MotoNews.plWitaj w MotoNews.pl | zaloguj się  
Motoryzacja bliżej Ciebie 
Samochody, motoryzacja, opinie

Abarth  Alfa Romeo  Aston Martin  Audi  Bentley  BMW  Bugatti  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Dodge  Ferrari  Fiat  Ford
Honda  Hyundai  Infiniti  Jaguar  Jeep  Kia  Lamborghini  Lancia  Land Rover  Lexus  Lotus  Maserati  Mazda  McLaren  Mercedes-Benz  Mini
Mitsubishi  Nissan  Opel  Pagani  Peugeot  Porsche  Renault  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volkswagen  Volvo
forum klubowedołącz do klubulista klubowiczównasze samochodyclub assistance
 
 Zacznij nowy temat  Dodaj odpowiedź w tym wątku

Progi - wymiana

 Moderowane przez: Biały, GDA, Grzech
 Forum » Forum miłośników marki FSO » Progi - wymiana
 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
Szukaj na forum: 
 
  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
1 2»
 Autor
 Progi - wymiana 
qqq

KRAKÓW



 2004-05-22 10:40:00^

Szukam rysunków opisu w jak samemu wymienić próg próg srodkowy podproże i czesc podlogi wpolonezie

2005-04-11 00:23
   
linki sponsorowane
 2014-07-30 01:07:09^




2014-07-30 01:07 
Tomek_gdy
Miłośnik FSO

Opel Manta 3.0GT/E
Gdynia-3city



 2004-05-22 11:33:27^

a po co Ci rysunki kupujesz elementy gotowe, bierzesz szlifierke katowa, mlote i przecinak i wycinasz stare progi wkladasz nowy migomatem ladnie cykasz wszystko , do srodka fluidol, na zewnatrz bitex, lub baranek i po sprawie, a jak widzisz jakis problem to lepiej oddaj do fachowcow.


 
   
Analyzer

Polonez Caro
Warszawa



 2004-05-22 11:38:35^

popieram przedmówcę, niech jako rysunki posłużą ci nowe elementy.

2006-03-30 23:22
   
qqq

KRAKÓW



 2004-05-22 12:03:47^

a spawarkom tego nie zrobie

2005-04-11 00:23
   
bodziot
Miłośnik FSO

"Misia" czyli Fiat P ...
Kraków



 2004-05-22 12:09:00^

Cytat:
2004-05-22 11:38:35, Analyzer pisze:
popieram przedmówcę, niech jako rysunki posłużą ci nowe elementy.



ja też popieram przedmówce

a jak pamietam próg składa sie z 4 elemetów
- poszycia zewnetrznego
- porzycia wewnetrznego cześc dolna
- poszycia wewnetrznego cześć górna
- wzmocnienie czyli taki mały cetownik

 
   
Mebig
Miłośnik FSO

Renault Laguna II/Pe ...
Poznań



 2004-05-22 12:36:03^

Cytat:
2004-05-22 12:03:47, qqq pisze:
a spawarkom tego nie zrobie



Zrobisz, a czemu by nie, ale musi byc mały prąd puszczany na elektrodę bo inaczej takie dziury porobisz ze wogóle naprawa się nie bedzie opłacała. Kiedys cyknę fotki Malucha mojego brata po rmoncie jak był spawany spawarką elektryczną to zobaczysz ze idzie to fachowo zrobić.

2013-04-29 00:24
   
Tomek_gdy
Miłośnik FSO

Opel Manta 3.0GT/E
Gdynia-3city



 2004-05-22 19:13:36^



Spawarka tez idzie, ale jest ten spaw mniej wytrzymaly na korozje, no i blacha jest przegrzana ale jak nie masz nic innego pod reka to mozesz smialo robic spawarka , tylko tak jak kolega napisal na malym pradzie, zeby dziur nie bylo

 
   
qqq

KRAKÓW



 2004-05-23 14:38:47^

a co myslicie jakbym podloge zrobil na nitach zrywalnych a progi pospawal bo nie mam migomatu

