Generacje LPG - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-12-04 08:15:46, croma1 pisze:
Witam. Gustaw co jest nowego ciekawego w EGO. Jakie rozwiązania?



Co mogę powiedzieś po pierwszych testach EGO w moim aucie......

1) Przełączanie na gaz od 20 st.C zamiast od 30 st.C- mniejsze zużycie benzyny
2) przy ciepłym silniku po uruchomieniu pracuje 5 s na benzynie zamiast 10 s.- mniejsze zuzycie benzyny zwłaszcza w mieście,gdy często wyłączamy silnik, np w korku.
3) możliwość przesunięcia w czasie załączania cylindrów na gaz ( o 1,2,3,4 lub 5 sekund ) - płynne przełączanie.
4) Autodetekcja portu do którego podłączony jest interfejs
5) Obsługa również interfejsu USB
6) Możliwość czytania obrotów z impulsów wtryskiwaczy, np gdy sygnał z RPM jest kiepskiej jakości
7) zoptymalizowana współpraca z wtryskiem paliwa z dotryskami
poprawiona praca w przypadku występowania ciągłego otwarcia wtryskiwaczy benzynowych lub gazowych
9) osobny tryb pracy dla silników z odłączanymi cylindrami
10) możliwość współpracy z wtryskiem paliwa ze sterowaniem plusem
11) Możliwość włączenia trybu półsekwencyjnego wtryskiwaczy gazowych w full-grupie ( kiedy wtr.gazowe nie są w stanie otwierać się na tak krótkie czasy )
12) Możliwość obsługiwania wtryskiwaczy o niskiej oporności ( np. Keihin, Valtek 1 Om )
13) Narzędzie do programowego przełączania poszczególnych cylindrów i zaworów gazowych - diagnostyka
14) Możliwość wprowadzenia dodatkowej korekty dla dowolnych cylindrów ( za pomocą nie tylko mnożenia ale i dodawania! ) - ułatwienie zwłaszcza przy silnikach dwubankowych
15) Możliwość tworzenia mapy przy różnych zakresach prędkości obrotowej - ułatwienie zwłaszcza przy autach ze skrzynią automatyczną
16) Emulacja za pomocą tranzystorów zamiast przekaźników
17) Użyto transoptorów dla galwanicznego oddzielenia sygnałów biegnących do mikroprocesora - jeszcze lepsza odporność na zakłócenia

Z tego co rozmawiałem to do końca marca kolejny pakiet modyfikacji....
  
 
Witam.
No to jest już COŚ?!
W takim razie czekamy.
  
 
Witam. Chcialbym dowiedziec sie czegos o instalacjach FORGAS (wlochy), IV gen. Zostala mi taka zaproponowana przez gazownika, podobno kozysta z oryginalnego ECU silnika (czyli map zaplonow), czy to prawda?
E.w. Jaka instalacje polecicie do BMW E30 318iS 16V na Motroniku 1.3 (ma TPS, przeplywke, czujnik spalania stukowego, czujnik polozenia walka, czyjnik walu korbowego i oczywiscie sonde lambda).
Jesli jest ktos kto zaklada gaz to prosze takze o cene za zalozenie IV gen. do tego auta.
Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi.
  
 
Ja mam pytanko do croma1
Mam Mitsubishi Space Star 1.3 i zamierzam założyć w nim instalacje gazowa , troche myślałem o V generacji .
Ile teraz to kosztuje i czy to się u mnie sprawdzi
  
 
Ja natomiast chcę założyć instalkę do Hondy Civic 1,6 z 2005 r. (silnik D16V1) z tego co się już dowiedziałem, to muszą być b. szybkie wtryskiwacze gazu i lubryfikacja zaworów. Jaką instalację sekwencyjną możesz mi polecić ?
  
 
Witam.
Praktycznie każda ale osobiście polecałbym.
VSI PRINS
Landi-Renzo OMEGAS
KME DIEGO
STAG 300
kolejność jest przypadkowa.
Warunkiem jest zrobić to w doświadczonym warsztacie.


Cytat:
2007-01-14 09:57:31, grafi88 pisze:
Ja natomiast chcę założyć instalkę do Hondy Civic 1,6 z 2005 r. (silnik D16V1) z tego co się już dowiedziałem, to muszą być b. szybkie wtryskiwacze gazu i lubryfikacja zaworów. Jaką instalację sekwencyjną możesz mi polecić ?

