Generacje LPG - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Raczej to co myślisz.

Cytat:
2005-10-25 21:57:35, imi pisze:
czesc Croma slyszalem od gazownika ze do FSI podlancza sie przewody gasowe do benzynowych i ne potrzeba zadnych osobnych wtryskow ze benzynowe przejmojo te funkcje czy to prawda czy tez goscia pokopalo pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: imi dnia 2005-10-25 21:58:58 ]

  
 
Pytanie skierowane do croma1
W instalacji V generacji holenderskiej firmy Vialle do wiercenia kolektora służyły specjalne matryce opracowane dla konkretnego modelu samochodu. Głównie chodziło o super dokładne nawiercenie kolektora aby buło możliwe dokładne, pod konkretnym kontem ustawienie wtrysku gazu. A jak sprawa się przedstawia w ICOM-ie, czy tu też są jakieś matryce, czy kolektor wierci się na zasadzie doświadczenia gazownika.Jest to bardzo ważne bo od tego zależy jak później instalacja będzie się sprawowała w samochodzie.

Pozdrawiam
  
 
Witam.
Nie ma żadnych matryc i w tym wypadku montaż dysz jest uzależniony od umiejętności i moze to dziwne ale inteligencji montujacego te dysze. Jest to jak najbardziej uniwersalna instalacja cieklego wtrysku gazu.
  
 
Niestety gazu zawsze będzie więcej palił jak benzyny, chyba że chcemy stracić na mocy. Benzyna ma większą wartość opałową jak gaz i tego nie zmieni zaden cudowny gazownik.
Pozdrawiam.
  
 
Witam.
Zgadzam się pod warunkiem,że jest to gaz odparowany w reduktorze gazowym ponieważ przechodzi z jednego stanu w drugi czyli z ciekłego w lotny i w ten sposób traci swoja kaloryczność. Natomiast w instalacji z ciekłym wtryskiem gazu to zjawizko fizyczne nie zachodzi. Tak wię c zarówno jego kaloryczność oraz oktan są w pełni wykorzystane.


Cytat:
2005-11-19 06:33:23, paweldm pisze:
Niestety gazu zawsze będzie więcej palił jak benzyny, chyba że chcemy stracić na mocy. Benzyna ma większą wartość opałową jak gaz i tego nie zmieni zaden cudowny gazownik. Pozdrawiam.

  
 
Pytanie do CROMY 1
Czy montowałeś instalacje 5 generacji do Forda MONDEO 110 km z 2003 r.
Czy ta instalacja będzie dobrze funkcjonować w takim silniku?
  
 
Witam.
Do tego konkretnego modelu jeszcze nie robiliśmy ale do Forda C-MAXA DURATEC z 2005 już tak.


Cytat:
2006-01-05 15:34:10, abc pisze:
Pytanie do CROMY 1 Czy montowałeś instalacje 5 generacji do Forda MONDEO 110 km z 2003 r. Czy ta instalacja będzie dobrze funkcjonować w takim silniku?

  
 
Pytanie Do Croma1

Cześć chciałem zapytać jak wygląda sprawa w silnikach 8 zaworowych do pojemnosci 1,4 l - czy taka instalacja ( V generacji ) ma rację bytu, co wybrać ICOM czy holenderskie instalacje, jaka pompa powinna być w kole by działała jak najlepiej ( czytalem gdzies ze dopiero Bosch robi wlasciwe ), jesli samochód bedzie palil wiecej to o ile % oraz druga kwestia czy pzy tej instalacji mozna wykorzystywac jedno lub drugie zrodlo zasilania od rozruchu non-stop - czy nalezy najpierw uruchomic samochod na benzynce i dopiero pozniej automat po aktywnym polozeniu wlacznika przelaczy nas na gaz.

Jeszcze jedno czy znasz moze w Warszawie miejsce gdzie mozna zalozyc taka instalke w pelni fachowo z gwarancja taka jaka przewiduje JTG.

