Sekwencyja cdn...(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam,

No to jestem po wymianie miksera ktora miala pomoc w prawidlowym funkcjonowaniu mojego silnika na gazie...no i niby jest lepiej, znaczy sie nie gasnie przy wysprzeglaniu, obroty nie plywaja ale za to przy 5000obr. przezuca na benzyne!!! Jeszcze nie wiem ile pali
Prosze moze ktos mi podsunie jeszcze jakies wskazowki bo mnie krew za....
Mechanior zaczyna mi juz wciskac ze to normalne przy tego typu silnikach
To jest 3,0V6 24V MAXIMA

z gory dziekuje i pozdrawiam Pianka

  
 
Cytat:
przy 5000obr. przezuca na benzyne!!!



to nie jest usterka tylko tak gazownik ustawil ja mialem ustawione na 6tys zeby nie przekrecic silnika ale wqrwialo mnie to i gazownik mi to wykasowal
  
 
Jesli III generacja to nie mikser - a moze sie myle?

Szkoda takiego samochodu pod instalacje ponizej Iv generacji ... echh

Za 4300 jak sie dobrze poszuka mozna zanlezc BRC IV gen (na Slasku wiem gdzie)
A Prinsa holenderskiego mozna zlapac juz za ok 5200

Do V6 pewnie troche drozej, ale nie wiecej niz 2 - 3 setki
  
 
Pianka, podaj adres tego gazownika. Podjedziemy, pogadamy z nim po naszemu, a potem zakopiemy
  
 
witam.
ja już wcześniej powiedziałem,że to instalka 2 generacji. wszystkie objawy na to wskazują.
co do cen jakie podał grzegorz7 to mniej więcej tak się kształtują jeśli chodzi o 4 generację . u mnie jest ciut drożej ale ja je ustawiam na hamowni i klient dostaje wydruki z hamowni podwoziowej ,mocy ,momentu obrotowego na benzynie i na gazie.
  
 
dobrze to prosze oswieccie mnie... po czym mam poznac ktorej generacji mam instalke ?mowili na poczatku ze to jest ta najnowszej generacji wiec myslalam ze IV potem okazalo sie ze za IV musialabym zaplacic 8tys. wiec stanelo na tym ze mam III za 4300 i to po znizkach wiec sama juz nie wiem

achas i chyba pomylilam mixer z parownikiem ..... przepraszam :-

instalacja sie nazywa lovato & gms a jedyny program do konfiguracji ecu motor g.l.p - /bez mozliwosci regulacji odciecia gazu przy danych obrotach/.

na mocy nie stracil zbytnio

pozdrawiam Pianka

ps
nie moge go zakopac bo to niby znajomy, znajomego, znajomemu, polecal a teraz ja mam skrupuly zeby niebylo ze jestem czepialska i zbyt wymagajaca
  
 
witam.
pianka teraz to naprawdę niczego nie rozumiem bo lovato to firma włoska a gms to holenderska . chyba,że te dwie firmy wprowadziły na rynek jakiś swój wspólny produkt którego nie znam. najproście by było zajechać do innego warsztatu i poprosić o określenie co to jest za instalacja. tylko nie kląć na montażystę co zakładał tylko powiedzieć ,że z taką instalką kupilaś to i może pomogą w ewentualnej regulacji. wiem to z własnego podwórka.
  
 
przeciez ja nie klne na pana psuji tylko chce wiedziec czy mnie robia w balona czy nie

pozdrawiam Pianka
  
 
Pianka, zapraszam do lektury pewnej książeczki

klik

a hasełko masz na priv
  
 
Cytat:
2004-01-28 18:08:30, Pianka pisze:
ale za to przy 5000obr. przezuca na benzyne!!!



Miałem podobny problem z reduktorem Prinsa.
Okazalo sie ze przy wzmożnym zapotrzebowaniu silnika na paliwo (lpg) reduktor mial problem z utrzymaniem ciśnienia roboczego w widełkach (ktorych zakres ustawiany jest softem instalacyjnym) i po przekroczeniu jakiejs tam mocy - a tym samym obrotow wysokich, cisnienie wskakiwalo przez krotką chwilę mu na poziom ponizej ustawianej wartosci granicznej (mialem ustawione 2 bar). W tym momencie instalacja "łapała" błąd i wyłączała się. Silnik tyle "brał" paliwa z reduktora, ze na krotką chwilę brakowało mu "dechu"/paliwa pod właściwym ciśnieniem. I choć reduktory "prins" mają jakoby wydajność do 400KM to widocznie trafił mi się taki felerny

Sprzawdź podczas jazdy z instalatorem na podłączonym kompie wartości ciśnienia podczas obciążenia (5000 obrotów)

Pozdr
Grzegorz


[ wiadomość edytowana przez: Grzegorz7 dnia 2004-01-29 00:33:45 ]
  
 
a wiec grzebali, grzebali i sie obsr..((
nie wiedza nawet do jakiej mocy mam reduktor
ja sobie tak kombinuje ze moze to tez mojego silnika wina bo podobno czasem jak sonda pojdzie to takie dziwne rzeczy sie dzieja i nie mozna instalki ustawic
chyba pojade na komputer i na analizator /bo tu gdzie zakladaja mi gaz to im sie analizator popsul/
przy wysokich obrotach wogole nie trzyma cisnienia przy 5000obr. spada na 0,3bar, zaczynaja migac wszystkie kontrolki na przelaczniku i przezuca na benzyne i przy zzucaniu na luz z wysokich nadal gasnie
podobno sproboja wymienic listwe wtryskowa a jak to nic nieda to zwracaja kase i wymontowywuja ustrojstwo w h..
tylko ze ja chce miec gaz!!!!

pozdrawiam Pianka
  
 
Pianka... jeśli już to w ch...

A sprawnego LPG chyba wszyscy forumowicze Ci życzą. Ale nerwami mało co się da załatwić. Ja osobiście i nieskromnie wjechałbym na ambicję gazownikom-monterom. Ale ja zazwyczaj jestem nieskromny
  
 
Jesli masz "zdechłą" sondę to jezdzac na benzynie powinno sie zapalic MIL czyli nie wiem jak w nissanach ale "check engine" czy jakos tak - po prostu kontrolka silnika
Poza tym czuc pod nogą, szczegolnie na wysokich obrotach i przy duzej predkosci (wtedy kiedy auto "potrzebuje" mocy np przy zerwaniu się do wyprzedzania) brak dynamiki, ktorą sie pamietalo z czasow dzialajacej lambdy (przy zalozeniu, ze to lambda zdechła).
A zresztą jeśli to jest instalacja na komputerze to powinny ćwoki widzieć lambdę - a jak nie widzą to zrzucaj to ustrojstwo

Jesli nie masz cisnienia na listwie to znaczy, ze ubywa go wskutek poboru paliwa przez pracujacy silnik, a reduktor (jak sama nazwa wskazuje) nie nadąża z "redukcją" paliwa, ktore do tegóż reduktora wpływa w stanie ciekłym, a na listwę ma być podane w stanie gazowym o zadanym ciśnieniu

Porada:
Wez net i telefon - podzwon trochę po okolicy po zakladach instalujacych to ustrojstwo co by to zestroić, alebi się przynajmniej dowiedzieć nt kompetencji osoby która to dobierała i montowała , (warto podjechać nawet kilka dobrych km do fachowca) - wierz mi - przerabiałem), a jak nie znajdziesz nikogo, to tylko bedziesz miala spokojniejsze sumienie, kiedy się pozbędziesz tej "markowej" instalacji (czy przypadkiem instalował ją "pan Marek" ? )