Pompa hamulcowa? pomocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam problem z hamulcami w 2107. wymieniłem cylinderki z tyłu na nowe z przodu dwa nowe a dwa wymieniłem uszczelki, wymieniłem tez lewy i prawy przewod gumowy z przodu, prawy przedni i lewy tylni przewod metalowy. przy odpowietrzaniu tyłu było ok hamulec troche twardniał a koła sie zatrzymywały a w prawym przednim kole w tej chwili nawet gdy sie probuje odpowietrzyc to nawet nie "sika" płyn a w zbiorniczku nic nie ubywa;p co to moze byc? jedna sekcja zepsuta w pompce? prosze o szybka odpowiedz
  
 
Sprawdź prawe przewody na drożność. Wykluczam uszkodzenie pompy.
  
 
tam wszystkie przewody dane sa nowe, moze cos wpadło i sie zatkalo..? czyli nie pompa?
  
 

Mógł ci jakiś gówniany przewód gumowy spuchnąć do środka, a może to tłoczki w zaciskach są martwe.
Nie ma co zgadywać, sprawdzaj
  
 
gumowe przewody są nowe, a tłoczki dwa są owe kompletne a dwa zregenerowane( nowe uszczelki)
  
 
Nawet nowy przewód gumowy może być spuchnięty, sprawdź. Jeżeli płyn nie sika z odpowietrznika to może być zatkany również krótki przewód miedzy tłoczkami, ten na zacisku. A lewy przód można odpowietrzyć?
  
 
ok sprawdze. przewód miedzi tłoczkami tez jest nowy. a nie wiem wiem jak lewy przod jutro sie do tego zabieram. Kupiłem zestaw naprawczy popy hamulcowej i odrazu i to zrobie, moze to pompa
  
 
Nie wymieniaj uszczelek w pompie jeśli nic się z nią nie dziele bo te zestawy naprawcze długo nie wytrzymują. Jeśli lewy przód będzie sikał znaczy ze pompa jest sprawna, a prawy masz po prostu gdzieś zatkany.
  
 
Cytat:
2014-02-17 21:33:41, mylkus3 pisze:
Nie wymieniaj uszczelek w pompie jeśli nic się z nią nie dziele bo te zestawy naprawcze długo nie wytrzymują. Jeśli lewy przód będzie sikał znaczy ze pompa jest sprawna, a prawy masz po prostu gdzieś zatkany.



  
 
wymieniłem uszczelniacze w pompie i jest git w ladach tak jest ze tak głeboko dopiero bierze hamulec?
  
 
Cytat:
2014-02-19 17:57:39, saqsaq pisze:
w ladach tak jest ze tak głeboko dopiero bierze hamulec?



"tak głęboko" - jak głęboko? Naucz sie formułować zdania w jedną całość bo Twoje posty są nieczytelne.
  
 
A ja mam takie pytanko co prawda hamulce mam najprawdopodobniej zapowietrzone w swojej ale to bd robił na dniach od dnia kupna non stop świeci się kontrolka nie ta na liczniku tylko w konsoli kontrolka od hamulcy płyn hamulcowy jest styki czyste ma ktoś jakąś koncepcje ??
  
 
U mnie pływaczek w zbiorniczku z płynem nasiąknął płynem i się topił przez co się świeciło. Niestety nie pamiętam co zrobiłem że się naprawiło.
  
 
Cezary znalazłem na pytanie okazało się że w mojej łądziance jest cos takiego jak czujnik zużycia okładzin ciernych. Świeciło się bo klocków nie było klocki wymienione kontrolka się nie swieci
  
 
Cytat:
2014-03-17 00:09:07, Astro2107 pisze:
Cezary znalazłem ODPOWIEDZ na pytanie okazało się że w mojej łądziance jest cos takiego jak czujnik zużycia okładzin ciernych. Świeciło się bo klocków nie było klocki wymienione kontrolka się nie swieci





Prawie cały dom obudziłem, jak to przeczytałem.

Cofnął się płyn do zbiornika i czujnik poziomu się wyłączył. Dlatego kontrolka zgasła. A nie czujnik zużycia klocków. Były klocki z przewodami? Nigdy takiego cuda nie widziałem w życiu.
  
 
Cytat:
2014-03-17 00:48:22, SzokoLada pisze:
Prawie cały dom obudziłem, jak to przeczytałem. Cofnął się płyn do zbiornika i czujnik poziomu się wyłączył. Dlatego kontrolka zgasła. A nie czujnik zużycia klocków. Były klocki z przewodami? Nigdy takiego cuda nie widziałem w życiu.



Hmm co prawda zbiorniczek był pełny płynu przed wymianą czyli jak sie świeciła kontrolka. W książce sam naprawiam nawet pisze,że należy odłączyć przewód czujnika zużycia okładzin ciernych tylko tyle ze ja tego nie miałem mi sie wydaje że poprostu cofnąłem tłoczki i po cofnięciu tłoczków kontrolka przestała się świecić. Tak wiec teoria płynu odpada bo płyn był. Grunt że wymieniłem klocki i nie świeci sie
  
 
Nic nie chcę mówić, ale czy ty przypadkiem nie sprawdzałeś zbiornik sprzęgła? Jeżeli był pełny zbiornik, a ty cofnął tloczki, to płyn musiał się wylać na zewnątrz. Raczej nic takiego się nie stało, bo nie wspominasz o takiej sytuacji.
  
 
Nie jeszcze po wymianie pompy sprzęgła i wyprzęgnika w poprzedniej ładnej wiem który to zbiorniczek
  
 
Jak dobrze pamiętam to w instrukcji do 2105 jest opisane coś takiego jak czujnik zużycia okładzin ciernych. W mojej 2107 po obu stronach auta w okolicach reflektorów są zaślepione przewody dwużyłowe. Gdy z ciekawości zwarłem żyły to zapaliła się czerwona kontrolka od hamulców.
  
 
Do okładzin idzie jeden przewód, bo resztę bierze z masy. W przypadku łady mogą iść dwa, bo klocki bardzo dobrze są odizolowane od nadwozia. Ale tak czy siak, to tylko teoria. Bo żeby były czujniki, to muszą być podłączone pod klocki. A tak w tym przypadku nie było.