2005-04-11 00:23
   
Mebig
Miłośnik FSO

Renault Laguna II/Pe ...
Poznań



 2004-05-23 15:53:33^

Cytat:
2004-05-23 14:38:47, qqq pisze:
a co myslicie jakbym podloge zrobil na nitach zrywalnych a progi pospawal bo nie mam migomatu



Nity odpadają niezależnie czy to podłoga czy progi. Są to jednocześnie konstrukcje nośne samochodu i nie ma mowy o tym by bawić się w to nitami, no chyba że chcesz aby ci się złamał albo jechał po asfalcie fotelem. Pamiętaj wszytsko pieknie wygląda póki nie wsadzisz foteli i nie usiądzesz na nie, to są jednak dodatkowe kilogramy, musi być to podspawane. Ale zrobisz jak uważasz, ja ci etylko ostrzegam przed konsekwencjami tego.

2013-04-29 00:24
   
linki sponsorowane
 2014-07-30 01:07:09^




2014-07-30 01:07 
Sly
Miłośnik FSO

Peugeot 309/Polonez ...
Łódź



 2004-05-23 19:43:42^

Cytat:
Spawarka tez idzie, ale jest ten spaw mniej wytrzymaly na korozje,



A propos wytrzymałości spawy elektrodowego, - wszystko zależy jakie elektrody się zastosuje. Są elektrody do których automat się umywa pod tym względem. No i oczywiście sąteż elektrody nierdzewne, INOX, tylko dobranie ich względem zwykłej blachy tak aby spaw nie "|odklejał się pod wpływem ruchów i przeciążeń " to już inna kwestia

 
   
Lunatic

Fiat 125
Warszawa



 2004-10-11 11:44:56^

Witam!
Mam zamiar w niedługim czasie wymienić progi - wewnętrzny, zewnętrzy i podciąg (podproże). Mam migomat firmt T.I.P Tronic 140A, pospawałem już kilka blaszek żeby się poczyć, raz nawet wymieniłem zewnętrzny próg w trabancie Komplet na strone kosztuje na Słomczynie 80zł więc niedrogo, co powininem wiedzieć przy wymianie progów? jak spawać, punktowo? jak zabezpieczać, jaK wycinać? czy są reperaturki tych części błotników co łączą się z progiem zewnętrznym? To chyba wszystko.

Pozdrawiam!

2006-12-05 14:36
   
automatic



 2004-10-11 11:59:16^



[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-19 15:19:43 ]

2007-02-27 15:13
   
korek
Miłośnik FSO

Polski Fiat 125p
Gdańsk/Warszawa



 2004-10-11 12:39:08^

Pamietaj o zabezpieczeniu antykorozyjnym wszystkiego. W moim malowałem gorące spawy. Reparaturki są ale trudno dostać. Ostatnio udało mi się kupić w wiejskim sklepie w Egiertowie (Kaszuby) reparaturki do tyłu po 7 PLN za sztukę (rzemiosło)

2006-10-24 14:00
   
marekkk

xxx



 2005-07-06 22:34:13^

Może ktoś z Was wymieniał progi w TRUCK'u? Może jakieś ciekawe pomysły jak to zrobić, żeby się nie na robić? Myślę o tym żeby wstawić zamiast progu profil 100x50x3. Napiszcie jak macie jakieś doświadczenia. Dzięki.

2009-07-24 18:45
   
maliniak2000

Łochów



 2005-08-04 18:26:28^

ciężka sprawa, ja dorobiłem progi z blachy 3 mm.
wygieli mi na warsztacie. koszt ok 180 zł ale takich już prętko nie zeżre.

2005-12-03 17:33
   
coolio78

1,9GLD
Bydgoszcz



 2005-08-05 16:04:00^

Cześć. Ostatnio przypadkiem zobaczyłem, że pod spojlerami na progach i błotnikach mam korozję, podłoga też jest w opłakanym stanie. Mam pytanie ile będzie mnie kosztowała blacharka i konserwacja progów, podłogi i błotników. Byłem u jednego blacharza to wycenił mi 3000,00zł z robocizną - załamałem się. . A przecież ja za samo auto dałem 4000zł . Z cen takich usług jestem zielony. Czy ktoś wie ile może mnie to wynieść ???? Obecnie mogę przeznaczyć na to tylko 800zł Help

2007-11-16 19:47
   
SAL

RWD
Poznań/Wrocław



 2005-08-05 16:06:57^

Witam!

