Progi - wymiana - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dopisując się do Pinifariny to ja poproszę o poradnik jak spawać gazowo i elektrycznie rury bez kulfonów i faflunów, tak jak to robią zawodowi spawacze np. ze SPEC-u, bo.... bo ja taka głupia jestem i nie ómiem.
 
 
ci ze spec'u, to wcale nie tacy fachowcy. przynajmniej nie wszyscy.

ozira dziadek (zawodowy spawacz) jak zobaczył jak koleś z administracji utlenia nowe rury gazowe podczas wymiany, to go po prostu pogonił.

złapał za palnik i sam spawał rury u siebie w domu.



  
 
Cytat:
2006-04-19 16:55:44, Admiral pisze:
ci ze spec'u, to wcale nie tacy fachowcy. przynajmniej nie wszyscy. ozira dziadek (zawodowy spawacz) jak zobaczył jak koleś z administracji utlenia nowe rury gazowe podczas wymiany, to go po prostu pogonił. złapał za palnik i sam spawał rury u siebie w domu.


za to niektórzy spawają zupełnie jak automaty spawalnicze, przez co prawie nie widać że ktoś to spawał...

tak więc jak ktoś mnie nauczy jak spawać, piszę się na to by piniemu opisac wszystko co zlego moze sie stac przy wymianie progu!
 
 
robert. a może jakby u ciebie wymienił progi, to by się za jednym razem wydłużyło go o jakieś 10 cm, co by wreszcie układ wydechowy pasował...



  
 
witam!
podepne sie troszke pod watek ale mam pytanie czy istnieja jakies reparaturki blacharki do DF a dokladniej chodzi mi o tylne blotniki tuz za chlapaczem bo juz nie ma tam do czego przykleic szpachli a wymiana calego blotnika nie wchodzi w gre bo reszta jest ok,czy musze jechac gdzies na szrot wyciac ten kawalek blachy i wspawac go do mojej gondoli??
  
 
a owszem, tylko trzeba poszukać.

jest to pas około 15 cm wraz z nadkolem...



  
 
ooo a gdzie to można zanabyć?
  
 
to jest coś bardzo podobnego.

allegro

do fiata sa trochę większe, bo prowadzące przez caly dół błotnika...



  
 
ale z ceną to kogoś poje...yyhm
  
 
ostatecznie mozna wyciąć z calego błotnika tylko dolną część i wstawć w błotnik...



  
 
wlasnie chodzi mi tylko o sam dol blotnika ale jesli ktos mialby sobie zawolac tyle jak ten ktos z allegro za te od zastawy to chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie wyprawa na szrot i za symboliczna zlotowke wyciac sobie z jakiegos zdrowego fiaciora ten kawalek blachy,ewentualne oczyszczenie go i wstawienie w mojego mustanga. A tak na boku zapytam czy 80pln to duzo za komplet drzwi do DF z '91 roku prawie w idealnym stanie blacharskim,kompletnych tylko bez obic tapicerskich???
  
 
Cytat:
2006-04-19 23:11:05, Mariuniu pisze:
A tak na boku zapytam czy 80pln to duzo za komplet drzwi do DF z '91 roku prawie w idealnym stanie blacharskim,kompletnych tylko bez obic tapicerskich???


W Krakowie śpiewaja sobie 40-50 zł za jedne drzwi w stanie średnim więc 80 zł za komplet w idealnym stanie to za darmo.
  
 
to chyba nie ma sie co wiecej zastanawiac nad tymi drzwiami tylko naginac na szrot po te drzwi a przy okazji zabrac ze soba odpowiedni sprzet chirurgiczny i moze da sie jakies ladne kawalki blotnikow wyciac i pozniej przeszczepic do mojego autka.
  
 
Podepne się pod temat.

Próbowałem wczoraj ściągnąc nakładki plastikowe na progi w moim plusie '97 , zatrzaski ładnie pozchodziły ale nie moge odkręci tych dwóch śrub M10, nakrętki zapiekły się i obracają się razem ze śrubą. W ostateczności pozostaje przeciąc je szlifierką, ale nie wiem jak te śruby są zamocowane do tego plastiku. Nie chce czegoś urwac. No i jak przetnę je szlifierką to czy da się później czymś zamocowac w tym miejscu nakładkę do progu? Jak ktoś miał podobny problem to nich się podzieli jak sobie z tym poradził.

[ wiadomość edytowana przez: Atu_plus dnia 2006-04-20 07:55:50 ]