MotoNews.plrejestracja | zaloguj się 
Motoryzacja bliżej Ciebie 
Samochody, motoryzacja, opinie
forum klubowedołącz do klubulista klubowiczównasze samochodyclub assistance
 
 Zacznij nowy temat  Dodaj odpowiedź w tym wątku

Czy zmieniać już opony zimowe na letnie?

 Moderowane przez: cezariusz, mifinka
 Forum » Klub Daewoo Espero » Czy zmieniać już opony zimowe na ...
 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
Szukaj na forum: 
 
  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
1 2»
 Autor
 Czy zmieniać już opony zimowe na letnie? 
bil69

Espero 1.8CD
Tychy



 2004-02-05 11:49:06^

Czy bedzie jeszcze śnieg? lub minusowa temperatura?
Co sądzicie ? Bo ja bym już te opony zmienił!!!

2005-12-15 17:24
   



Walus

Aktywny na forum 4129 dni
Lani + najlepsze aut ...
Gdynia-Wielki Kack



 2004-02-05 11:51:25^

Pewnie, że też bym zmienił, ale cuś mi się zdaje, ze to troszku za szybko. Zobaczysz że jeszcze tej zimy ściśnie.

2015-02-27 13:32
   
-JACO- (M)
Klubowy Weteran

Megane RS250 Cup
Warszawa



 2004-02-05 11:52:56^

Jeszcze za wcześnie - opony zmienia sie na letnie kiedy temperatura stale utrzymuje się na poziomie 7 st. C lub wyższej.

2013-12-28 09:36
   
piotr-ek



 2004-02-05 11:54:17^

Od weekendu już nie będzie tak fajowsko

2004-12-13 12:14
   
bil69

Espero 1.8CD
Tychy



 2004-02-05 12:08:02^

OK !!
Poczekam do przyszłego tygodnia
Jak w przyszłym tygodniu będzie ciepło to zmieniam oponki!!

2005-12-15 17:24
   
piotr-ek



 2004-02-05 12:12:34^

Cytat:
2004-02-05 12:08:02, bil69 pisze:
Jak w przyszłym tygodniu będzie ciepło to zmieniam oponki!!



Uważaj... ja pamiętam, jak krótko po III wojnie (gdzieś około 1987) śnieg przypier... w święto ludzi pracy czyli 1 maja.

2004-12-13 12:14
   
KeyJey

Volvo S80
Warszawa



 2004-02-05 12:15:15^

Piotr-ek to Ty stary juz jestes

 
   
piotr-ek



 2004-02-05 12:33:08^

Cytat:
2004-02-05 12:15:15, KeyJey pisze:
Piotr-ek to Ty stary juz jestes



No nie zaprzeczam, żona, dzieci, łamanie w krzyżu, siwy włos, korzonki, zmarszczona gęba, poranny kaszel, konsumpcja tylko rozdrobnionych pokarmów, zgaga po wypicu pepsi, nieczynny wąż między nogami, marynarki pamiętające tow.Stalina, senność o godz.20, słuchanie PR1 i oglądanie wszystkich dzienników, opicie się setką wódki, oszczędzanie kasy na grobowe... itp. itd.

2004-12-13 12:14
   
Cwikus

DU Espero 1.5GLX 16V
Piekary Śląskie



 2004-02-05 13:20:26^

Opon raczej nie radze zmieniac, w nastepnym tygodniu jeszcze przywali sniegiem (wiem bo mnie strzyka w lewym koncu prawej reki posrodku tak mniejwiecej) .

2011-05-17 23:44
   



jogi2

OPEL OMEGA 2.O 16VCD
Kędzierzyn-Koźle



 2004-02-05 14:43:39^

cześć bil życie ci nie miłe. w marcu jak w garcu. stare ludowe powiedzenie ja zmówiłem alusy na kwiecień.

2007-07-31 06:09
   
bil69

Espero 1.8CD
Tychy



 2004-02-05 14:55:02^

OK OK OK
Jeszcze nie zmieniam ale już nie moge się doczekać kiedy bedzie ciepło bo ta zima mnie juz denerwuje.