  
 
Witam. Pytanie do cromy
Zamierzam kupić Chryslera Voyagera z silnikiem 2,4 16V. Są to podobno udane silniczki. Czy montowałeś do takiego motoru instalacje? Jeśli tak to prosiłbym o kilka słów jak się autko sprawowało (w miarę możliwości oczywiście). Spotkałem opinie że do tego motoru musi być sekwencja. Czy to prawda, czy może być II lub III generacja? A jeśli sekwencja to może lepiej ciekły wtrysk?
Pozdrawiam, Radek.
  
 
Witam.
Generalnie jeśli są silniki z OBD lub inaczej produkowane od 2000 roku to tylko sekwencja. ale nie polecam konkretnie ciekłego wtrysku do tego silnika.
bedzie dobrze pracował na kazdej sekwencji.



Cytat:
2007-01-16 13:38:02, RadaRes pisze:
Witam. Pytanie do cromy Zamierzam kupić Chryslera Voyagera z silnikiem 2,4 16V. Są to podobno udane silniczki. Czy montowałeś do takiego motoru instalacje? Jeśli tak to prosiłbym o kilka słów jak się autko sprawowało (w miarę możliwości oczywiście). Spotkałem opinie że do tego motoru musi być sekwencja. Czy to prawda, czy może być II lub III generacja? A jeśli sekwencja to może lepiej ciekły wtrysk? Pozdrawiam, Radek.

  
 
Auto będzie na pewno sprzed 2000 roku, model 1996-1999. Czy w takim razie może być druga generacja?
  
 
Witam.
Nie było mnie tu przez kilkam dni to odpowiadam teraz jeśli zapytanie jest jeszcze aktualne.
Generalnie mozna zamontować druga generacje ale pozostaje pytanie czy warto . cena tej instalacji byłaby dość wysoka to czy nie lepiej czwarta generacja?
mniej problemów z obsługą , spalaniem,moca silnika.
  
 
A co powiecie na temat Stag'a 300 lub Vector'a do Escorta 1.6 16v Zetec (2000r)?

Nikt nic nie wie o Vectorze PEGAZ, ciekawe?!

A to chyba Stag tylko pod inną nazwą. A może się mylę?
  
 
Witam.
Stag 300 sprawdzona i dobra instalacja. Ważne ,żeby była dobrze zamontowana i zaprogramowana.


Cytat:
2007-01-28 20:58:58, Marcin2M pisze:
A co powiecie na temat Stag'a 300 lub Vector'a do Escorta 1.6 16v Zetec (2000r)? Nikt nic nie wie o Vectorze PEGAZ, ciekawe?! A to chyba Stag tylko pod inną nazwą. A może się mylę?

  
 
Cytat:
2007-01-25 07:58:50, croma1 pisze:
Witam. Nie było mnie tu przez kilkam dni to odpowiadam teraz jeśli zapytanie jest jeszcze aktualne. Generalnie mozna zamontować druga generacje ale pozostaje pytanie czy warto . cena tej instalacji byłaby dość wysoka to czy nie lepiej czwarta generacja? mniej problemów z obsługą , spalaniem,moca silnika.


Ja też nie często. Mówisz że różnica nieduża. Czyli ile ma kosztować 4ta a ile 2ga generacja do silnika 2.4 16v Chryslera?
  
 
Witam.
RadaRes . pytanie było do silnika 4 cylindrowego. to tam różnica jest niewielka. ale przy 6 cylindrowym jest już znaczna.
  
 
Witam.
Pytanko do croma1.

Chodzi o samochód Opel Sintra silnik 3,0V6 ten sam co w Omedze.

Mam propozycje instalki IV generacji gazu STAG 200 + coś KM i chyba wtryski Valteka(mogłem coś pomieszać z tym KM i Valtekiem)

Co o tym myślisz, jak to będzie się sprawowało ewentualnie jeszcze inne twoje propozycje co do innych instalacji.
A może V generacja i ile by kosztowała.



[ wiadomość edytowana przez: Crewmen dnia 2007-02-17 18:08:42 ]

[ wiadomość edytowana przez: Crewmen dnia 2007-02-17 18:10:26 ]
  
