Jakość blacharki nowego opla zafira

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zakupiłem nowe auto Opel zafira po pierwszych emocjach związanych z nowym samochodem, stwierdziłem dużo wad montażu blacharki np. drzwi lewe przednie podniesione 4 mm w stosunku do błotnika jak i do drzwi tylnych , taka sama sprawa wygląda po prawej stronie .Zgłosiłem reklamacje .Dostałem ustną odpowiedz ,że Niemcy na rynek Polski robią takie buble.Po oddaniu samochodu dealer zaczął roboty blacharskie polegające na podniesieniu błotnika, obniżeniu drzwi na zamkach. Po tej operacji na ktorą nie wyraziłem zgody auto wygląda tak jak po wypadku.Proszę o pomoc w jaki sposób załatwia się takie sprawy.
alekmebel
  
 
Witam.Z tego co przeczytałem to mam wrażenie ze auto ktore kupiłeś jest nowe ale mogło być uszkodzone w transporcie i ASO postanowiło je naprawić.Mozna to sprawdzić czy lakier jest fabryczny czy nie.Może nie chce ci się wierzyć ale w ASO nie zawsze mają dobrą jakość.Mój znajomy z Francji naprawial w ASO Peugota auto bo miał nim wypadek w Polsce i nie było sensu go wieźć z powrotem skoro mozna go dać tu na rame naprawczą i dobrze go naprawią.Tak myślał ale się przeliczył.Po naprawie pojechal na komputerowy pomiar płyty podłogowej i się okazalo ze jego Peugot miał tyl za wysoko o 3mm a przod jest dluższy o 7mm.Z tym problemem poszedł do powstałego w Poznaniu Stowarzyszenia Właścicieli Autoryzowanych Stacji Obsługi SASO i oni się tym zajeli.Sprawa została załatwiona pozytywnie.SASO jest chętne na takie sprawy być moze dealer u ktorego kupiles auto jest w tym stowarztyszeniu i reakcja będzie natychmiastowa a jezeli nie odrazu to napewno będziesz mial to zalatwione. Adres:P-ń,ul.Czarnkowska 17 tel.61-8480916 Prezesem jest Ryszard Roszak oni ci powiedzą co bylo z tym autem robione.Daj znać co zalatwiłeś

Pozdrawiam
kuczaj



  
 
Moj poprawny e-mail to kuczaj@poczta.onet.pl