2005-12-15 17:24
   
Czarek_Rej
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 4133 dni
FOKA
Chorzów -Batory



 2004-02-05 19:41:14^

ja zawsze zmieniam pod koniec marca początek kwietnia i jest ok nie ma co sie spieszyc.

-----------------
Było espero, corsa był tez Saab, TURBO NYSA. Obecnie Focus MKI 1.8 TDDi

2015-04-02 18:37
   
HenBas
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 4608 dni
Ford Focus 1,6
Chorzów



 2004-02-05 20:13:09^

Ja w ubiegłym roku też wymieniłem za szybko
19-go marca było już po zimie i zmieniłem na letnie. Po tygodniu znowu wróciła zima i musiałem robić ponowną przekładkę. Całe szczęście, że mam 2 kpl. felg - już mnie to nic nie kosztuje, za wyjątkiem "odrobiny" wysiłku


2015-03-06 14:14
   
A-M
Klubowy Weteran

3,2v6 opla, 125p 1,4 ...
WARSZAWA-woLa



 2004-02-05 20:25:01^

jak zdejmiesz tydzien za pozno - nic sie nie stanie
jak zdejmiesz tydzien za wczesnie - zebys nie musial sobie potem pluc w (co chcesz)
jak dla mnie to stanowczo za wczesnie
a slonca i pogody to i ja niemoge sie doczekac ale jak mowi przyslowie byle do wiosny

2014-02-25 22:28
   
Zoltar

Fajne
Gdańsk



 2004-02-05 23:02:12^

Luty się dopiero zaczął. Pomyśl pod koniec marca

2010-05-30 23:36
   
Bartek1112

Passat
Warszawa



 2004-02-05 23:18:17^

hehee mi tez przeszla mysl o zmianie opon na letnie ale jeszcze troche sie wstrzymam. Zapowiadaja ze przyjdzie krutka zima i znowu bedzie cieplo wiec zobaczymy jak bedzie w przyszlym tygodniu

2014-04-21 19:52
   
piotr-ek



 2004-02-06 06:43:10^

W przyszłym tygodniu będzie dopiero połowa lutego!!! Więc nie miejscie zboczonych myśli.

2004-12-13 12:14
   
pyrekcb
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 4155 dni
FOXwagen & UP!
Warszawa



 2004-02-06 23:41:30^

Ja już dziś widziałem pierwsze motorki na ulicach!!!
Chyba jutro skocze na rancho "przegonić" moje stado staruszków...
Ale opon nie zmieniam... Poza tym kupiłem swojego esperaczka z zimówkami goodyear-a i na nich jeździ się o niebo lepiej, niz na letnich dębicach... Na tych ostatnich za cholerę nie można zlikwidować drżenia kierownicy w okolicy setki. Wyważane i oglądane w różnych zakładach i nic. Założenie zimówek - jak ręką odjął!!! Tylko trochę głośniejsze. Zaczynam się przyzwyczajać. Pozdr.

2015-04-27 22:56
   
Bartek1112

Passat
Warszawa



 2004-02-07 01:20:12^

dzisiaj u mnie bylo 12 stopni zapowiadaj az e zima przyjdzie na 2 dni i potem edzie si ocieplalo wiec to chybajuz koniec zimyale zobaczymy

2014-04-21 19:52
   
piotr-ek



 2004-02-07 07:39:41^

Cytat:
2004-02-06 23:41:30, pyrekcb pisze:
Tylko trochę głośniejsze. Zaczynam się przyzwyczajać. Pozdr.



I trochę ciemniejsze pasy na asfalcie zostawiają podczas ruszania

2004-12-13 12:14
   
 Forum » Klub Daewoo Espero » Czy zmieniać już opony zimowe na ...
 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
1 2»

strona głównaredakcjaforum samochodoweregulaminreklama

wiadomości motoryzacyjne - cennik nowych samochodów - autogaleria - opinie o samochodach
Copyright © 1999-2015 MotoNews.pl
Regulamin i warunki korzystania z serwisu