Ja zaplacilem za (nie wymiane) latanie progow + malowanie na czarno i mocowanie do nich porzadnie nadkoli jakies 70 zl. Tylko, ze wtedy koles zrobil mi jeszcze rozwalone przednie zawieszenie (spaw drazka reakcyjnego i stabilizatora) i wymienil koncowki wahaczy... Wiec mysle, ze samo latanie progow z malowaniem na czarno to jakies 20 zl.

Co do podlogi, bede wiedzial w przyszlym tygodniu. A byla w naprawde oplakanym stanie.

2013-04-27 16:51
   
MAJCHAL
Miłośnik FSO

Polonez Caro
Poznań



 2005-08-07 21:37:39^

Te badziewne plastiki na progach to dziadostwo rzadkiej wody. Niech szlag trafi kolesia kto wymyslił materiał. Gdyby one były z czegoś bardziej miękkiego to ok, a takie sztywne plastiki to nieporozumienie, wystarczy że któryś zaczep pęknie ( a pęknie na pewno tylko kwestia czasu ) to ociera o próg, ten rdzewieje, i dalej to już szybko leci. Gdyby nie ta nakładka to progi wytrzymywałyby dłużej.
Ja jak tylko kupiłem i jednego i drugiego Poldka to od razu wywaliłem nakładki. W pierwszym było za późno. W przypadku drugiego, z lewej strony zaczepy były ok, to próg wygląda jeszcze znośnie. A z prawej były pęknięte 2 zaczepy, nakładka drgała i próg jest do wymiany
A jesli już będzie się wymieniać progi to polecam zalać naprawione blachy Cortaninem za pomocą psikadełka typu Mr Muscle, jak wyschnie ( kilka dni ) to zalać to Fluidolem, jak tylko dużo się da. Niech cieknie z każdej możliwej dziury. Nadkola, spawy i łączenia progowe posmarować mazidłem typu Bitex, a wcześniej w dziury koserwacyjne psiknąc Fluidolu aż bedzie wyciekać. W ten sposób jest szansa na to że przetrwa jakiś czas
A jesli chodzi o konserwację okresową to przed zimią umyś go dokładnie i znowu popsikać gdzie i ile się da Fluidolem
1. Fluidol ( 2 na cały samochód to aż nadto - ok 18zł/szt )
2. Cortanin ( jeden na samochód - ok. 10zł )
3. Bitex ( max 2 na samochód - ok 18zł/szt )
W ten sposób JEŚLI masz zdrowe blachy to za 100zł masz zakonserwowany samochód że żaden diabeł go nie ruszy
Potem to wystarczy całą procedurę powtórzyć co 3 lata i jeśli nie ma uszkodzeń blachy to przetrwa nasze dzieci

2011-09-09 20:44
   
pinifarina
Miłośnik FSO

Polonez 1,5
kraków-olkusz



 2006-04-19 16:33:07^

Witam! Sorki że odgrzebuje stary post ale potrzebuje wiedzieć krok po kroku jak wymienić progi,podproża itp w poldku żeby mnie coś w czasie wymiany nie zaskoczyło! Może macie jakieś sugrstie co do wymiany? Dzieki wielkie za pomoc!

2006-12-19 22:20
   
santi
Miłośnik FSO

polonez caro 1,6 gle
Lanckorona/Kraków



 2006-04-19 16:46:03^

najlepiej to wyciac wszystko co zardzewiale i wspawac w to miejsce nowe blachy. lepiej nie potrafie wytlumaczyc

2012-03-27 07:23
   
 Forum » Forum miłośników marki FSO » Progi - wymiana
 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
1 2»

strona głównaredakcjaforum samochodowekontakt z namireklama


wiadomości motoryzacyjne - cennik nowych samochodów - autogaleria - opinie o samochodach
Copyright © 1999-2014 MotoNews.pl
Warunki korzystania z serwisu