Dziekuje i pozdrawiam
  
 
Witam.
nie znam warsztatu w WAWIE to na poczatek. Jednocześnie ci co to montują muszą trzymać pełny reżim montażu tej instalacji.
Tak,że nie ma zbyt dużo chetnych do jej montażu. Bo przynajmniej trzeba obowiązkowo demontować kolektor ssący do montażu dysz tej instalki.
Instalacja nadaje się do każdego auta niezależnie od modelu pojemności i rodzaju wtrysku paliwa. Faktycznie w tej chwili są pompy BOSCHA a nie jak wcześniej Czeskiej produkcji. Spalanie może być nawet mniejsze lecz z regóły moc silnika jest nawet większa co zostało sprawdzone na mojej hamowni podwoziowej.
Zawsze instalacja odpala na benzynie i po 55 sek. przełacza automatycznie się na gaz.
  
 
Dzieki za info, ale chcac po drazyc temat chcialbym abys odpowiedzial mi dlaczego zawsze wystepuje te magiczne 55sekund. W IV generaci na upartego mozemy wogole nie korzystac z benzyny, nowsza generacja powinna tez moc ustawic swoj komputer tak by pozwalal na takie rozwiazanie szczegolnie, ze nie wiele rozni sie sposob podawania paliwa do silnika.

Sprawa 2 mozesz umiescic adres stronki swojego warsztatu lub wyslac mi na email: mathak@wp.pl , by nie robic kryptoreklamy

Dzikei



  
 
Witam.
Czas jest z góry zaprogramowany potrzebny do wielu rzeczy. Chociażby do wyrównania ciśnienia w listwie wtrysku gazowego. I jest stały.
Patrz sttrona www.eko-car.com

  
 
Dzieki ale to bardzo zle rozwiazanie gdyz tak czy inazej potrzebujesz miec caly czas 2 czynne zrodla zasilania
  
 
Witam.
Widzę,że narazie mało w tej chwili ktoś zabiera głos na tej stronie a moim skromnym zdaniem jest to jeden z najważniejszych tematów dotyczących rodzajów insatalacji gazowych.
Chętnie odpowiem na na wady i zalety każdych rodzajów instalacji i to naprawdę bezstronnie.
Po co do mnie pisać na PRIV skoro można tutaj.
  
 
Croma1-Masz całkowitya racje ,że dużo jest gości mających LPG z inst. zagraniczną,a przecież jak słyszałem mamy też doskonały produkt krajowy KME i możliwość dostępu do tanich programów i zamieników w razie czego.dlaczego nie jest piopierany ten producent,czy jest drogi w wstosunku do zagr. czy też zawodny? Co o tym sądzisz.
  
 
Witam.
Ja jestem ostrożny przy podejmowaniu decyzji jaką instalację montować w mojej firmie. Jeśli jest coś nowego na rynku to potencjalnemu klientowi taką proponuję i sprawdzam minimum przez kilka miesięcy jak ona pracuje. Jeśli dobrze to montuję do drugiego auta i ponownie kilka miesięcy testujemy. I masz rację nie zawsze produkt pochodzenia ma u mnie największe względy ale jego niezawodnośc i możliwości programowania.
Rzeczywiście KME DIEGO można polecać z zamkniętymi oczami. Tylko żeby montażysta wykorzystał jego wszystkie możliwości.




Cytat:
2006-03-19 17:25:43, kaziu50 pisze:
Croma1-Masz całkowitya racje ,że dużo jest gości mających LPG z inst. zagraniczną,a przecież jak słyszałem mamy też doskonały produkt krajowy KME i możliwość dostępu do tanich programów i zamieników w razie czego.dlaczego nie jest piopierany ten producent,czy jest drogi w wstosunku do zagr. czy też zawodny? Co o tym sądzisz.

