamiast jakiegokolwiek innego wynalazku.
Niom.
Napisz co to za instalka, jaki mikser i gdzie... W sumie reduktory I i II generacji teoretycznie i praktycznie są zamienne. Aczkolwiek z reguły bardziej teoretycznie niż praktycznie - z reguły cos nie pasuje to jakiś króciec, to gwint inny...
  
 
Panowie niestety nie mam pojęcią,z lepszych fur jestem zielony a co dopiero o LPG (sam mam malucha więc jest to zabawka przy innych autkach) jedyne co wiem że to fabryczny gaz,ale spróbuje sie dowiedzieć najlepiej podjadę do jakiegoś kumpla i może on będzie wiedział... a tak nawiasem to pewnie w cenie była 3/4 robocizna
Dziękuje i Pozdro oraz HAPPY NEW YEAR !!!

[ wiadomość edytowana przez: BadGuy dnia 2003-12-31 21:46:45 ]
  
 
Witam
406 faktycznie wychodziły z fabryczną instalacją jak niewiele samochodów na naszym rynku może jeszcze Zafira i Multipla była. Ale tak naprawdę są to śladowe ilości pojazdów na rynku. Wątpię by była to prosta instalacja II generacji ale mogę się mylić.
Ze swej strony polecałbym wrzucić w wyszukiwarkę "Peugeot 406" potem wśród wyników znaleźć LPG. A zapewne ta wersja miała swoją indywidualną nazwę lub symbol, w necie na pewno znajdziesz coś na ten temat, posłuż się danymi z dowodu rejestracyjnego.
Cena faktycznie powalająca ale tak to już jest z ASO.
PZDR Vincent