Jak otworzyć BMW z padniętym aku???? - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
mam e32 i tez mi kiedys siadl akumulator nie moglem go za pierona otworzyc ale udalo sie................
Od strony kierowcy kluczykiem przekrecalem jednoczesnie ruszajac klamka bylo trudno chyba ze 40 minut tak sie meczylem i w koncu sie udalo ale zepsulem zamek z tej strony jednak po jakims czasie zamek sie sam naprawil................
Pierwszy temat na t1 stronie ktos napisal ze czeba podpiac akumulator pod plusa pod maska nie wiem jak on chcial to zrobic skoro auto jest zamkniete.................... ale roznie bywa pozdrawiam i sprubujcie tak zrobic jak wam padnie akumulatorek napewno pomoze tylko moze wam to troszku czasu zajac.....
Pozdrawiam
  
 
jasne ze auto jest zamknięte i nie można otworzyć maski, ale da się to zrobić. raczej nie powinienem pisać jak otworzyć maskę, bo jakby nie było jest to próba włamania (ale chyba do własnego autka można ) opisałem jak zrobiłem to ja. Na pewno sposób z otwieraniem działa w E-34, bo sam widziałem jak to robił kolega w swojej beci.
Życze zeby nikt nie miał takich problemów.
  
 
Jak możesz otworzyć bagażnik to jesteś w domu. Podepnij napięcie do lampki podświetlenia bagażnika i otwórz auto z centralnego
  
 
Cytat:
MARCIN_RADOM pisze:
...nie spotkałem się jeszcze z taką blokada o której tu piszecie. a sporo betek oglądałem...
...u znajomych w e-34 też nic takiego nie występuje...
...prawda jest taka że codzień stykam sie z kilkoma betkami, z reguły e-34 i nie słyszałem o czyms takim. tu po raz pierwszy cos takiego przeczytałem...



W E34 z fabrycznym alarmem taka blokada na pewno występuje. BMW nazywa to zabezpieczeniem
antywłamaniowym. Blokada ta uniemożliwia otwarcie drzwi od wewnątrz, np. po wybiciu szyby.
A teraz cytat z instrukcji obsługi E34 o awaryjnym otwieraniu drzwi:

"Otwieranie po zaryglowaniu centralnym i zabezpieczeniu przeciwwłamaniowym
Otwieranie awaryjne przy uszkodzeniu elektrycznym

Możliwe tylko przy przednich drzwiach pasażera.

Otwieranie: podnieść klamkę, przekręcić kluczyk poprzez twardy punkt oporu w kierunku otwierania."
  
 
Jak kiedyś w niemczech oglądałem autko z padniętym aku, to najpierw otwierali maske bagażnika, potem przypieli jedną końcówką kabla od "matki" do masy a drugim do plusa przy lampkach. No i centralny wtedy zadziałał i dostaliśmy się do auta, aby odpalić wystarczy podpiąć plus do plusa (chyba w każdej beemie jest pod maską bolec z proądem) no a minus gdziekoliwek do masy. No i autko odpala. Było to bmw E34 z 1991r.
  
 
Do przeczytania tego forum skłoniła mnie moja 'nowa' E32 z 1991. Po 2 tygodniach postoju na mroziku akumulator powiedział: pass. Jeśli chodzi o metody otwierania manualne podnosząc klamkę, kręcąc kluczykiem itd. nie sprawdziły sie u mnie. Natomiast bez żadnego problemu otwarłem bagażnik i podpiąłem plusa z drugiego auta do złącza żarówki bagażnika. Centralny zadziałał wzorowo. Zauważyłem natomiast, że po wyjęciu akumulatora do naładowania i zamknięciu kluczykiem drzwi kierowcy i pasażera, można je z powrotem kluczykiem otworzyć.
  
 
Dzięki bardzo za uratowani mojego krótkiego urlopu gdyby nie forum to bym siedziel i płakał nad zamknietym autem Dzięki bardzo sposób z podniesioną klamką i krenceniem działa juz wiecej nie bde sie bał rozładowanego akumulatora dzięki wielkie jeszcze raz
A tak apropos to koleś od zamków z DH Katarzyna w kielcach chciał za takie otwarcie 200zł to sie nazywa fachowiec z reszta nikomu kolesia nie polecam potrafi tylko wziać kase i nic ponad to
Pozdrawiam
  
 
Witam serdecznie ,posiadam bmw 525 tds z 97 roku , mam taki problem mianowicie , moj maz robil cos przy aucie i musial odlaczyc akumulator majsterkowanie musial zakonczyc na jakis czas i zakluczyl auto. Na nastepny dzien chcial wrocic do sprawy ale okazalo sie ze auta nie idzie otworzyc ani z pilota ani kluczykiem , ratunku jak je otworzyc szykuje sie wyjazd a nie mozemy dostac sie do auta