  
 
croma1--Witam,zdajesie ,że rozpętamy narodową dyskusje na temat krajowego produktu.Też słyszalem opinie bedąc w Krakowie ,że KME i jego BINGO1,2 jest tutaj popularny.Zdaje mi się ,że byłby jeszcze bardziej popularny gdyby kierowca otrzymywał dodatkowo program i sposób jego obsługi.Przecież jest wielu amatorow czy hobbystów lubiących samemu sprawdzać stan tech. sam.Ale pod warunkiem ,że kierowca nie ma prawa dokonywać napraw tej instalacji ,a tylko w tym serwisie u którego dostał ten system instalacji.I tu sobie zdobywamy klientów.Domyślam się ,że zajmujesz się instalką lpg.Mówisz też o testach tego systemu[kme],no w razie czego mógłbym być z ATU krulikiem doświadczalnym z niewielkim udziałem kosztów własnych.[Obecnie jeżdże na lpg
  
 
Pytanie do Croma1!
Co z twoim nowym zakładem pod Gliwicami? Kiedy będzie czynny?
Jaka jest w przyblizeniu aktualna cena instalacji V generacji do silnika 4 cylindrowego?
Pozdrawiam!
  
 
Witam.
Z powodu zimy i koniecznych remontów i tych nieprzewidzianych np. dachu to troche się przeciąga. 4 bramy już są zamówione jeszcze remont dachu i wewnątrz też jest trochę roboty. Miało być w planach minimum ale poszliśmy na generalne przygotowanie warsztatu.
Jeśli chodzi o cenę 5 generacji na 4 cylindry to w granicach 5-5,5 tyś. zł. W zależności od zbiornika i samochodu.



Cytat:
2006-03-21 20:54:29, abc pisze:
Pytanie do Croma1! Co z twoim nowym zakładem pod Gliwicami? Kiedy będzie czynny? Jaka jest w przyblizeniu aktualna cena instalacji V generacji do silnika 4 cylindrowego? Pozdrawiam!

  
 
Witam.
Mam raczej mieszane uczucia co do możliwości kopania klienta w programie kompa gazowego a szczególnie w nowych autach ponieważ można kompa samochodowego przestroić i to nieodwracalnie. Patrz magneti-marelli.



Cytat:
2006-03-20 21:23:22, kaziu50 pisze:
croma1--Witam,zdajesie ,że rozpętamy narodową dyskusje na temat krajowego produktu.Też słyszalem opinie bedąc w Krakowie ,że KME i jego BINGO1,2 jest tutaj popularny.Zdaje mi się ,że byłby jeszcze bardziej popularny gdyby kierowca otrzymywał dodatkowo program i sposób jego obsługi.Przecież jest wielu amatorow czy hobbystów lubiących samemu sprawdzać stan tech. sam.Ale pod warunkiem ,że kierowca nie ma prawa dokonywać napraw tej instalacji ,a tylko w tym serwisie u którego dostał ten system instalacji.I tu sobie zdobywamy klientów.Domyślam się ,że zajmujesz się instalką lpg.Mówisz też o testach tego systemu[kme],no w razie czego mógłbym być z ATU krulikiem doświadczalnym z niewielkim udziałem kosztów własnych.[Obecnie jeżdże na lpg

  
 
Mam pytanie do Croma1
Mam do zagazowania MB C180 T. z 98roku, silnik M111.918, zastanawiam się czy ryzykować ICOM czy założyć Diego.
Cytat:
2006-03-20 19:17:08, croma1 pisze:
Witam. Ja jestem ostrożny przy podejmowaniu decyzji jaką instalację montować w mojej firmie. Jeśli jest coś nowego na rynku to potencjalnemu klientowi taką proponuję i sprawdzam minimum przez kilka miesięcy jak ona pracuje. Jeśli dobrze to montuję do drugiego auta i ponownie kilka miesięcy testujemy. I masz rację nie zawsze produkt pochodzenia ma u mnie największe względy ale jego niezawodnośc i możliwości programowania. Rzeczywiście KME DIEGO można polecać z zamkniętymi oczami. Tylko żeby montażysta wykorzystał jego wszystkie możliwości.



Do tej pory w Carinie miałem Diego i byłem bardzo zadowolony z tej instalacji, ale ponoć V gen. jest lepsza, a i cenowo się trochę uspokoiło.....