 
Witam wszystkich, jestem nowy, założyłem właśnie instalację i chciałbym się podzielić pierwszym wrażeniem z ludźmi, którzy szukają czegoś dla siebie.
Samochód to Opel Corsa 1.2 16V (X12XE), instalacja D. T. gas system, Gas Tech 600S (IV generacja). Chłopaki założyli w 7 godzin, za 1000km zapraszają na kolejną regulację (darmową). Jak na świeżą instalację to chodzi to bardzo dobrze jak na razie. Ustawili przełączanie na 40st. i zastanawiam się czy nie poprosić ich o zmniejszenie tego trochę, bo muszę przejechać jakieś 3-4 km po mieście żeby zaskoczył gaz. Do tego jeszcze trzeba będzie zmienić poziom automatycznego przełączania na benzynę bo przełącza przy 2 kreskach poziomu gazu na centralce (zdaje mi się że to jakieś 8 litrów gazu w zbiorniku). Oprócz tego wszystko jak na razie chodzi idealnie, wóz nie stracił mocy, pracuje tylko trochę głośniej na gazie, ale to chyba szum od reduktora a nie silnika. Wtryskiwacze są luzem, nie na szynie i nie przykręcone do karoserii więc ich w ogóle nie słychać. Przełączanie benzyna<->gaz na ciepłym silniku jest zupełnie nieodczuwalne i praktycznie natychmiastowe (jedynie słychać piknięcie centralki, bez tego nie wiedział bym kiedy przełącza). Po uruchomieniu na ciepłym silniku przełączenie na gaz zajmuje tylko tyle czasu ile potrzeba żeby silnik wszedł na 2000rpm. Pierwsze przełączenie (po nocy) natomiast troszkę czuć jakby wydmuchiwał najpierw powietrze z przewodów... No i co dla mnie najważniejsze - samochód zachowuje się na gazie identycznie jak na benzynie. Jak jest juz ciepły to nie byłbym w stanie odróżnić bez patrzenia na centralkę czy jadę na benzynie czy na gazie. Wszystkie reakcje na moje polecenia są identycze z tymi na benzynie, a znam wóz już trochę bo jeździłem nim na benzynie 2 lata. Nawet obrotomierz zachowuje sie tak samo (na luzie) bez względu na rodzaj zasilania, nie ma pływania obrotów ani nic z tych rzeczy.
Muszę przyznać że bardzo się denerwowałem co mi z samochodu zostanie, ale mile sie zaskoczyłem, jeszcze jak się okaże że nie pali za wiele to będę bardzo zadowolony. Nie wiem jak innym ale mi się ta instalacja wydaje godna polecenia, zakładałem w Lublinie na ul. Lubartowskiej.

[ wiadomość edytowana przez: Slig dnia 2007-02-18 20:36:06 ]

[ wiadomość edytowana przez: Slig dnia 2007-02-18 22:34:04 ]
  
 

Witam.
Dwa tygodnie nie bylem na necie to dopiero teraz Ci odpisuje.
Jeśli masz propozycję STAGA to wybierz STAGA 300 wtryski moga być Valtek ale żółte i reduktor KME albo ZAVOLI.


Cytat:
2007-02-17 17:54:56, Crewmen pisze:
Witam. Pytanko do croma1. Chodzi o samochód Opel Sintra silnik 3,0V6 ten sam co w Omedze. Mam propozycje instalki IV generacji gazu STAG 200 + coś KM i chyba wtryski Valteka(mogłem coś pomieszać z tym KM i Valtekiem) Co o tym myślisz, jak to będzie się sprawowało ewentualnie jeszcze inne twoje propozycje co do innych instalacji. A może V generacja i ile by kosztowała. [ wiadomość edytowana przez: Crewmen dnia 2007-02-17 18:08:42 ] [ wiadomość edytowana przez: Crewmen dnia 2007-02-17 18:10:26 ]

  
 
Witam
Dzięki za odpowiedź croma1.
Teraz już wiem dokładniej, że będzie to STAG 300, reduktor KM Silver i wtryski Valtek tyle że czerwone.
O co chodzi z tymi kolorami, jak można po krótce o małe wyjaśnienie no i dlaczego żółte a nie czerwone, żebym co nie co wiedział jak zapyta czemu chce zółte.

A tak na marginesie to do ilu jest ten reduktor KM Silver bo słyszałem już różnie, u mnie jest 201KM.

Z góry dzięki
  
 
witaj crewmen.
dlatego żółte bo pracuja na krótszych czasach wtrysku a w Twoim samochodzie jest to konieczne. i reduktor kme ale GOLD do silników o dużej mocy. proponowałem staga 300 bo ma w programie obsługę wtryskiwaczy pracujacych na krótkich czasach wtrysku co nie obsługuje stag 200. w zasadzie we wszystkich nowych samochodach czas wtrysku benzyny jest grubo poniżej 3 msek. z doświadczenia silwer nadaje sie tak okolo do 160 KM.
  
 
Witam.
A co polecasz do Corolla 04 1,4 vvti? Czy warto montować? Jaka cena za instalację i co polecasz? Czy w IV generacji aby poprawnie ustawić gaz potrzebna jest hamownia i czy jest to wymogiem? Czy do instalacji wtryskiwaczy gazowych trzeba demontować kolektor do nawiercania? (chyba tak bo opiłki?). Jak sie mają instalki Omegas, Sequent i Elisa?